Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Nå så kom min mens (endelig) her på 35. dagen! Når man bare tester negativ må den gerne bare komme så man kan starte på ny cyklus.

Pøj pøj til jer andre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg HADER teste... Kender i ikke det hvor man altså altid kan se en streg, hvor stregen burde komme HVIS man var gravid? Som om at der er en afmærkning af en art.. Det forvirre mig af pokkers til -pga at jeg jo ikke har fået en positiv test- men det sætter håbet om at der vil komme en udvikling...

 

Det kender jeg ikke nej. Her er der aldrig nogen tvivl om at de er helt og aldeles negative :rolleyes

 

Når nu du har prøvet det før, hvor du jo altså ikke var gravid, kan du så ikke sige til dig selv, at så længe de bare ser ud som de gør, så vil du ikke lægge noget i det? At næste gang du håber på udvikling, så er det fordi du kan se mere end du kan i dette tilfælde? Sådan ville det fungere bedst for mig i hvert fald. Så man ikke skal få håbet op hele tiden, hvis der ikke er noget. Sådan fungerer jeg vist bare generelt, tror jeg. Der skulle ikke ret mange cyklusser til, med diverse mærkelige symptomer og hvor jeg alligevel ikke var gravid, før jeg besluttede mig for, at det ville jeg slet ikke lægge noget i længere. Men der kan vi jo være forskellige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom min mens (endelig) her på 35. dagen! Når man bare tester negativ må den gerne bare komme så man kan starte på ny cyklus.

Pøj pøj til jer andre :-)

 

Øv at den ikke var der denne gang :( Men ja, hvis det endelig skal være, så må den godt bare indfinde sig, så man kan komme videre i teksten og prøve igen i næste cyklus. Jeg håber at I må have held med den i stedet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg ikke nej. Her er der aldrig nogen tvivl om at de er helt og aldeles negative :rolleyes

 

Når nu du har prøvet det før, hvor du jo altså ikke var gravid, kan du så ikke sige til dig selv, at så længe de bare ser ud som de gør, så vil du ikke lægge noget i det? At næste gang du håber på udvikling, så er det fordi du kan se mere end du kan i dette tilfælde? Sådan ville det fungere bedst for mig i hvert fald. Så man ikke skal få håbet op hele tiden, hvis der ikke er noget. Sådan fungerer jeg vist bare generelt, tror jeg. Der skulle ikke ret mange cyklusser til, med diverse mærkelige symptomer og hvor jeg alligevel ikke var gravid, før jeg besluttede mig for, at det ville jeg slet ikke lægge noget i længere. Men der kan vi jo være forskellige :)

Jeg synes jeg har været god til det, men så har jeg måske 2/10 gange hvor jeg bare virkelig havde håbet på noget.. Så kan jeg ikke undgå at blive skuffet.. :-)

Jeg gør nemlig også som dig -tæller det først for noget når stregen er mere tydlig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har været god til det, men så har jeg måske 2/10 gange hvor jeg bare virkelig havde håbet på noget.. Så kan jeg ikke undgå at blive skuffet.. :-)

Jeg gør nemlig også som dig -tæller det først for noget når stregen er mere tydlig :-)

 

Man bliver næsten altid skuffet, synes jeg, uanset om man havde håbet eller ej. Det er vist svært helt at undgå i de fleste tilfælde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, negativ test i morges og nu er mens så lige kommet. Så jeg er ude denne gang. Øv :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, negativ test i morges og nu er mens så lige kommet. Så jeg er ude denne gang. Øv :/

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, negativ test i morges og nu er mens så lige kommet. Så jeg er ude denne gang. Øv :/

 

Årh, øv søde, det er jeg ked af at høre Dumme mens :( Jeg håber at du må få lov at starte det nye år med en positiv test i stedet så :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, negativ test i morges og nu er mens så lige kommet. Så jeg er ude denne gang. Øv :/

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til dig, Alura.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til dig, Alura.

Tak for held og lykke :) Har jo testet en del dage efterhånden, så der er ikke så meget overraskelse i det for mig. De har alle været lige negative. Har til gengæld heller ingen tegn på mens overhovedet og den har aldrig været forsinket før, med mindre jeg var gravid.

Er dog begyndt på progesteroncreme i denne cyklus, så det kan være det, der forlænger min luteale fase. Jeg må bare vente og se. Testede på arbejdet i nat og der var den stadig negativ, så må se hvad temperaturen siger, når jeg har fået sovet. Hvis jeg da kan falde i søvn, det kniber lidt lige nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke86: Jeg håber at du havde en dejlig juleaften i går med nogle gode gaver, men krydser fingre for at du stadig har den bedste gave til gode til i dag :bd :goodluck

Havde en dejlig juleaften kan du tro, håber jeg også du havde?

Testede den 24, men den var negativ som alle de andre gange :( Min cyklus skaber sig lidt for første gang i 8 år. Den plejer at være mellem 28-30 dage, og i dag er jeg på dag 40 og stadig ingen mens, men negativ test, arhh kroppen er forvirret ligesom jeg selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en dejlig juleaften kan du tro, håber jeg også du havde?

Testede den 24, men den var negativ som alle de andre gange :( Min cyklus skaber sig lidt for første gang i 8 år. Den plejer at være mellem 28-30 dage, og i dag er jeg på dag 40 og stadig ingen mens, men negativ test, arhh kroppen er forvirret ligesom jeg selv :)

 

Hvor dejligt at I havde en god aften :) Her står den bare på arbejde for os begge hele julen over, så manden har ikke engang været hjemme. Så vi har lidt udskudt julen til næste år i stedet :)

 

Mærkeligt med din cyklus altså, hvis den plejer at være så stabil? :chin: Kan jo være at du bare er en af dem, der tester sent positivt, det håber jeg da for dig i hvert fald. Kan godt forstå at du er forvirret over det. Jeg håber at der viser sig at være en god og dejlig grund :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status for mig i dag er ingen mens eller følelse af at den er på vej, men samtidig negative tests på stribe de sidste mange dage nu, inkl. i dag. Håber på en afklaring snart, men må jo prøve at væbne mig med tålmodighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SaSS: Hvordan går det egentlig hos dig? Du er da ved at være nogle dage over tid efterhånden, det er da lidt spændende :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GOj7yX0.jpg

Hvad betyder det når man var overbevist om at man havde æl for 12 dage siden - og at man så tester i ny og næ og siden da ikke havde fået nogen teststreg og at man så pludselig laver sådan en her? :( æl igen? Jeg ved godt at den ikke er positiv, men synes det er mærkeligt når jeg ikke engang har fået skyggestreger de andre dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten havde du ikke ÆL for 12 dage siden eller også er du gravid. Jeg tænker dog, at en graviditet, der slår ud på en ÆL-test også bør slå ud på en g-test :chin:

Havde du en positiv ÆL-test for 13-14 dage siden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten havde du ikke ÆL for 12 dage siden eller også er du gravid. Jeg tænker dog, at en graviditet, der slår ud på en ÆL-test også bør slå ud på en g-test :chin :

Havde du en positiv ÆL-test for 13-14 dage siden?

Jeg lavede en næsten positiv (meget tydligere end den jeg lige har lagt op) og et par timer senere lavede jeg en mindre tydlig test .. Jeg forhørte mig her på BK og vi blev enige om at jeg måtte have haft den helt positive imellem de to. Jeg havde desuden også smerter i højre side de efterfølgende 2 dage- det var den 13. december ... Så jeg regnede faktisk med at jeg havde haft ÆL-..- pga smerter og test... Men jeg tester ikke rigtig positiv på g-test... (read: Det er kun mig som kan se nr 2 streg) .. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en næsten positiv (meget tydligere end den jeg lige har lagt op) og et par timer senere lavede jeg en mindre tydlig test .. Jeg forhørte mig her på BK og vi blev enige om at jeg måtte have haft den helt positive imellem de to. Jeg havde desuden også smerter i højre side de efterfølgende 2 dage- det var den 13. december ... Så jeg regnede faktisk med at jeg havde haft ÆL-..- pga smerter og test... Men jeg tester ikke rigtig positiv på g-test... (read: Det er kun mig som kan se nr 2 streg) .. :-(

Jeg tror det muligvis er en graviditet for jeg kunne eller ikke teste meget svag positiv før 2 dage efter testdag men en ÆL test så sådan ud også nogen gange lidt mere tydligt. Men man må jo ikke regne med at en næsten positiv ÆL test = graviditet men prøv og test med G test det næste par dage. Min g test var bragene negativ lørdag også søndag positiv.. så måske det er gevinst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en næsten positiv (meget tydligere end den jeg lige har lagt op) og et par timer senere lavede jeg en mindre tydlig test .. Jeg forhørte mig her på BK og vi blev enige om at jeg måtte have haft den helt positive imellem de to. Jeg havde desuden også smerter i højre side de efterfølgende 2 dage- det var den 13. december ... Så jeg regnede faktisk med at jeg havde haft ÆL-..- pga smerter og test... Men jeg tester ikke rigtig positiv på g-test... (read: Det er kun mig som kan se nr 2 streg) .. :-(

Hvor mange dage er du over tid? For mig gik der 10 dage over tid før de bragende negative gt udviklede sig til en svag positiv gt!

Krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en næsten positiv (meget tydligere end den jeg lige har lagt op) og et par timer senere lavede jeg en mindre tydlig test .. Jeg forhørte mig her på BK og vi blev enige om at jeg måtte have haft den helt positive imellem de to. Jeg havde desuden også smerter i højre side de efterfølgende 2 dage- det var den 13. december ... Så jeg regnede faktisk med at jeg havde haft ÆL-..- pga smerter og test... Men jeg tester ikke rigtig positiv på g-test... (read: Det er kun mig som kan se nr 2 streg) .. :-(

Hvor mange dage er du over tid? For mig gik der 10 dage over tid før de bragende negative gt udviklede sig til en svag positiv gt!

Krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange dage er du over tid? For mig gik der 10 dage over tid før de bragende negative gt udviklede sig til en svag positiv gt!

Krydser fingre for dig

Altså ift til tidligere ÆL-test er jeg ikke over tid endnu - har officiel testdag den 28. :-)

Jeg tror bare så meget på det denne gang.. Ved ikke hvorfor, men noget i mig VED bare at jeg er gravid :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte bukke under for sukkertrangen og lavede mig en "Kop-kage" (en helt almindelig chokoladekage. lavet i en kop i mikroovn). Perfekt til ensomme aftener :-D

 

Måtte dog erkende nu, når kagen er væk at det var en dårlig idé! Har den værste omgang kvalme, som om jeg skal kaste op :puke   .. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder det når man var overbevist om at man havde æl for 12 dage siden - og at man så tester i ny og næ og siden da ikke havde fået nogen teststreg og at man så pludselig laver sådan en her? :( æl igen? Jeg ved godt at den ikke er positiv, men synes det er mærkeligt når jeg ikke engang har fået skyggestreger de andre dage..

 

Kan ikke huske hvem eller i hvilken tråd desværre, men læste tidligere i dag herinde på BK, at der var en bruger der skrev, at PCO piger nogle gange godt kunne lave næsten positive æl teste, flere gange i løbet af en cyklus. Og tænker bare at du jo faktisk ikke ved med sikkerhed, om den blev positiv der for 12 dage siden, det gættede vi jo bare på, fordi den havde været næsten positiv.

 

Det er ikke for at gøre dig nervøs eller ked af det, at jeg bringer det op, men du har jo også meget lange cyklusser, så det kan jo være en reel mulighed. Kom bare med det samme til at tænke på ovennævnte kommentar, da jeg så dit indlæg her.

 

Det er jo heldigvis snart testdag og jeg håber sådan for dig, at du er gravid søde :) Men hvis det nu ikke viser sig at være tilfældet, så ville jeg altså tage fat i lægen, hvis jeg var dig, og kræve at blive tjekket for PCO. Jeg krydser dog fingre for at det slet ikke bliver nødvendigt  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på, at vi er flere derude, der er dårlige til uvished. Jeg er i hvert fald rigtig dårlig til det.

 

Skifter mellem at tænke, der måske er en chance for graviditet og så igen at have en indre vished om, at min menstruation kommer præcis d. 31. dec om morgenen. Mit hovede bliver bare ved med at vende tilbage til tanken om det, og jeg mærker på mine bryster hvert andet øjeblik. Er de nu stadig ømme? Men det er de jo altid op til menstruation, så selvom jeg mærker på livet løs og min kæreste er overbevist om, at de faktisk bliver ømme af al den trykken på, så giver det mig alligevel ikke rigtig noget clue. Måske jeg bare skal gå ned og købe en test og teste før tid. Min erfaring siger mig bare, at jeg ikke får den vished, jeg søger, selvfølgelig medmindre den ville vise to streger. Hvis den er negativ har jeg måske bare testet for tidligt, osv. Argh! ugen op til menstruation er da bare utroligt enerverende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER