Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Tak for de søde ord, det er så rart at kunne dele lidt tanker med jer :) Min mand er skøn, men han forstår ikke alle de der op og nedture man er igennem med ventetiden, og håbet på en positiv test, og så skuffelsen når det ikke lykkes. Der er i tøser altså guld værd <3

 

Jeg er ok, bare slemt skuffet, for havde virkelig mange symptomer og var meget overbevist denne gang. I bagklogskabens klare lys har det nok nærmere været stress-symptomer fremfor graviditet jeg har mærket ;) Men man kan overbevise sig selv på det spinkleste grundlag!

 

Men nu satser jeg til gengæld på at få ÆL juleaften  :7himmel Ifølge kalender og tællen dage kunne det godt passe det lige blev den 24. :)

 

Nej, de kan have lidt svært ved at sætte sig ind i det, de kære mænd. Det har min derhjemme i hvert fald også. Og på sin vis er det jo forståeligt nok, for de mærker jo vitterligt ikke alt det der foregår i kroppen på os. Der er det netop bare super dejligt, at vi har hinanden at vende den slags med. 

 

Kan sagtens følge skuffelsen, den har jeg også kæmpet med et par gange, hvor jeg virkelig troede at den var der, fordi jeg bare havde så mange symptomer. Men godt at du, alt taget i betragtning, alligevel er ved godt mod.

 

Det lyder hyggeligt med æl juleaften :wub Jeg krydser fingre for at I lige når at lave en ekstra lille julegave så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig meget held og lykke til osvic, Dorthealund, Totalbabyklar og Baby??? her til morgen. Jeg hepper på en masse positive tests til jer :bd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test :-( stadigvæk ingen mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test :-( stadigvæk ingen mens

 

Øv :( Men så længe der ingen mens er, er der håb endnu, tænker jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen mens fået her til morgen, men jeg venter med at teste til i morgen tidlig..

 

Jeg er helt til hundene i dag.. Har bare lyst til at tude, og jeg har det faktisk rigtig dårligt med kvalme og ondt i maven.. Om det er pga. noget godt jeg har det sådan eller fordi det hele bare er lidt for meget, det må tiden vise.. :boo

 

I går efter aftensmaden, kom min mand hen til mig, krammede mig og spurgte hvornår vi skal forsøge at lave baby igen :kuller

Han er vist begyndt at forstå hvor meget det betyder for mig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre mens her :angry . Vi skal videre til udredning nu. Efter en ma i uge 20. i marts. Fik jeg en voldsom underlivsbetændelse så lægerne mente at jeg skulle undersøges nu. Dejlig med forstående læger. håber at jeg i næste mdr. står med en postiv test. Har jo hørt at det hjælper at bliver skyllet igennem.

Hel og lykke til resten af jer. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh er spændt på morgen når jeg skal teste.

Kan i hvertfald ikke mærke at min menstruation er på vej, men nu må vi se hvad den siger. Har været negativ de sidste 2 gange jeg har testet.

Og imorgen er det 35 dage siden jeg havde min sidste menstruation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer alle sammen, og håber at det er positive tegn at der ikke er mens hos jer endnu!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer alle sammen, og håber at det er positive tegn at der ikke er mens hos jer endnu!  :loveshower

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op dagene er lange 3 dage endnu til test dag.. Jeg er så bange for det ikke lykkes denne gang.. Syntes jeg har lidt ondt som om mens er på vej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen mens fået her til morgen, men jeg venter med at teste til i morgen tidlig..

 

Jeg er helt til hundene i dag.. Har bare lyst til at tude, og jeg har det faktisk rigtig dårligt med kvalme og ondt i maven.. Om det er pga. noget godt jeg har det sådan eller fordi det hele bare er lidt for meget, det må tiden vise.. :boo

 

I går efter aftensmaden, kom min mand hen til mig, krammede mig og spurgte hvornår vi skal forsøge at lave baby igen :kuller

Han er vist begyndt at forstå hvor meget det betyder for mig :kiss

 

Øv ha, det kan virkelig tage så hårdt på en med det her projekt. Jeg håber at det hele må være lidt mere overskueligt for dig i dag, og at der er en god grund til den kvalme og ondt i maven :bd Dejligt at din mand er så opmærksom på dig og spørger ind til det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre mens her :angry . Vi skal videre til udredning nu. Efter en ma i uge 20. i marts. Fik jeg en voldsom underlivsbetændelse så lægerne mente at jeg skulle undersøges nu. Dejlig med forstående læger. håber at jeg i næste mdr. står med en postiv test. Har jo hørt at det hjælper at bliver skyllet igennem.

Hel og lykke til resten af jer. :rolleyes

 

Øv med mens :( Men dejligt at I så i det mindste kan se frem til noget hjælp nu. Jeg håber at det viser sig at være lige det der skal til, og at I står med de to streger i næste omgang i stedet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh er spændt på morgen når jeg skal teste.

Kan i hvertfald ikke mærke at min menstruation er på vej, men nu må vi se hvad den siger. Har været negativ de sidste 2 gange jeg har testet.

Og imorgen er det 35 dage siden jeg havde min sidste menstruation.

 

Kan godt forstå at du er spændt :) Skal tænke på dig og krydse fingre her til morgen :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test men hellere ingen mens

Så nu må vi se hvad dagene bringer

 

Jeg krydser fingre for at mens holder sig væk, og at de to streger blot er lidt tid om at dukke op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op dagene er lange 3 dage endnu til test dag.. Jeg er så bange for det ikke lykkes denne gang.. Syntes jeg har lidt ondt som om mens er på vej..

 

Håber for dig at den holder sig væk :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, kan se på det hele at jeg kommer til at rykke min egen testdag. Aner bare ikke hvad jeg skal rykke den til lige nu. Plejer at kunne forvente æl senest på cd14. I dag er jeg på cd15 og der er stadig nærmest slet ingen farve i æl testen. Og plejer da at have i hvert fald to dage med lidt farve, inden den bliver rigtig positiv. Og derfra går der jo så selvfølgelig også 1-2 døgn til den faktiske æl. Så æl kan sagtens være 4 døgn væk stadigvæk. Eller mere, hvilket jeg frygter :( Manden tager afsted på sin arbejdsperiode kort efter midnat i dag, og kommer først hjem igen torsdag i næste uge. Så med mindre vi når at have sex inden han skal afsted og æl indfinder sig snarest, så kan jeg nok nærmere stryge mig selv af listen, end at rykke min testdag.

 

Håber virkelig, inderligt at det ikke bliver nødvendigt, da vi også sprang sidste cyklus over og jeg kan simpelthen ikke klare den der ventetid to cyklusser i træk, hvor der reelt set ikke er noget at vente på. Ingen spænding, intet håb - bare at tiden skal gå så hurtigt som muligt, frem til næste æl og til der er en chance igen. Og den går ikke hurtigt, den tid! Nå, jeg giver det lige et par dage og ser hvad der sker, inden jeg tager stilling til, om jeg skal rykkes eller stryges :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet her til morgen og testen var negativ :-(.

Det er den længste cyklus jeg har haft siden jeg stoppede med p-piller.

Så jeg afventer lige nogle dage med at tage en ny test, men er træt af ventetiden og gå i uvished. Ville også bare gerne have at den kom for så kunne man starte på en frisk med at teste for ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, kan se på det hele at jeg kommer til at rykke min egen testdag. Aner bare ikke hvad jeg skal rykke den til lige nu. Plejer at kunne forvente æl senest på cd14. I dag er jeg på cd15 og der er stadig nærmest slet ingen farve i æl testen. Og plejer da at have i hvert fald to dage med lidt farve, inden den bliver rigtig positiv. Og derfra går der jo så selvfølgelig også 1-2 døgn til den faktiske æl. Så æl kan sagtens være 4 døgn væk stadigvæk. Eller mere, hvilket jeg frygter :( Manden tager afsted på sin arbejdsperiode kort efter midnat i dag, og kommer først hjem igen torsdag i næste uge. Så med mindre vi når at have sex inden han skal afsted og æl indfinder sig snarest, så kan jeg nok nærmere stryge mig selv af listen, end at rykke min testdag.

 

Håber virkelig, inderligt at det ikke bliver nødvendigt, da vi også sprang sidste cyklus over og jeg kan simpelthen ikke klare den der ventetid to cyklusser i træk, hvor der reelt set ikke er noget at vente på. Ingen spænding, intet håb - bare at tiden skal gå så hurtigt som muligt, frem til næste æl og til der er en chance igen. Og den går ikke hurtigt, den tid! Nå, jeg giver det lige et par dage og ser hvad der sker, inden jeg tager stilling til, om jeg skal rykkes eller stryges :(

Årh.. Jeg håber den kommer snart.. Kender det med at skal springe endnu en gang over det måtte jeg desværre også sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet her til morgen og testen var negativ :-(.

Det er den længste cyklus jeg har haft siden jeg stoppede med p-piller.

Så jeg afventer lige nogle dage med at tage en ny test, men er træt af ventetiden og gå i uvished. Ville også bare gerne have at den kom for så kunne man starte på en frisk med at teste for ægløsning.

Håber snart du får et svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo længe gået og følt mig snydt -idet at jeg tænkte at jeg jo måtte have fuld ræs i mine hormoner, da bumserne springer frem alle steder! Både hage, pande, hals, nakke og brystet er slemt angrebet.

 

Jeg sad så egentlig og havde medicin i skolen, og kom sådan til at tænke på at grunden jo egentlig kunne være at jeg slår sådan ud med urenheder -kunne jo have noget at gøre med alle de kosttilskud jeg tager? Altså jeg tænker at gele royal, godt kunne skubbe lidt til ens hormoner? Eller hvad? Og så er jeg sikker på at de dråber jeg tager ændre på min hormonbalance- da jeg så også lige har observeret at mit hår også er vildt fedtet -selvom jeg vaskede det igår aftes (jeg vasker normalt kun hår hver anden dag -og selv der er mit hår overhovedet ikke fedtet)...

 

Hvis det er tilfældet - så kunne det da godt tyde på at der er noget der hjælper :P

 

 

Desuden ville jeg gerne spørger om noget -med en WARNING det bliver lidt klamt :-D

 

Jeg har jo selvfølgelig gået og observeret lidt på mit udflåd, og jeg er begyndt at have rimelig meget! Det har altid svinget mellem at være gennemsigtigt og vandet for derefter at blive bodylotion-agtig hvid creme. Det som jeg idag, er fuldstændig som vand, og jeg har flere gange troet at jeg havde fået min mesntruation! Der er nemlig meget, og jeg kan mærke når det løber... Så voldsomt har jeg aldrig oplevet mit udflåd før :unsure Jeg mistænker meget at det er dråbernes "skyld", men jeg ved det ikke.. Har vi nogle udflådseksperter? (det lød ikke så klamt i mit hoved haha :D ) Hvad betyder vandet udflåd?

 

Jeg håber det er et tegn på menstruation! (eller endnu bedre - GRAVIDITET)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit udflåd bliver vandet lige før det bliver ÆL-agtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde som Susanne op til ÆL.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med. Har kunne mærke nogle ÆL smerter, at den er på vej, så jeg vil tage chancen på en dato til mens ikke skal komme:

 

Den 28 december....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit udflåd bliver vandet lige før det bliver ÆL-agtigt :)

 

Det lyder lovende! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER