Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Endnu ingen mens, men venter med test til imorgen eller søndag.. Skulle ha haft mens igår.. Men dette er først nr 2 cyklus efter min fødsel af min den første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Negativ test til mig. Afventer mens en af dagene, for det murrer sådan på den mens-agtige måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet her til morgen og testen var negativ :-(.

Det er den længste cyklus jeg har haft siden jeg stoppede med p-piller.

Så jeg afventer lige nogle dage med at tage en ny test, men er træt af ventetiden og gå i uvished. Ville også bare gerne have at den kom for så kunne man starte på en frisk med at teste for ægløsning.

 

Det er så drænende med den ventetid og uvished er bare noget af det værste. Jeg håber at du må få noget afklaring snart og selvfølgelig helst af den positive slags :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med. Har kunne mærke nogle ÆL smerter, at den er på vej, så jeg vil tage chancen på en dato til mens ikke skal komme:

 

Den 28 december....

Du er på :) Held og lykke :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test til mig. Afventer mens en af dagene, for det murrer sådan på den mens-agtige måde.

 

Øv søde, selvom jeg godt ved at du har regnet med det på det sidste :( Hopper lige over i din tråd og skriver om lidt, men du får lige et kram så længe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen mens fået her til morgen, men jeg venter med at teste til i morgen tidlig..

 

Jeg er helt til hundene i dag.. Har bare lyst til at tude, og jeg har det faktisk rigtig dårligt med kvalme og ondt i maven.. Om det er pga. noget godt jeg har det sådan eller fordi det hele bare er lidt for meget, det må tiden vise.. :boo

 

I går efter aftensmaden, kom min mand hen til mig, krammede mig og spurgte hvornår vi skal forsøge at lave baby igen :kuller

Han er vist begyndt at forstå hvor meget det betyder for mig :kiss

 

Hvad er status egentlig med dig søde, fik du testet igen? Og er du ok? Jeg håber virkelig for dig at humøret og overskuddet er vendt lidt i den rigtige retning igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart du får et svar

Mange tak det håber jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så drænende med den ventetid og uvished er bare noget af det værste. Jeg håber at du må få noget afklaring snart og selvfølgelig helst af den positive slags :kram

Mange tak og jeg håber også på den positive af slagsen at stå med en positiv test :-).

Det vil være den bedste julegave jeg kunne får og give manden min :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventede mens i torsdag, og har nu taget denne test. Hvad tænker I??

post-6731-0-79600800-1418479061_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så fik jeg søreme en positiv æl test inden manden tog afsted alligevel! Det havde jeg på ingen måde regnet med, for der plejer som sagt at være farve i den, mindst et par dage inden den bliver positiv. Men den gik altså fra negativ med kun en ganske, ganske svag skyggestreg fredag morgen, til knald positiv fredag aften :blink Og vi hyggede fredag morgen :wub Det er så til gengæld den eneste gang vi har nået at have sex i den fertile periode, så nu krydser jeg fingre for at det må være nok og at æl falder hurtigst muligt. Altså nærmere de 24 end 48 timer efter den positive test. Men at dømme ud fra smerterne og kvalmen jeg har lige nu, så er det vist i gang :huh

 

Må lige vente på temperaturkurven, for at kunne konstatere præcist om æl er faldet i dag eller først i morgen, men tror nu lidt på i dag. I så fald burde jeg (ikke) forvente mens den 25. eller 26, hvis jeg går ud fra den normale længde på min LP. Så tænker at jeg retter min testdag til den 26. Hvis jeg ikke har fået mens den dag, så tester jeg alligevel der (og sikkert før endda) uanset om der er gået 14 dage fra æl eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventede mens i torsdag, og har nu taget denne test. Hvad tænker I??

 

Jeg tænker, at den siger, at du er gravid - tillykke :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så fik jeg søreme en positiv æl test inden manden tog afsted alligevel! Det havde jeg på ingen måde regnet med, for der plejer som sagt at være farve i den, mindst et par dage inden den bliver positiv. Men den gik altså fra negativ med kun en ganske, ganske svag skyggestreg fredag morgen, til knald positiv fredag aften :blink Og vi hyggede fredag morgen :wub Det er så til gengæld den eneste gang vi har nået at have sex i den fertile periode, så nu krydser jeg fingre for at det må være nok og at æl falder hurtigst muligt. Altså nærmere de 24 end 48 timer efter den positive test. Men at dømme ud fra smerterne og kvalmen jeg har lige nu, så er det vist i gang :huh

Må lige vente på temperaturkurven, for at kunne konstatere præcist om æl er faldet i dag eller først i morgen, men tror nu lidt på i dag. I så fald burde jeg (ikke) forvente mens den 25. eller 26, hvis jeg går ud fra den normale længde på min LP. Så tænker at jeg retter min testdag til den 26. Hvis jeg ikke har fået mens den dag, så tester jeg alligevel der (og sikkert før endda) uanset om der er gået 14 dage fra æl eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må vi håbe dette knald var nok

Kune være en skøn lille forsinket julegave til hinanden ❤❤❤❤

 

Haha, ja det krydser jeg i hvert fald fingre for at det var. I teorien skal der jo kun én gang til :)

 

Og ja, det kunne være en skøn afslutning på dette år og en skøn start på det nye, at sidde der med en positiv test i hånden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja det krydser jeg i hvert fald fingre for at det var. I teorien skal der jo kun én gang til :)

 

Og ja, det kunne være en skøn afslutning på dette år og en skøn start på det nye, at sidde der med en positiv test i hånden :kuller

Nemlig krydser alt hvad det krydses kan at det lykkes ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig krydser alt hvad det krydses kan at det lykkes ❤

 

Tak, det er sødt af dig :)

 

Føler du dig selv sikker nok på din test, til at du tør få en :stork  i oversigten, eller vil du lige vente og se tiden an for noget udvikling først? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tror nu enlig den er god nok, har jo enlig stået i det før.. Har faktisk en baby på knap 6 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tror nu enlig den er god nok, har jo enlig stået i det før.. Har faktisk en baby på knap 6 mdr

Men vil gerne lige vente lidt..

 

Helt forståeligt, du siger bare til når du føler at det er tid :)

 

Hvor må det være dejligt at kunne få dem så tæt, det har jeg altid selv ønsket mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt forståeligt, du siger bare til når du føler at det er tid :)

Hvor må det være dejligt at kunne få dem så tæt, det har jeg altid selv ønsket mig :kuller

Ja det er skønt.

Da sådan som det er nu så vil vi kun have 2 børn så det super dejligt hvis dette holder ved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt da sådan som det er nu så vil vi kun have 2 børn så det super dejligt hvis dette holder ved

 

Jeg håber og krydser fingre for dig, for at den bare er der nu og at der en sund og fantastisk lillesøster eller bror på vej :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så fik jeg søreme en positiv æl test inden manden tog afsted alligevel! Det havde jeg på ingen måde regnet med, for der plejer som sagt at være farve i den, mindst et par dage inden den bliver positiv. Men den gik altså fra negativ med kun en ganske, ganske svag skyggestreg fredag morgen, til knald positiv fredag aften :blink Og vi hyggede fredag morgen :wub Det er så til gengæld den eneste gang vi har nået at have sex i den fertile periode, så nu krydser jeg fingre for at det må være nok og at æl falder hurtigst muligt. Altså nærmere de 24 end 48 timer efter den positive test. Men at dømme ud fra smerterne og kvalmen jeg har lige nu, så er det vist i gang :huh

 

Må lige vente på temperaturkurven, for at kunne konstatere præcist om æl er faldet i dag eller først i morgen, men tror nu lidt på i dag. I så fald burde jeg (ikke) forvente mens den 25. eller 26, hvis jeg går ud fra den normale længde på min LP. Så tænker at jeg retter min testdag til den 26. Hvis jeg ikke har fået mens den dag, så tester jeg alligevel der (og sikkert før endda) uanset om der er gået 14 dage fra æl eller ej.

Jeg krydser finger for dig at det lykkes og vil da bare være så fedt at afslutte året med en positiv test.

Så er der kun ventetiden som jeg håber for dig går hurtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser finger for dig at det lykkes og vil da bare være så fedt at afslutte året med en positiv test.

Så er der kun ventetiden som jeg håber for dig går hurtig

 

Åh, det er der nok ikke så stor sandsynlighed for at den gør desværre, nok nærmere det modsatte :rolleyes Men det kender du jo :kram

Og tak, jeg håber det samme for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er der nok ikke så stor sandsynlighed for at den gør desværre, nok nærmere det modsatte :rolleyes Men det kender du jo :kram

Og tak, jeg håber det samme for dig.

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne med på listen - jeg forventer at teste lørsdag, den 20. december 2014.

Jeg er ny herinde, men vi har prøvet siden august, så jeg håber virkelig, at der er gevinst denne gang. Jeg tror dog ikke helt på det, da jeg har ligget syg den sidste uge. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, så fik jeg søreme en positiv æl test inden manden tog afsted alligevel! Det havde jeg på ingen måde regnet med, for der plejer som sagt at være farve i den, mindst et par dage inden den bliver positiv. Men den gik altså fra negativ med kun en ganske, ganske svag skyggestreg fredag morgen, til knald positiv fredag aften :blink Og vi hyggede fredag morgen :wub Det er så til gengæld den eneste gang vi har nået at have sex i den fertile periode, så nu krydser jeg fingre for at det må være nok og at æl falder hurtigst muligt. Altså nærmere de 24 end 48 timer efter den positive test. Men at dømme ud fra smerterne og kvalmen jeg har lige nu, så er det vist i gang :huh

Må lige vente på temperaturkurven, for at kunne konstatere præcist om æl er faldet i dag eller først i morgen, men tror nu lidt på i dag. I så fald burde jeg (ikke) forvente mens den 25. eller 26, hvis jeg går ud fra den normale længde på min LP. Så tænker at jeg retter min testdag til den 26. Hvis jeg ikke har fået mens den dag, så tester jeg alligevel der (og sikkert før endda) uanset om der er gået 14 dage fra æl eller ej.

Hurraaaaaaa!!! :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER