jullemulle84

jubii scanning :-)

19 indlæg i dette emne

så har jeg endelig fået et brev, og jeg skal til terminsscanning på tirsdag... jeg ved godt at der sikkert ikke er noget at se, og hvis jeg er super heldig og er langt nok henne, så er der en lille reje, men jeg glæder mig helt vildt alligevel, så føles det hele bare mere rigtigt og jeg ved "forhåbentlig" der er en levedygtig lille reje derinde :-)

 

er her andre der evt. skal terminscannes i den nærmeste fremtid? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så har jeg endelig fået et brev, og jeg skal til terminsscanning på tirsdag... jeg ved godt at der sikkert ikke er noget at se, og hvis jeg er super heldig og er langt nok henne, så er der en lille reje, men jeg glæder mig helt vildt alligevel, så føles det hele bare mere rigtigt og jeg ved "forhåbentlig" der er en levedygtig lille reje derinde :-)

er her andre der evt. skal terminscannes i den nærmeste fremtid? :-)

Næ først 2.1.15 :( hvorfor skal du allerede scannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til en tryghedsscanning i dag, kl.10.40. Den har jeg selv bestilt, så at sige. Min første graviditet var lidt tumult agtig, med blod, smerter, osv. Så får at, forhåbentlig, få lidt ro på - ville jeg gerne have en tryghedsscanning.. Så om en times tid ligger jeg hos gyn. og får forhåbentlig svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

grunden til jeg allerede skal scannes (tror jeg) er fordi jeg havde en spontan abort omkring d. 10-14 oktober, jeg blødte i hvertfald de dage, og før det havde jeg en positiv test, men efter var testen negativ :-( så vi prøvede med det samme igen, og jeg nåede ikke at få mens før jeg igen stod med en ny positiv test :-) så det er lidt uvis hvornår jeg reelt har termin, derfor scanningen :-)

 

uh rødstrømpemor, jeg krydser fingre for du får en god scanning og at du får en bedre graviditet denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig scanning, der vidste det dejligste lille hjerteblink  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt tid til tryghedsscanning D.19.

Har brug for at se hjerteblink inden C får at vide at hun skal være storsøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih hvor dejligt for dig majkenhall :loveshower det hjerteblink, det er nu den bedste bekræftigelse :-)

 

 

Jeg har lige bestilt tid til tryghedsscanning D.19.
Har brug for at se hjerteblink inden C får at vide at hun skal være storsøster

 

det kan jeg godt forstå, vi har besluttet at ingen af ungerne får noget af vide før efter uge 12( det føles lidt mere sikkert der for os)  og når vi får kønnet af vide :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih hvor dejligt for dig majkenhall :loveshower det hjerteblink, det er nu den bedste bekræftigelse :-)

det kan jeg godt forstå, vi har besluttet at ingen af ungerne får noget af vide før efter uge 12( det føles lidt mere sikkert der for os) og når vi får kønnet af vide :-)

Min mand mente jeg var lidt tosset at jeg ville have en scanning inden vi fortæller det.

Sidst fik vores forældre det at vide så snart vi stod med en positiv test.

Men som jeg sagde til ham, så vil jeg ikke kunne forklare det til C uden at jeg var sikker og vi kan ikke fortælle det til vores forældre inden C, da min svigerfar vil blive helt overgearet og begynde at spørger C hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er bestemt ikke tosset, jeg kan ikke tale for andre end os selv, men nu hvor vi har nogle spontane aborter bag, så tør vi simpelthen ikke fortælle noget til ungerne før vi er helt sikre, og slet ikke til minifisen på 3 (snart 4) hun snakker hele tiden om hvor gerne hun vil have en lillebror/søster, så det ville være så synd at fortælle noget der måske ikke holder :-/

og nej vi fortæller det som dig heller ikke til andre før ungerne, da de jo vil snakke om det ;-) jeg har dog luftet det for min mor, da hun nærmest er blevet en nær veninde for mig, og hun er bare såååå god at snakke med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også bestilt en tryghedsscanning d. 12/12 ☺️Vores nf ligger jo først idet nye år, så vi vil nemlig også gerne se hjerteblink, før vi breaker nyheden til jul. Det bliver stort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt bestemt det bliver stort, det må da være den bedste julegave at kunne give :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt en tryghedsskanning på søndag D. 7/12.

Har slet ikke kunnet få ro i hovedet i den seneste uge. Ved det er fordi det var der babyen døde sidst. Håber at skanningen på søndag giver ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var nede i onsdags og få taget en scanning. Da der var usikkerhed på om den lille prik sad det rigtige sted.. Og heldigvis sad den lille fis så fint og med massere af hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sjovt, her er det også manden der er gået helt i selvsving, efter han så billedet med den lille klump, blev der ellers ringet rundt til alle i hans familie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige være inde og blive scannet. Og så verdens dejligste lille hjerteblink. :loveshower

Scannings jordemoderen mente dog jeg var en uge kortere henne end først beregnet. Øv øv. Så er der en uge længte til uge 12 og forholdsvis tryghed. Men hjerteblink var fantastisk at se. Og nu er der kun 5% risiko for abort. Dejligt. Og ikke nær så skræmmende som de 25-35 % som det var før hjerteblink.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det rigtigt? jeg var ikke klar over det med de 5 % :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sagde scannings jordemoderen. At hvis først man havde set hjerteblink var ricikoen nede på 5 % for abort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der endelig brev til NF scanning og MD scanning. Skal til NF d. 06 januar, dagen inden min fødselsdag, så det bliver forhåbentlig en god gave. Og MD scanning d. 20 feb. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi igen været til scanning - den sidste på klinikken. Spunken var 3,2 cm lang og lavede de fineste sprællemænd, hi hi:-) Jeg blev vurderet til 10+1, selvom jeg er ret sikker på at være 9+6 til scanningen. Hjertet slog fint og flot, så det var bare skønt at den trivedes så godt:-) NF bliver 070115.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER