Haarup

Mave vokser?

13 indlæg i dette emne

Er der andre end mig det er begyndt at kunne se lidt gravid mave?

Jeg syntes at jeg er begyndt at få en mere spids mave. Og min mand (og hans ven da jeg spurte) kan også se det.

Er gravid for anden gang. Og første gang var der ingen mave før uge 16-20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er det kun fedt-depotet fra sidste graviditet der kan ses ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede i uge 5 sys jeg og min kæreste at ane en gravid mave, jeg var ved at gå nedenom og hjem ved tanken om tvillinger :) men tror egentlig bare det er oppustethed mere end noget andet , har nemlig osse haft temmelig ondt i min "madmave" igennem det hele. Babserne tilgengæld afslører virkelig det hele, de er FANTASTISKE og blir jo bare bedre og bedre, men er virkelig osse ømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek! Jeg har allerede investeret i graviditetsbukser.. Kunne simpelthen ikke holde ud at have normale bukser på og jeg blev træt af kun at kunne gå i leggins. Jeg ser allerede ud som jeg er i 4.mdr måned. Men jeg tænker at min tidligere overvægt (har vejet næste 40kilo mere end jeg gør i dag) og min forrige graviditet og har sin påvirkning på mavens udbuling!? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er vokset, men jeg tror mere det er fordi jeg spiser så tåbeligt end det er pga baby :D

Men jeg er snart på vej i ventebukserne, det må jeg nok erkende. Brysterne er 100% selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke jeg kan se noget endnu, men har også stadig 10kg ekstra på sidebenene fra sidste graviditet, så maven er lidt rund i forvejen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke jeg kan se noget endnu, men har også stadig 10kg ekstra på sidebenene fra sidste graviditet, så maven er lidt rund i forvejen ;-)

Kan det passe du var med i novembertermin 2013? Men med termin i oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

#RJS

 

Ja, det er godt husket :)

Det endte med at blive en november baby, som lige er blevet 1 år. -og nu er der så en mere på vej.

 

Hvordan med dig? Jeg må lige ind og lure på din bruger.

(og lære at quote igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt mærke på de strammeste bukser, at de ikke lige er sååååå behagelige igen og jeg kan ikke trække maven så meget ind mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

#RJS

Ja, det er godt husket :)

Det endte med at blive en november baby, som lige er blevet 1 år. -og nu er der så en mere på vej.

Hvordan med dig? Jeg må lige ind og lure på din bruger.

(og lære at quote igen)[/quote

Skulle også lige ind i det igen :-). Du skal trykke på den du vil quote også kommer der en rubrik frem hvor der står quote :-).

Jeg fik en en lille dreng i går for et år siden :-).

Det er utroligt som tiden går :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig godt se det på min mave, og er kun 8+0 i dag. Det er virkelig meget jeg kan se det, men måske er det fordi det også kun lige er lidt over et år siden man sidst var gravid. Ved det ikke. Om aftenen ser det helt vildt ud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt, at jeg kan se en lille babytopmave:-) Den er størst om aftenen, når maven er fyldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt, at jeg kan se en lille babytopmave:-) Den er størst om aftenen, når maven er fyldt.

Min mave er kæmpe ! Er 11+1 og kan ikke skjule den for nogen! Alle ved det osse nu! Glæder mig vildt til at bli scannet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER