Sabi89

2. gangs. mave spørgsmål

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. 

 

Jeg er 2 gangs gravid.. Men jeg kom til at tænke på.. 
HVOR hurtigt ca. vil det gå før ens mave begynder at vokse??? 

 

Håber der er en der kan svare. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget forskelligt.

Min venindes mave voksede ikke specielt hurtig, og i uge 20 kunne den næsten ikke ses.

Omvendt, var min vokset allerede i uge 8, og inden nf kunne det ikke skjulesfor folk jeg så dagligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ku man først det over halvvejs henne. Nogle ku stadig være i tvivl om jeg nu var gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at folk nok ikke kan se det på mig nu, men til trods for det så har jeg besvær med at sidde med benene op under mig, hvilket jeg har kunnet før, og så føler jeg at maven buler lidt mere.. Men jeg er kun 5+4 henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 1. Gangs gravid og jeg er 14+6, har ikk kunne skjule det fra uge 7 :)

Alle siger min mave er stor, ligner nærmere en i ige 25. end uge 15 !

Men meget er genetik, min mor blev meget stor i begge hendes graviditeter og fik forholdsvis små børn (2250, 2450 og 3300) - ja jeg er tvilling, men der er altså kun en baby i min mave :)

Har en veninde der er 10 dage efter mig og hendes mave er stadig helr flad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meget almindelig man bliver oppustet i starten, og at man ikke kan have pres på maven :)

Jeg kunne heller ikke ligger på maven i starten, men det kan jeg sagtens nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her var det tydeligt allerede i uge 5-6 stykker :) Den vokser med lynets hest denne gang, men var også rigtig stor sidst. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg glad for at læse det - for jeg er også kun i 6. uge (5+3) og jeg synes allerede at min mave er vokset. Jeg har tænkt at så meget kan jeg ikke allerede have taget på, så det må være maven, der bare vokser hurtigt her anden gang... Jeg var også stor første gang - eller dvs min mave var - det hele satte sig på maven, heldigvis - men der var seriøst også en kæmpe dunk...

Var du stor første gang? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave begyndte nok at vokse omkring uge 5... Jeg har i et stykke tid ikke kunnet holde ud, at have noget på der strammer om maven! Om aftenen er det er allerede ret svært at skjule maven og jeg skal tænke over, hvorfor noget tøj jeg har på fordi maven allerede buler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig lidt mave, fra sidste graviditet, men jeg er bare en lidt stor pige, jeg har dog tabt mig 18 kg her på et halvt år, men maven kan stadig ses, jeg var lidt stor da jeg var gravid sidst.. Jeg købte mig et par ventebukser igår og når jeg har dem på kan man ikke rigtig se så meget, men har jeg mine almindelig bukser på så er det lidt mere tydeligt, men det sidder langt nede.. Men er spændt, for skal til scanning i morgen, så må jeg se hvad hun siger.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt sjovt, at det er så forskelligt hvordan man vokser.

 

Jeg tog i skole med mine ynglings bukser, i går, puha.... det fortryd jeg helt vildt.... og tænkte, kan det virkelig passe maven allerede vokser... men jo, jeg fik da også en kommentar en klassekammerat, på trods jeg havde en cardigan på for at skjule det lidt!

 

Jeg er i uge 8, og med min første var jeg mindst 3½ måned henne, før det kunne ses af andre! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget svært ved at skjule det til efter NF, men det lykkedes. Er i 21. uge nu, og er ret stor i forhold til med min datter den gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER