Klenz

Er jeg virkelig den eneste?

35 indlæg i dette emne

Tror godt jeg vil være med :) Skulle have haft mens i dag, men testede i går aftes og til morgen, med dette resultat:

 

post-10041-0-43474700-1417292059_thumb.j

 

Hvis det holder, så har jeg termin d. 2/8-15 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.. Så lykkedes det også endeligt for os.. Jeg er 4+1 idag❤️ Så jeg har termin d 7 august 2015.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Stort tillykke til jer! :) Jeg har termin den 9/8 ca. HÅBER så meget den bliver derinde! :)

post-11063-0-59721600-1417336679_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så får i da også lige et billede af min test fra i fredags hvor jeg var 4+0..

Dg99zTm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ! Nu er jeg mildest talt ved at få et panik anfald!!! Testede igen her til morgen, hvor der kun kom en skygge frem!

Igår var den bragende positiv! Jeg kan simpelthen ikke overskue en bio igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ! Nu er jeg mildest talt ved at få et panik anfald!!! Testede igen her til morgen, hvor der kun kom en skygge frem!

Igår var den bragende positiv! Jeg kan simpelthen ikke overskue en bio igen!

 

Øv, øv, øv!

Håber det bare er, fordi der er variation testene imellem! Synes ikke alle mine bliver lige positive. Tror også det har noget at gør med hvor koncentreret urinen er, så de fx bliver mere positive om morgenen, eller hvis man ikke har tisset hele dagen. Prøv at teste igen i morgen tidlig?

Har du mens smerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror godt jeg vil være med :) Skulle have haft mens i dag, men testede i går aftes og til morgen, med dette resultat:

 

attachicon.gifIMG_1331.JPG

 

Hvis det holder, så har jeg termin d. 2/8-15 :loveshower

 

Okay, kom lige til at plotte mine data ind i en terminsberegner (når jeg siger en, så mener jeg flere :D ),  og den siger jeg har termin d. 8./9. august. Synes det er liiige tæt nok på min fødselsdag d. 11. til at jeg er helt tryg ved det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morgen urin var også unormalt lys i farven, her til morgen... Jeg har lige været igennem en operation i nyren, så nu bliver jeg bekymret for flere ting... :-O Skal til lægesamtale på hospitalet i morgen... Mon ikke jeg kan lokke dem til at stixe min urin? :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morgen urin var også unormalt lys i farven, her til morgen... Jeg har lige været igennem en operation i nyren, så nu bliver jeg bekymret for flere ting... :-O Skal til lægesamtale på hospitalet i morgen... Mon ikke jeg kan lokke dem til at stixe min urin? :-/

 

Synes jeg lyder som en rigtig fornuftig ide! Håber den er der :kram

Lyder lidt vildt med nyreoperation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg lyder som en rigtig fornuftig ide! Håber den er der :kram

Lyder lidt vildt med nyreoperation.

Tak for kram! <3 ❤️ Ja, det har stået på i snart 2,5 år... Fik GO fra kirurgen om pb2, så vi gik igang med det samme og har fået de 2 streger i 1. Cyklus.... :-O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram! <3 ❤️ Ja, det har stået på i snart 2,5 år... Fik GO fra kirurgen om pb2, så vi gik igang med det samme og har fået de 2 streger i 1. Cyklus.... :-O

 

Vildt at det er gået så stærkt! Det er da i det mindste dejligt :)

Det lyder som et langt forløb :( Hvad  fejler du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at det er gået så stærkt! Det er da i det mindste dejligt :)

Det lyder som et langt forløb :( Hvad fejler du?

Jeg fik den famøse HPV vaccine og har ellers været ved at dø flere gange siden, fordi den har lavet en kæmpe cyste i min nyre, som blev så inficeret at jeg fik voldsomme blodforgiftninger og feberkramper flere gange... Det er 4. Gang jeg er blevet opereret i nyren nu og jeg gider ærligt talt ikke mere... Har mistet ALT på det... Jeg ejede 3 klinikker inden jeg blev syg og nu har jeg intet tilbage, fordi jeg har endt på hospitalet konstant.... :-/ Den sidste operation jeg havde, var i fuld narkose og nu håber vi alle at alt er iorden igen.... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik den famøse HPV vaccine og har ellers været ved at dø flere gange siden, fordi den har lavet en kæmpe cyste i min nyre, som blev så inficeret at jeg fik voldsomme blodforgiftninger og feberkramper flere gange... Det er 4. Gang jeg er blevet opereret i nyren nu og jeg gider ærligt talt ikke mere... Har mistet ALT på det... Jeg ejede 3 klinikker inden jeg blev syg og nu har jeg intet tilbage, fordi jeg har endt på hospitalet konstant.... :-/ Den sidste operation jeg havde, var i fuld narkose og nu håber vi alle at alt er iorden igen.... <3

 

Puha, det lyder da godt nok også som et hårdt forløb du har været igennem der! Krydser fingre for, at det er overstået nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder da helt forfærdeligt:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgi da mærkeligt... Den øverste er med den lyse morgen urin, i morges... Den er næsten ikke-eksisterende! (Stregen altså)

Den nederste er fra i eftermiddags.... Hmm... Bekymringerne starter alt for tidligt!

post-11063-0-73535000-1417381569_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først, undskyld at jeg spammer!

post-11063-0-42264400-1417413482_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tests er også gode! Så slipper man for at sidde og tolke på resultatet :P

Dejligt at den blev positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay.. Godt den skrev gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har fået voldsomme smerter og bløder... Jeg har snart ikke tal på hvor mange SA jeg har gennemgået.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har fået voldsomme smerter og bløder... Jeg har snart ikke tal på hvor mange SA jeg har gennemgået.... :(

Det lyder voldsomt med så mange SA. Vil din læge ikke henvise dig til udredning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram i øvrigt! Er på mobilen, og kender ikke lige smileykoden, så du får det på tekst i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er vi iøvrigt slet ikke flere, der har fået termin i august? Synes her er lidt stille :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der kommer flere herind..

Kender i andre steder man kan tilmelde sig en august termin ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER