finken

Graviditetsgener - mange og alt for tidligt

8 indlæg i dette emne

Jeg er nu i uge 10 og har virkelig fået hel pakken denne gang.

 

Har monster meget kvalme, men derudover har jeg haft bækkenløsning fra uge 6, halsbrand fra uge 8, næseblod fra uge 10, vand i benene opdagede jeg første gang i går og nu har jeg også plukveer. Jordemoderen sagde godt nok, at man ikke kan have plukveer så tidligt, men nu jeg har jeg jo ligesom prøvet det før og jeg er i hvert fald ikke i tvivl. Er svimmel og har åndenød og har derfor opgivet løbeturene fuldstændig nu.

 

Andre der har fået symptomer "for tidligt"? Kan næsten ikke overskue resten af graviditeten hvis det fortsætter på denne måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, stakkels dig! :o Det lyder godt nok som en hård omgang, du er løbet ind i der.... Jeg har ikke selv prøvet det, men synes lige du skal have et stort UNDSKYLD her fra. Nogen gange har man bare brug for, nogen siger undskyld... Håber det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også mange symptomer tidligt i denne graviditet (venter tvillinger).

Edit: jeg havde så mange fortidlige symptomer, at vi faktisk jokede med at det kunne være tvillinger inden nf, det kom nu stadig som en chok.

Det stabiliserede sig lidt i andet trimester, men 3. Trimester er også hårdt, nu mere pga den ekstra vægt.

Håber da for dig at det snart bliver bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været meget ramt denne gang. Allerede fra ægløsning havde jeg kvalme og bøvl med bækkenet. Kvalmen blev ekstrem med opkastninger i uge 5-6 og fik konstateret bækkenløsning fra uge 6 også. Har været sygemeldt lige siden, og skal være det helt indtil barsel. I 2. trimester forsvandt kvalmen, og det har givet en helt anden livslyst! Så selvom jeg stadig er meget ramt, så syntes jeg at jeg har det godt her i 2. trimester. 

Er sikker på at det nok skal blive bedre, i hvertfald for en periode.

 

Men det er HÅRDT! Især med børn ved siden af  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mange graviditetsgener I begge graviditeter, men nr. 2 var værst.

 

Jeg blev sygemeldt I uge 8 og var sygemeldt graviditeten ud. Jeg holdt kun så "længe" fordi jeg op til sygemeldingen havde ferie, men generne startede allerede  uge 5-6 stk.

Jeg havde bækkenløsning, som startede hvor nr 2 slap, så jeg havde ondt, jeg havde meget tidligt plukveer og så havde jeg en hvilepuls som gik amok fra uge 6-7 stk, det var jeg indlagt med de sidste uger I 1 graviditet, men fik "glæden" af det fra start af med nr 2.

 

Det er dørn hårdt, jeg fik det desværre ikke bedre, kun værre som graviditeten skred frem, men det hjalp at jeg var sygemeldt og kunne tage tingene I mit tempo, men sjovt var det ikke.

 

:kram2 til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, stakkels dig! :o Det lyder godt nok som en hård omgang, du er løbet ind i der.... Jeg har ikke selv prøvet det, men synes lige du skal have et stort UNDSKYLD her fra. Nogen gange har man bare brug for, nogen siger undskyld... Håber det bliver bedre.

Hvor er du sød og sjov. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også mange symptomer tidligt i denne graviditet (venter tvillinger).

Edit: jeg havde så mange fortidlige symptomer, at vi faktisk jokede med at det kunne være tvillinger inden nf, det kom nu stadig som en chok.

Det stabiliserede sig lidt i andet trimester, men 3. Trimester er også hårdt, nu mere pga den ekstra vægt.

Håber da for dig at det snart bliver bedre :kram

Ja jeg tænkte også at det måtte være tvillinger, men det var det nu ikke. Satster på at 2. trimester bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været meget ramt denne gang. Allerede fra ægløsning havde jeg kvalme og bøvl med bækkenet. Kvalmen blev ekstrem med opkastninger i uge 5-6 og fik konstateret bækkenløsning fra uge 6 også. Har været sygemeldt lige siden, og skal være det helt indtil barsel. I 2. trimester forsvandt kvalmen, og det har givet en helt anden livslyst! Så selvom jeg stadig er meget ramt, så syntes jeg at jeg har det godt her i 2. trimester. 

Er sikker på at det nok skal blive bedre, i hvertfald for en periode.

 

Men det er HÅRDT! Især med børn ved siden af  :kiss

Puha du har da heller ikke været for heldig :blink Er blevet deltidssygemeldt, men ja det er dælme svært at være en god mor, når man er skidt. Går seng kl 19 for tiden og der er min dreng på 2 ikke engang puttet endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER