Pippi

At kigge på en graviditetstest EFTER de fem min.?

20 indlæg i dette emne

Ja, at kigge på testen efter dem fem min., så siger den jo at svaret er ugyldigt?

Tog en test fra Lidl og kunne ikke se noget, men da den så lå lidt længere var der en svag streg?

Så vokser håbet jo, men samtidig tænker jeg også "fy-fy"!

De negative jeg tidligere har taget er forblevet negative efter fem min. Hvis den er rigtig er jeg 4+2 og burde jeg så ikke få en tydeligere streg? Er også bange for en bio eller SA :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan ikke regne med det. Det kan godt være en graviditet, men det er langt fra sikkert.

Tag en ny test om et par dage (hcg fordobles hver anden dag). Det er jo ikke alle, der kan teste positivt på samme tidspunkt. Nogle er langsommere til at danne hcg end andre (uden at det har betydning for udviklingen af graviditeten) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Emilie. Det var betryggende :-) så bevarer jeg håbet lidt endnu uden at gå helt i ekstase ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også, at du skal teste igen om et par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Som en lille sidebemærkning kan jeg nævne, at jeg selv oplevede det samme som dig, og da jeg testede et par dage senere var der ikke tvivl om, at den var positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar piger. Hvilke test brugte I? Jeg kan bare mærke frygten for en SA igen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte strimmelteste fra nettet :) billigteste.dk mener jeg det hed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar piger. Hvilke test brugte I? Jeg kan bare mærke frygten for en SA igen :-(

Jeg har også brugt strimmeltest fra billigtest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men piger, har jeres graviditeter ikke bare været helt normale? Jeg er bare bange for hvad det betyder, hvis jeg har lavt Hcg. Testede idag med samme resultat, så nu venter jeg altså til lørdag... Hvis jeg kan ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men piger, har jeres graviditeter ikke bare været helt normale? Jeg er bare bange for hvad det betyder, hvis jeg har lavt Hcg. Testede idag med samme resultat, så nu venter jeg altså til lørdag... Hvis jeg kan ;-)

Går ud fra min er meget normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo min har været helt normal indtil videre.

Det har ikke noget at sige, om man danner mindre hcg/ er langsom til at danne det. Så det skal du ikke bekymre dig om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres positive svar... Jeg har også tænkt, at min ægløsning måske har lagt senere hen og det derfor først er senere jeg måske kan teste positivt. Jeg kan ikke vente til lørdag, så imorgen får den et forsøg mere med Rema 1000-test - wish me luck ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres positive svar... Jeg har også tænkt, at min ægløsning måske har lagt senere hen og det derfor først er senere jeg måske kan teste positivt. Jeg kan ikke vente til lørdag, så imorgen får den et forsøg mere med Rema 1000-test - wish me luck ;-)

Krydser fingre for en positiv morgen test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for heldig og lykke. Jeg må hellere opdatere jer med, at resultatet idag var to steger inden for tidsrammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for heldig og lykke. Jeg må hellere opdatere jer med, at resultatet idag var to steger inden for tidsrammen :-)

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER