Posted January 10, 2015 Hér en den aftenstid tænker jeg at jeg da hellere lige må vise hvad jeg har fået lavet til diva's dåb, så hér kommer en lille billedespam ❤️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2015 Lidt hyggepynt - mangler at lave 15 stk. Ca Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2015 Lidt faner i forskellige størrelser, disse skal laves i andre farver også :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2015 En vimpel, ca. 2,5 meter lang Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2015 Vindmøller, hedder de ikke sådan? Der er lavet ca. 40 stk... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2015 Sidst i denne omgang: cupcake wrappers :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2015 Hér er de 3 farver fanerne skal laves i.. I alle mulige forskellige størrelser :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Fin DIY :glad Ihhhh, nu tænker jeg helt, at der er alt for lidt pynt til vores, MEN der er bare ikke overskud til det, så screw it. Gæsterne må nøjes med vores fabelagtige selskab og servietter, fyrfadsstager og sugerør, der er i "temafarverne" :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Rigtig fint pynt! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites