Juhu10

Mail fra lægen

7 indlæg i dette emne

Når så var jeg til lægen igår, han trykkede flere forskellige steder på maven.. Mine trame er ømme.. Og har fået HUSK jeg skal spise plus nogle kosttilskudpiller..

Han sagde min urin så fin ud men den blev tjekket og jeg ville få svar imorgen..

Jeg fik så en mail i morges med at jeg havde blædebetændelse og skal have penicillin i 3 dage. Hvis jeg ikke kunne mærke noget i de her 3 dage skulle jeg kontakte dem igen, plus jeg skal ned og have tjekket min urin igen her sidst på ugen.

Er der nogle af jer der har prøvet det??

Jeg har også tisset nærmest lige fra den dag jeg blev gravid... Men uden smerter.. Men er så kommert nu her, men det er så en blanding imellem mine trame og blæren. Og engang influenza oveni hatten til mig.. Håber jeg er hellig resten af mit forløb. ;-)))

Jeg er 4+4 henne idag.. God dag til alle jer:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh din Uheldige kvinde. Har aldrig haft blærebetændelse 7-9-13! Er penicillin ok at ta når man er gravid? Tænker er der ikke nogle andre naturmidler?

Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh din Uheldige kvinde. Har aldrig haft blærebetændelse 7-9-13! Er penicillin ok at ta når man er gravid? Tænker er der ikke nogle andre naturmidler?

Rigtig god bedring

Tak skal du have :-))

Altså der står i indlægssedlen at de er til gravide, og de også må indtages når man ammer.. Så jeg håber og tror på der ikke sker noget. Jeg har hellere aldrig haft det før, men har hørt der er mange der får det i forbindelse med graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog penicilin under min forrige graviditet, grundet blærebetændelse - så det må man godt :) Ellers ville lægen heller ikke udskrive det til en gravid ;) Blærebetændelse kan faktisk også fører til tidlig fødsel, eller hvordan man skal sige det. Det er hvad de troede skete hos mig, jeg fødte i uge 37 og havde haft en urinprøve lige inden, hvor lægen sagde at jeg havde blærebetændelse...

Og nej blærebetændelse er bare ikke sjovt! Håber snart penicilinen virker hos dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog penicilin under min forrige graviditet, grundet blærebetændelse - så det må man godt :) Ellers ville lægen heller ikke udskrive det til en gravid ;) Blærebetændelse kan faktisk også fører til tidlig fødsel, eller hvordan man skal sige det. Det er hvad de troede skete hos mig, jeg fødte i uge 37 og havde haft en urinprøve lige inden, hvor lægen sagde at jeg havde blærebetændelse...

Og nej blærebetændelse er bare ikke sjovt! Håber snart penicilinen virker hos dig :kram2

Nej det er bare ikke sjovt nej..

Jeg håber det er den sidste gang i mit forløb jeg skal have blærebetændelse!!

Jeg er også rolig hvad det angår med det penicillin jeg har fået. Tænker de har styr på det lægerne :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring!

Tusind tak.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER