Camilla_krøier

Gele royal

66 indlæg i dette emne

Nogen der tager/har taget dem? Kan se at de danske indeholder omkring 2-300 mg, hvor mange tager I? Dem man kan få i USA ernemlig på 1000-2000 mg så det er jo en kæmpe forskel....

 

Dem jeg kan købe her i Sverige er også på 1000-2000 mg. Jeg købte dem på 1000 mg. og tager én dagligt. Altså når jeg husker det, har faktisk været lidt dårlig til at huske mine kosttilskud de sidste par uger :blush Men jeg har indtil videre ikke mærket nogen effekt, hverken til den positive eller negative side, eller oplevet ændret cyklus, på trods af at jeg tager dem i højere dosis, end de der fås på det danske marked. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dem jeg kan købe her i Sverige er også på 1000-2000 mg. Jeg købte dem på 1000 mg. og tager én dagligt. Altså når jeg husker det, har faktisk været lidt dårlig til at huske mine kosttilskud de sidste par uger :blush Men jeg har indtil videre ikke mærket nogen effekt, hverken til den positive eller negative side, eller oplevet ændret cyklus, på trods af at jeg tager dem i højere dosis, end de der fås på det danske marked.

Har slet ikke tænkt på at tjekke udvalget herhjemme i Sverige... Nu har jeg købt en pakke bidro og så prøver jeg det i første omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke tænkt på at tjekke udvalget herhjemme i Sverige... Nu har jeg købt en pakke bidro og så prøver jeg det i første omgang

 

Jeg købte bare over nettet :) Jeg har som sagt hverken mærket fra eller til efter at være begyndt at tage dem, udover at jeg faktisk synes at de smager godt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved det er en gammel tråd, men hvor mange af jer blev gravide efter bidro ? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte det ved den første (Carl Emil) sammen med Fructus femina. Blev gravid i første IUI.

 

med Mathilde tog jeg det ikke men brugte Fructus femina. Blev gravid i 2. IUI forsøg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev i første hug efter opstart med Bidro Ren kuren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev ikke gravid på kuren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Lille_My said:

tak for jeres svar :) 

Du fandt tråden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 19/11/2014 at 4:15 PM, Barbamama said:

Jeg tog disse:

http://www.apotekeren.dk/produkter/kosttilskud-vitaminer/oevrige-kosttilskud/Bidro-Gele-Royal-Kapsler-75-stk.aspx

Der står i øvrigt, at de består af:

200 mg honning

200 mg gele royal

40 mg e vitamin

Så jeg tror ikke, at man får "det hele med", ved bare at spise honning :)

Jeg blev gravid i første cyklus, efter at jeg begyndte at tage dem. Om det var pga dem vil jeg jo aldrig finde ud af, men cyklussen adskilte dig ved at være 4-5 dage længere end rigtig mange foregående cyklusser, og ved at jeg havde styrtende meget og meget vandigt udflåd. Så et eller andet var i hvert fald anderledes. :)

 

On 25/11/2014 at 9:31 PM, Susanne said:

Øøøhhhh... :blink

 

Jeg har taget Bidro siden CD1 om aftenen. Jeg har spist 15 piller nu og er på CD 6 (tog kun en enkelt pille den første aften). Til forskel fra ALLE andre cyklusser, så vil jeg ikke holde op med at have brunt udflåd denne gang. Jeg 'plejer' at bløde rigtigt (altså frisk blod og i mængder, så et lille trusseindlæg ikke er nok) i 2-4 dage og så have brunt udflåd en enkelt dag, så altså 3-5 dage i alt. Max. I dag er som sagt CD 6, jeg blødte rigtigt på CD4 - mere end jeg plejer så sent og hele dagen i dag, har der været brunt udflåd.

 

Er jeg den eneste der har oplevet at blødningen er blevet længere på den måde? Er det mon godt eller skidt? :unsure

 

:help

 

On 26/11/2014 at 9:08 PM, Aja said:

Så er der bestilt Bidro! Nu prøver jeg det altså. Det skulle gerne komme i morgen :) Er der nogen der ved om det er bedst at begynde at tage dem fra starten af cyklus eller er det lige meget? Jeg er kun på cd 4 og mens er på vej væk, så jeg kan måske godt bare begynde med dem nu når jeg får dem? :)

 

On 27/11/2014 at 8:08 AM, Alina89 said:

Jeg startede på CD 6.. Og den eneste cyklus, hvori jeg tog den er den sidste her, hvori jeg blev gravid :yay

 

On 27/11/2014 at 10:33 PM, Camilla_krøier said:

Nu har jeg købt en pakke, så må det stå sin prøve ;-)

hej alle :) jeg har købt dem nu! tog i alle "kuren"  eller bare en om dagen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Lille_My said:

 

 

 

 

hej alle :) jeg har købt dem nu! tog i alle "kuren"  eller bare en om dagen? 

 

Jeg tog kuren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Barbamama said:

 

Jeg tog kuren :)

okay :) tak! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det kan jeg simpelthen ikke huske. Tror bare jeg tog en om dagen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Aja said:

Uh, det kan jeg simpelthen ikke huske. Tror bare jeg tog en om dagen 

okay, virkede det? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Lille_My said:

okay, virkede det? :) 

 

Altså, det er jo svært at sige, men mener da det var den cyklus jeg blev gravid :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Aja said:

 

Altså, det er jo svært at sige, men mener da det var den cyklus jeg blev gravid :)  

uh :) spændende ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også kuren og blev gravid i starten af februar, så 3. cyklus på Bidro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Susanne said:

Jeg brugte også kuren og blev gravid i starten af februar, så 3. cyklus på Bidro :)

okay, det er vildt så mange, som er blevet gravide af det :) eller i hvertfald lige efter de er begyndt på det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Lille_My said:

okay, det er vildt så mange, som er blevet gravide af det :) eller i hvertfald lige efter de er begyndt på det. 

Jeg har endnu ikke haft succes med det, er på fjerde cyklus med bidro og venter mens om en uges tid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, MorAnja said:

Jeg har endnu ikke haft succes med det, er på fjerde cyklus med bidro og venter mens om en uges tid. 

krydser fingre for der er to streger om en uge :) men nej det er selvfølgelig ikke alle, men det er virkelig mange. så måtte prøve lykken. er du på kuren? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede også på kuren, men "nåede" kun halvt igennem før jeg blev gravid 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, Lille_My said:

krydser fingre for der er to streger om en uge :) men nej det er selvfølgelig ikke alle, men det er virkelig mange. så måtte prøve lykken. er du på kuren? 

Det var jeg de første 30 dage, siden da har jeg bare taget 1 om dagen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Camilla_krøier said:

Jeg startede også på kuren, men "nåede" kun halvt igennem før jeg blev gravid 

 

skønt! :) det giver håb! 

 

12 hours ago, MorAnja said:

Det var jeg de første 30 dage, siden da har jeg bare taget 1 om dagen. 

okay :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig dumt spørgsmål, men tager man bare alle pillerne på en gang? Så man tager tre piller f.eks. hver aften? Eller skal de så tages morgen, middag og aften? :help 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/10/2016 at 1:38 PM, Little Miss said:

Jeg brugte det ved den første (Carl Emil) sammen med Fructus femina. Blev gravid i første IUI.

 

med Mathilde tog jeg det ikke men brugte Fructus femina. Blev gravid i 2. IUI forsøg. 

 

On 30/10/2016 at 11:23 PM, Mama Lou said:

Jeg blev i første hug efter opstart med Bidro Ren kuren.

 

On 4/11/2016 at 6:37 PM, Aja said:

 

Altså, det er jo svært at sige, men mener da det var den cyklus jeg blev gravid :)  

 

On 4/11/2016 at 8:32 PM, Susanne said:

Jeg brugte også kuren og blev gravid i starten af februar, så 3. cyklus på Bidro :)

 

On 4/11/2016 at 10:16 PM, Camilla_krøier said:

Jeg startede også på kuren, men "nåede" kun halvt igennem før jeg blev gravid 

stoppede I alle med at tage dem, da I blev gravide, eller ventede I lidt? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER