Camilla_krøier

Gele royal

66 indlæg i dette emne

Nogen der tager/har taget dem? Kan se at de danske indeholder omkring 2-300 mg, hvor mange tager I? Dem man kan få i USA ernemlig på 1000-2000 mg så det er jo en kæmpe forskel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den kur som bliver brug herinde er:

 

3 om dagen i 10 dage

2 om dagen i 10 dage

1 om dagen fremover (til man er gravid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tak... Så er det næsten det samme i starten, synes bare det lød så voldsomt med 1000-2000 mg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tak... Så er det næsten det samme i starten, synes bare det lød så voldsomt med 1000-2000 mg

Synes også det lyder voldsomt og ville selv ikke tage så meget i mere end de 10 dage som den anden kur lyder på. Jeg mærkede godt nok meget til mit underliv i starten af denne cyklus - hvor jeg også startede på bidro. Så tror helt sikkert på det gør et eller andet. Småblødte også en smule i en del dage efter mens som jeg ellers ALDRIG gør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kur som bliver brug herinde er:

3 om dagen i 10 dage

2 om dagen i 10 dage

1 om dagen fremover (til man er gravid)

Og maks i 6 mdr., da de derefter ikke vil have nogen effekt :)

Mht. Den store forskel, så vil jeg ikke turde købe dem i USA, men købe dem man kan herhjemme. Det var den kur jeg blev anbefalet, altså at købe Bidro Ren, Gele Royale i Matas også tage kuren som little miss skriver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres erfaringer... Ja det er rigtigt meget, men så tænkte jeg at det kunne være at man så skulle tage 3-4 hver dag i hele perioden og så blev det jo det samme... Må nok bare en tur i Matas....er de billige lige så gode som de dyre, eller får man hvad man betaler for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede også på bidro her den 13/11, og mit underliv knuger og knager, så jeg tror helt sikkert at de gør et eller andet ved æggene. .

Jeg har bare købt de billigste :) og det var dem i bilka faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der i dem? Èn af jer der har et link til en ingrediensliste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der i dem? Èn af jer der har et link til en ingrediensliste?

Ingredienser i Bidro Ren:

Gele Royale (21 %), Akacie Honning, Gelatine (kalveskind), Hvedekimolie, Konsistensmiddel (glycerol, bivoks), stabilisator (lecithin), Vitaminer (vitamin E).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingredienser i Bidro Ren:

Gele Royale (21 %), Akacie Honning, Gelatine (kalveskind), Hvedekimolie, Konsistensmiddel (glycerol, bivoks), stabilisator (lecithin), Vitaminer (vitamin E).

 

Tak, men er der noget sted, der står, hvor meget akacie honning, der er i pr. dosis?

Og jeg tænker, sådan helt ærligt, kan man ikke bare æde akacie honning og et tilskud E (evt. via madvarer hvis det ikke er nok i multivitaminen)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, men er der noget sted, der står, hvor meget akacie honning, der er i pr. dosis?

Og jeg tænker, sådan helt ærligt, kan man ikke bare æde akacie honning og et tilskud E (evt. via madvarer hvis det ikke er nok i multivitaminen)?

Eftersom det er Gele Royale, der er mest af, så tvivler jeg ret meget, men det kan vel ikke skade at forsøge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog disse:

http://www.apotekeren.dk/produkter/kosttilskud-vitaminer/oevrige-kosttilskud/Bidro-Gele-Royal-Kapsler-75-stk.aspx

Der står i øvrigt, at de består af:

200 mg honning

200 mg gele royal

40 mg e vitamin

Så jeg tror ikke, at man får "det hele med", ved bare at spise honning :)

Jeg blev gravid i første cyklus, efter at jeg begyndte at tage dem. Om det var pga dem vil jeg jo aldrig finde ud af, men cyklussen adskilte dig ved at være 4-5 dage længere end rigtig mange foregående cyklusser, og ved at jeg havde styrtende meget og meget vandigt udflåd. Så et eller andet var i hvert fald anderledes. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog disse:

http://www.apotekeren.dk/produkter/kosttilskud-vitaminer/oevrige-kosttilskud/Bidro-Gele-Royal-Kapsler-75-stk.aspx

Der står i øvrigt, at de består af:

200 mg honning

200 mg gele royal

40 mg e vitamin

Så jeg tror ikke, at man får "det hele med", ved bare at spise honning :)

Jeg blev gravid i første cyklus, efter at jeg begyndte at tage dem. Om det var pga dem vil jeg jo aldrig finde ud af, men cyklussen adskilte dig ved at være 4-5 dage længere end rigtig mange foregående cyklusser, og ved at jeg havde styrtende meget og meget vandigt udflåd. Så et eller andet var i hvert fald anderledes. :)

 

Det kunne da tyde på en forskel.

Oh, jeg troede gele royale var navnet :oops 

Jeg aner ikke hvad gele royale ER? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da tyde på en forskel.

Oh, jeg troede gele royale var navnet :oops 

Jeg aner ikke hvad gele royale ER? :)

Det er bidronningeføde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da tyde på en forskel.

Oh, jeg troede gele royale var navnet :oops

Jeg aner ikke hvad gele royale ER? :)

Det vidste jeg heller ikke :D Men som Camilla siger, så er det bidronningeføde :) Så jeg forestiller mig, at det er sådan et slags præ-stadie til honning/nektar-agtigt-noget :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøhhhh... :blink

 

Jeg har taget Bidro siden CD1 om aftenen. Jeg har spist 15 piller nu og er på CD 6 (tog kun en enkelt pille den første aften). Til forskel fra ALLE andre cyklusser, så vil jeg ikke holde op med at have brunt udflåd denne gang. Jeg 'plejer' at bløde rigtigt (altså frisk blod og i mængder, så et lille trusseindlæg ikke er nok) i 2-4 dage og så have brunt udflåd en enkelt dag, så altså 3-5 dage i alt. Max. I dag er som sagt CD 6, jeg blødte rigtigt på CD4 - mere end jeg plejer så sent og hele dagen i dag, har der været brunt udflåd.

 

Er jeg den eneste der har oplevet at blødningen er blevet længere på den måde? Er det mon godt eller skidt? :unsure

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøhhhh... :blink

Jeg har taget Bidro siden CD1 om aftenen. Jeg har spist 15 piller nu og er på CD 6 (tog kun en enkelt pille den første aften). Til forskel fra ALLE andre cyklusser, så vil jeg ikke holde op med at have brunt udflåd denne gang. Jeg 'plejer' at bløde rigtigt (altså frisk blod og i mængder, så et lille trusseindlæg ikke er nok) i 2-4 dage og så have brunt udflåd en enkelt dag, så altså 3-5 dage i alt. Max. I dag er som sagt CD 6, jeg blødte rigtigt på CD4 - mere end jeg plejer så sent og hele dagen i dag, har der været brunt udflåd.

Er jeg den eneste der har oplevet at blødningen er blevet længere på den måde? Er det mon godt eller skidt? :unsure

:help

Jeg ved desværre ikke om det er godt eller skidt. Jeg havde også brunt udflåd 2 dage efter mens denne gang, efter opstart på bidro. Har ikke haft det før, men tager det som positivt. I mit hoved tænker jeg de måske hjælper til at få ALT gammel slimhinde med ud, så man kan få dyrket en helt frisk en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt Bidro! Nu prøver jeg det altså. Det skulle gerne komme i morgen :) Er der nogen der ved om det er bedst at begynde at tage dem fra starten af cyklus eller er det lige meget? Jeg er kun på cd 4 og mens er på vej væk, så jeg kan måske godt bare begynde med dem nu når jeg får dem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt Bidro! Nu prøver jeg det altså. Det skulle gerne komme i morgen :) Er der nogen der ved om det er bedst at begynde at tage dem fra starten af cyklus eller er det lige meget? Jeg er kun på cd 4 og mens er på vej væk, så jeg kan måske godt bare begynde med dem nu når jeg får dem? :)

Jeg startede på CD 6.. Og den eneste cyklus, hvori jeg tog den er den sidste her, hvori jeg blev gravid :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede på CD 6.. Og den eneste cyklus, hvori jeg tog den er den sidste her, hvori jeg blev gravid :yay

 

Hehe godt at høre, det lyder jo helt perfekt  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved desværre ikke om det er godt eller skidt. Jeg havde også brunt udflåd 2 dage efter mens denne gang, efter opstart på bidro. Har ikke haft det før, men tager det som positivt. I mit hoved tænker jeg de måske hjælper til at få ALT gammel slimhinde med ud, så man kan få dyrket en helt frisk en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg købt en pakke, så må det stå sin prøve ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøhhhh... :blink

Jeg har taget Bidro siden CD1 om aftenen. Jeg har spist 15 piller nu og er på CD 6 (tog kun en enkelt pille den første aften). Til forskel fra ALLE andre cyklusser, så vil jeg ikke holde op med at have brunt udflåd denne gang. Jeg 'plejer' at bløde rigtigt (altså frisk blod og i mængder, så et lille trusseindlæg ikke er nok) i 2-4 dage og så have brunt udflåd en enkelt dag, så altså 3-5 dage i alt. Max. I dag er som sagt CD 6, jeg blødte rigtigt på CD4 - mere end jeg plejer så sent og hele dagen i dag, har der været brunt udflåd.

Er jeg den eneste der har oplevet at blødningen er blevet længere på den måde? Er det mon godt eller skidt? :unsure

:help

Det prøvede jeg også. Meget mystisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager Bidro Ren og Noah faar ogsaa en 3 gange om ugen, men ligesaa meget for hud og haar, immunforsvar, knogler og generelt velvaere. Som bonus er bidronninge en slags fertilitets superfood, saa jeg haaber da, at det viser sig at have betalt sig selv 1000 gange den dag, vi slipper PB2 loes ;) 

 

Spaendende, at der findes en kur ...  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville loge høre jer andre piger der er opstartet på bidro bølgen hvor langt i er ? Jeg er ca 3+1 i dag, og regner med at smugteste mandag eller tirsdag. Forventer mens torsdag/fredag så det bliver godt nok spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER