Mackie89

Niv, jag og en uhyggelig sikker fornemmelse

13 indlæg i dette emne

For første gang i 5 måneder (efter 10 år på p-piller) har min mens ramt præcis 28 dage i cyklussen, ellers har jeg svinget mellem 25-33 dage, hvilket har været røvirriterende, men ikke underligt efter så mange år på pillen, tænker jeg.. :wacko 

 

Men sidste gang var mens så punktlig og for 8 dage siden mærkede jeg jag i venstre æggestok, hvilket jeg mistænkte for ægløsning.

Vi var selvfølgelig flittige i de dage og præcis fire dage efter om natten vågnede jeg med niv i samme side. Gætter på at det kunne være ægget der var i gang med at sætte sig fast eller vandre, dog uden at være sikker.. <_<

 

Så i går (præcis 7 dage efter ÆL) og i dag fik jeg samme niv og jag, dog noget mere knurrende og langvarigt, som ved mens (hvilket er en uge for tidligt).. Min mand synes mine bryster er vokset og jeg har bemærket at jeg er træt som aldrig før. Men hva pokker, det kan jo være fup det hele. 

 

Jeg krydser for at det var ægget der måske satte sig rigtig fast  :7himmel  og jeg kan mærke en helt anden ro denne gang, end de sidste 5 måneder, hvor jeg hver gang håbede at den var der.  Men denne gang er jeg helt rolig og har en fornemmelse af, at der sker noget mystisk og nyt i mit underliv  :blush  :biglove

Kryds hvad I kan de damer, jeg krydser for vi alle snart kan være i gang med at skabe familie :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For første gang i 5 måneder (efter 10 år på p-piller) har min mens ramt præcis 28 dage i cyklussen, ellers har jeg svinget mellem 25-33 dage, hvilket har været røvirriterende, men ikke underligt efter så mange år på pillen, tænker jeg.. :wacko

Men sidste gang var mens så punktlig og for 8 dage siden mærkede jeg jag i venstre æggestok, hvilket jeg mistænkte for ægløsning.

Vi var selvfølgelig flittige i de dage og præcis fire dage efter om natten vågnede jeg med niv i samme side. Gætter på at det kunne være ægget der var i gang med at sætte sig fast eller vandre, dog uden at være sikker.. <_<

Så i går (præcis 7 dage efter ÆL) og i dag fik jeg samme niv og jag, dog noget mere knurrende og langvarigt, som ved mens (hvilket er en uge for tidligt).. Min mand synes mine bryster er vokset og jeg har bemærket at jeg er træt som aldrig før. Men hva pokker, det kan jo være fup det hele.

Jeg krydser for at det var ægget der måske satte sig rigtig fast :7himmel og jeg kan mærke en helt anden ro denne gang, end de sidste 5 måneder, hvor jeg hver gang håbede at den var der. Men denne gang er jeg helt rolig og har en fornemmelse af, at der sker noget mystisk og nyt i mit underliv :blush :biglove

Kryds hvad I kan de damer, jeg krydser for vi alle snart kan være i gang med at skabe familie :wub

Krydser fingrer for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :)

Herhjemme var første tegn, at manden bestemt mente at mine bryster var blevet større, så det kunne da godt være ;) den var i hvert fald god nok her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange jeg har været gravid har jeg bare vist det, ikke længe efter ægløsning og haft den ro du beskriver.

At dine bryster er vokset og at du er træt tegner jo også godt. Min mand kunne også se det på min krop før jeg testede positivt.

Så jeg synes det lyder lovende og krydser for dig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den er god nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak piger  :kiss Jeg håber, håber, håber virkelig at det er nu!

 

#Emilie: Vildt at det kan ses så hurtigt! Jeg krydser for at den også er hjemme hos mig så  :P

#Mor-i-bayern: Mange tak og dejligt med din respons, som lyder præcis som jeg har det lige nu. Nu bliver jeg endnu mere optimistisk :yay .

Det er en mærkelig ro, som jeg aldrig har oplevet før ifm babyprojektet. Hvordan kunne din mand se det på din krop så tidligt? Var det også fordi brysterne voksede? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mackie89:

Min mand kunne se det på mine bryster, men også min mave. Jeg havde åbenbart en lidt større bule end normalt :) på den nederste del af maven, allerede før jeg testede positiv. Ihvertfald da jeg ventede vores den 1. Han fik at vide at nu skulle han godt nok passe på med hvad han sagde :sm ;). Den var god nok og min mave voksede også ret hurtigt så tror på at han kunne se på maven at der skete noget også selvom det nok mere var luft end barn, så skete der ting og sager som kunne ses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor-I-Bayern: Haha de kære mænd altså! Men ja de skal passe med hvad de siger ;-) Og ja det var formentlig mere luft end baby på daværende tidspunkt, men det er alligevel hurtigt at der skete noget hos dig. Men jeg synes også ofte man hører, at en gravid bliver hurtig oppustet, især om aftenen ;-) Det må blive min undskyldning, hvis jeg er så heldig at være gravid nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nat vågnede jeg lige pludselig med en grim halsbrand. Jeg havde kun lyst til mælk og til at slukke "ildebranden". Efterfølgende lagde jeg mig i seng igen, men uanset hvordan jeg lagde mig, følte jeg at jeg fik fornemmelsen af at skulle kaste lidt op (undskyld de lækre detaljer) :oops . Dog endelig fik jeg lagt mig med hovedet hævet vha. hovedpuden og faldte i søvn.

 

Her til morgen sidder den der konstante kvalme lige øverst i halsen :unsure  Jeg er ellers aldrig plaget af kvalme heller ikke ved sygdom, så det er mærkeligt. 

Jeg er psyko bange for at jinxe det og er bange for, at jo mere jeg tør tro på det, desto mindre er jeg gravid - kender I det? :(  At det er kroppen der laver numre?

Suk, håber virkelig at den er der denne gang :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne alligevel ikke lade være med at teste her til morgen :oops  Det skulle jeg ikke have gjort. Den var selvfølgelig negativ  :( , øv altså! 

Men jeg ville også kun være 3+4, så der er jo håb forude. Min fornuftige fornemmelse af, at denne gang var det lykkedes, føles som at fordufte lige så stille, det er nok fordi jeg er bange for at blive enormt skuffet og psyke min mens væk.  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne alligevel ikke lade være med at teste her til morgen :oops Det skulle jeg ikke have gjort. Den var selvfølgelig negativ :( , øv altså!

Men jeg ville også kun være 3+4, så der er jo håb forude. Min fornuftige fornemmelse af, at denne gang var det lykkedes, føles som at fordufte lige så stille, det er nok fordi jeg er bange for at blive enormt skuffet og psyke min mens væk. :unsure

Jeg er også 3+4 idag, er jeg gravid. Og jeg har haft det mere eller mindre præcis som du beskrev.. Håber bare det er for tidligt at teste :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for dig Alina89  :)

For mig er løbet kørt nu. På trods af god fornemmelse og en overbevisning om at denne gang havde vi ramt plet, næ nej, mens kom 2 dage før tid :(  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for dig Alina89  :)

For mig er løbet kørt nu. På trods af god fornemmelse og en overbevisning om at denne gang havde vi ramt plet, næ nej, mens kom 2 dage før tid :(  

Øv  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER