Lovely Lady

Hvor dyrt overtøj

26 indlæg i dette emne

Tak for input alle samme :super

 

Jeg tager ind og gramser på jakken i dag, så må vi lige se, hvordan den virker... Hun har også lovet lige at tjekke zalando en ekstra gang for billigere alternativer.

 

Hun er nemlig en ok fornuftig pige - som alle andre teen-agere, så ønsker hun sig hele verden, men bliver ikke mopset og besværlig, hvis hun ikke får det ;) Jeg kan også godt mærke, at jeg er lidt påvirket af, at jeg ikke var specielt smart som teen-ager, og at jeg sådan under hende at være lidt smart :)

 

Jeg har talt med min mand igen, og hans bekymring er primært, hvorvidt jakken er af en ordentlig kvalitet, og hvorvidt det udvikler sig herfra til, at hun vil have alt andet i samme prisklasse (det er jeg nu ikke så bekymret for - hun er ret prisbevidst og elsker et godt tilbud).

 

Hun er jo delebarn, så med alle de ekstra familiemedlemmer, så får hun ret mange gaver. Jeg er dog nok ikke så vild med at droppe gaven fra os - til gengæld tror jeg, at det bliver noget med, at hun i givet fald ikke får fødselsdagsgave (december-barn) og julegaver fra vores søn (hvilket jeg ellers ville købe) - det er alligevel 5-600 kr., der går fra. Det bliver også i givet faled en betingelse, at jakken dækker både i år og næste år - hvis hun får brug for/vil have en ny næste år, så er det for egen regning.

 

Igen, tak for input - besvarelserne vidner også om, at svaret ikke er helt ligetil :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER