Moar_til_4

JM besøg

14 indlæg i dette emne

Tænkte på om i andre har fået tid til første JM besøg??  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået min indkaldelse i mandags. Jeg skal den 3/12 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid 23. Dec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke endnu, men sidst fik jeg det også først efter NF. (som er den 24/11)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik digital post den anden dag, med en tid den 10/12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået indkaldelse via eboks og jeg skal afsted d. 02/01-15 :glad

 

Havde dog håbet på at få den samme som sidst pga mit forløb og min konsultations jm var med til min fødsel. Men nu får hende her chancen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg skal gå til jm, der høre de til på OUH i Odense. Men jeg skal føde i Kolding.. Så er nok ikke så heldig at føde ved min egen jm endnu engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg skal gå til jm, der høre de til på OUH i Odense. Men jeg skal føde i Kolding.. Så er nok ikke så heldig at føde ved min egen jm endnu engang.

Under min fødsel med Marius havde jeg min konsultation JM i vagten fra 07-15. Det var virkelig skøn. Da hun kom ind udbrød jeg, jamen der jo Kirsten og min mand kunne se jeg var lettet da jeg så hende :) og hun var hos os på nær de par gange hun var ude at spise. Så kan godt forstå du er træt af det. Det var virkeligt rart at have en ved mig som vidste lidt om mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid d. 29/12. Synes det er ret tidligt. Men lægen gad ikke lytte efter hvad jeg sagde omkring at jeg havde testet positv for ÆL på CD20. Og jeg derfor ikke var så langt som når han regnede udfra sidste mens. NF ligger også lige på grænsen. Men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til 1. Jm-kontrol. Håber ikke det bliver hende jeg skal føde med! Så er det ssgt.

Skal vi sige at der bare ikke var kemi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til 1. Jm-kontrol. Håber ikke det bliver hende jeg skal føde med! Så er det ssgt.

Skal vi sige at der bare ikke var kemi ;)

 

Sådan har jeg det også med hende jeg har... Men der er ingen chance for at det bliver hende der kommer til at tage imod vores baby, da hun ikke høre til det sygehus hvor jeg skal føde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en skøn trøst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg til første JM besøg og hun virkede sød. Vi skal når vi når lidt længere have lagt en plan for min fødsel så jeg kan blive så tryg som muligt. Og har fået besked på hvad jeg skal sige til lægesamtalen ;)

Og så hørte jeg hjertelyd :glad

Og rart hun virker sød, for det ser ikke ud til på tavlen deroppe at min gamle, som jeg var rigtig glad for, er der mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til 1. JM besøg. Det er jo altid skønt at høre hjertelyd, og første indtryk af min JM er også positivt.

Men besøget har sat tankerne i gang:

På grund af min hurtige fødsel første gang anbefalede hun mig en hjemmefødsel denne gang. Selvom jeg allerede før denne samtale også har tænkt lidt over den mulighed, er jeg alligevel lidt forbløffet over, hvor stærkt hun anbefaler det.

JM sagde, at der er stor sandsynlighed for at jeg ikke når at komme til sygehuset til tide anden gang: Ved min første fødsel kunne man allerede skimte hovedet, og jeg var fuld udslettet, da jeg ankom på hospitalet.

Nu skal min mand og jeg nok for alvor tage snakken om, at en planlagt hjemmefødsel muligvis vil være bedst her anden gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER