Haarup

Symptomer og gener.

30 indlæg i dette emne

jeg kan melde mig på banen, med absolut intet, om det er godt eller skidt ved jeg ikke :-/ men ingen ømme eller større bryster, det blev de nu heller ikke ved de andre to, de må være one size ;-) men jeg mærker heller intet i underlivet, ingen kvalme eller andre gener, andet end ondt pga lungebetændelse..

men graviditeten mærker jeg slet intet til.. hvis ikke det var for den positive test, og scanningsbilledet fra i dag så ville jeg ikke vide det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kaster op og kaster op, har aldrig prøvet noget lignende, det er forfærdenligt, er snart en zombie.

Når jeg nyser og hoster får jeg mega smerter i mit underliv pga ligament av av. Nyser rigtig mange gange om dagen da jeg har meget allergi og under graviditet må jeg ikke ta pillerne der virker, skønt.

Puha det lyder lidt negativt, men føler virkelig alt det op kaster er ved at overskygge glæden ved at være gravid igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyser også helt tiden, agtig! Har dog ikke nogen allergi ;)
Også er jeg noget så tørstig, vågner flere gange om natten fordi jeg MÅ have noget at drikke... Lidt træls, da kvalmen så kommer med det samme og så kan jeg ikke rigtig falde i søvn igen ;)

Mine bryster er også vokset.. Har ikke helt så slatne ammepatter længere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er "skrumpet" til kun at omfatte, hår der lidt hurtigere trænger til at blive vasket og MEGET kuldefølsomme bryster... når det er koldt føles de som om det bliver stukket ca 50 både frosne og rødglødende syle ind gennem vorten og så i en vifte i alt underliggende væv... FUCK det gør ondt, og er indimellem ved at ende i opkast grundet smerte... og værst er det når jeg kommer ud af badet, så det er ikke lige bruseren der trækker i øjeblikket, men til gengæld kræver håret så at jeg overvinder smerten og går i bad :angry

Nå jo, maven begynder også så småt at brokke sig over nogle af mine bukser...

Lagde ellers ud med ligamentsmerter, let kvalme, bryster der blev mærkbar mere faste og enorm tissetrang... Manden påstår dog at brysterne stadig vokser, jeg har bare ikke opdaget det i bh-størrelsen endnu :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også døjet med kvalme i svingende grad den sidste uge. Den er der 24/7. 

Er meget følsom overfor lugte og er ved at brække mig over smagen af tandpasta eller tyggegummi i min mund...  Ellers ikke så meget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER