KamillaSkruk

vægt + maver

9 indlæg i dette emne

Synes da vi skal have en vægt pg mavetråd herinde :)

Jeg er på fra mobilen så kan ikke lige nu finde ud af at ligge billeder op :( (hvis nogen ved hvordan så skriv det endelig i privatbesked) :)

Jeg er i dag 12+3 (uge 13) og fra min normal morgenvægt til nu har jeg taget ca 600-700gram på, så synes jeg egentlig er meget godt klaret.

Vægt før graviditet lå på ca 56,5 kg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er intet at se på min mave lige nu (den er ret flad, yay, har ellers et bmi på 31). Jeg er 15+6 og har taget 1-2 kg på (vægten svinger lidt), og det er jeg også ganske tilfreds med. Jeg vil ligge et billede op af min mave, når man begynder at kunne se noget  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14 + 4 i dag og aner ikke hvad jeg vejer nu men vejede 54kg omkring 8. Uge, tror jeg har taget et eller to kg på men det er ren gætteri.. Den er stor rund og oppustet min mave men det er den tit og også da jeg ikke var gravid. Jeg var til kønsscanning i dag og venter en dreng✌️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at du skal have en lille dreng !! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14 + 4 i dag og aner ikke hvad jeg vejer nu men vejede 54kg omkring 8. Uge, tror jeg har taget et eller to kg på men det er ren gætteri.. Den er stor rund og oppustet min mave men det er den tit og også da jeg ikke var gravid. Jeg var til kønsscanning i dag og venter en dreng✌️

Ih, tillykke med den lille drengebasse <3

Min vægt er sådan ca status quo, og det er jeg godt tilfreds med.. Håber at nøjes med at tage 10-12 kg på, det ville være dejligt :)

Min mave ligner sig selv... Jeg har haft graviditetsbukser på de sidste knap to måneder, men graviditetsbulen derunder har nu mest været flæsket fra sidst der har gjort maven rund.. ;)

Nu er jeg dog begyndt at kunne mærke livmoderen vokser fint, så mon ikke der sker et ryk de næste par uger ?? Det håber jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have, det er lige gået lidt mere op for os at vi venter o, nu da der er sat køn på:)

 

Åhh det håber jeg da også jeg kan nøjes med! Så kan der ikek være meget overskydende man skal kæmpe med efterfølgende;) hvor meget tog du på sidste graviditet?

 

Her kan man også se maven er vokset men det ligner også bare jeg har spist for meget fed mad hæhæ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt ulempen på dette tidspunkt ;)

Kunne man ikke lige springe de næste fire uger over, så er maven nok rundere ;)

Jeg tog 14-15 kg på sidst..

første gang tabte jeg alle plus 8 kg mere på 5 måneder, anden gang kom jeg aldrig af med de sidste 3-4 kg, så de var der endnu ved denne graviditet... Og de sidder bare rigtig godt fast lige midt på maven :(

Så nu håber jeg at jeg kan komme af med dem denne gang... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser det ud med maverne? Jeg har taget ca. 2,5-3 kg på (vægten svinger), så jeg følger fint vækstkurven for overvægtige indtil videre - skønt  :) Jeg håber, at jeg kan holde det - jeg nåede at tabe 5 kg lige inden, at jeg blev gravid, så det er skønt, at jeg stadig er under den vægt, som jeg havde før.

 

Lidt runding er der kommet på maven, som kan ses på billedet  :wub

post-9866-0-00896800-1417603315_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige få lagt billede på, men synes maven er pæn rund..

Har tager 2,5 kg på ca.. Så det er ok synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER