Guest

Sex - hvor tit?

30 indlæg i dette emne

Hey.

 

Måske det er for grænseoverskridende at spørge, men jeg prøver :). Hvor tit har I sex under graviditeten? Og hvor tit klarer I den selv?

 

Selv er jeg 23+4 i dag og har sex ca. en gang om ugen pt. Det generer mig ikke, det er så forholdsvis sjældent, for jeg føler mig ikke særlig sexet. Min kæreste er sød i de perioder hvor jeg har det sådan at "nu skal det bare være nu!" og udfører sin ægteskabelige pligt til UG med kryds og stjerne :).

Til gengæld har jeg svært ved at sove, så jeg giver næsten hver aften/nat mig selv en "sovepille". Min kæreste ved det godt, ærgrer sig lidt over ikke at være med, men har så travlt at det er bedre at sove.

 

Håber ikke jeg støder nogen ved at være så direkte :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha sove"pille" - det har jeg sgu aldrig tænkt over før! :d :d :d

Nå, sidst jeg var gravid blev det sq* ik til særlig meget, jeg havde ingen lyst what so ever.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, din kæreste skal vist være glad for at hun ikke er i forhold med mig!!

Jeg tror min mand og jeg har haft sex måske....5-7 gange på disse 8-9 måneder. Og den stakkel brokker sig ikke engang, udover at han engang i mellem spørger om en hjælpende hånd ;)

Med sindssyg kvalme de første 19 uger, efterfulgt af SINDSSYG varme og hævet krop, til bækkenløsning fra slutningen af sommeren - så har der sgu ærlig talt ikke været særlig stor lyst på den konto.

Heller ikke på"pille-kontoen" :D

Edit: og det dér med en hjælpende hånd, sker satme heller ikke ofte, når jeg også har karpaltunnel syndrom....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand havde det også hårdt under min graviditet! De første ti uger var jeg så bange for at miste at det SLET ikke skulle noget i nærheden af mit underliv, så havde vi en periode på Max to måneder hvor vi måske var sammen 4-5 gange og så blev jeg ellers stor og besværet og min kæreste kunne slet ikke med tanken om at have 'sex med sit barn', så det blev til en enkelt gang, da han var fuld, to måneder før termin og så først igen en måneds tid efter fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, der er heller ikke ret meget action herhjemme.. Tror samlet at vi har haft sex 4 gange i løbet af graviditeten..

Jeg har bare slet ikke haft lyst, og nu har jeg simpelthen for ondt til at det er rart på nogen måde.

Min kære mand er heldigvis meget tålmodig og affinder sig med det. Vi putter, kysser og krammer meget i stedet, og det er han fint tilfreds med. Så klarer han selv at få lettet trykket indimellem :)

Og det bliver slet ikke til selvgjorte "sovepiller" heller.. det er mere besværligt end rart, det gør r*v ondt bagefter og jeg har slet ikke trang til det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha Anders var dælme også forsømt under graviditeten og bagefter. Tror der var en periode på næsten et år hvor vi havde sex 5 gange og det er højt sat! Men manglen på lyst var heldigvis gensidig.

Men til sidst i graviditeten var "sovepiller" noget oftere. Håbede ærligt at kunne sætte fødslen igang på den måde :lol men hun sad fast og måtte skrues ud så det havde jeg ingen held af :lol

Efter fødslen skulle der INTET i nærheden af mit underliv - hæmorider og forstuvet haleben og mælkeSPRØJTENDE bryster og sovende baby = NO Way in HELL!

3 mdr efter fødslen stoppede jeg med at amme og så fik vi lige så stille generobret dobbeltsengen som legeplads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så alle 3 gange været modsat, min mand har fået meget mere end han har bedt om ;)

I mine graviditeter er det ingen som har gjort noget som helst selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft sex siden jeg blev gravid, hverken denne gang eller sidste gang ;) Men til gengæld fik den fuld gas stort set hver dag fra 37+ dengang også til min datter blev født ;) Denne gang ender vi nok på samme måde, hvis jeg går til uge 37 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg led af mangel paa samme under min graviditet, fordi min mand slet ikke kunne med baby lige derinde... Oev, altsaa, men saadan er det jo :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg havde troet, jeg var i den lave ende af sex-barometret, men jeg kan da godt se, vores enkelte gang (ca.) om ugen faktisk er i den høje ende.

Jeg gad vide, om det kan have noget at gøre med noget køns-dimsedut? Uden at ville gå i detaljer er k/k-sex måske lidt mindre voldsomt end m/k-sex, så f. eks. fysiske skavanker ikke bliver generet så meget. Ja, det er nok svært at forklare hvad jeg mener netop uden at gå i detaljer. Og der tror jeg vi alle sammen er enige om, grænsen går :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg havde troet, jeg var i den lave ende af sex-barometret, men jeg kan da godt se, vores enkelte gang (ca.) om ugen faktisk er i den høje ende.

Jeg gad vide, om det kan have noget at gøre med noget køns-dimsedut? Uden at ville gå i detaljer er k/k-sex måske lidt mindre voldsomt end m/k-sex, så f. eks. fysiske skavanker ikke bliver generet så meget. Ja, det er nok svært at forklare hvad jeg mener netop uden at gå i detaljer. Og der tror jeg vi alle sammen er enige om, grænsen går :).

Jeg tror delvist du har ret, nu må jeg indrømme at jeg ikke kender k/k sex men min forestilling er at det er "blidere" end m/k.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ved den 1. graviditet, større lyst og dyrkede ofte sex med manden - nok omkring 1 gang om ugen, hvis ikke mere.

Ved min 2. graviditet havde jeg ingen lyst what-so-ever og vi dyrkede nok sex 1-2 gange i løbet af graviditeten. 

 

Jeg tror ikke at den større lyst eller omfanget af sjov i lagnerne, har noget med k/k / m/k at gøre.

Jeg tror det er hormonelt og har noget at gøre med, hvordan hver partner reagerer overfor graviditeten. :)

 

m/k sex kan sagtens være blidt og skånsomt for kvinden, men der er jo en indtrængen, som der ikke behøver at være ved k/k sex.

Så på den front kan du godt ha' ret, medmindre at k/k benytter fingre eller andet, så vil jeg ikke sige at k/k sex er blidere end m/k sex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må erkende det har været meget lidt her siden jeg er blevet gravid. Da jeg har blødt lidt ved det og sidst vi prøvede gjorde det ondt :( men så må man jo klare tingene på anden vis :) selvom det ikke er så meget som vi plejer at gøre. Men håber det bliver bedre senere i graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede min søn, var niveauet meget almindeligt, måske lidt mere end normalt.

 

Da jeg ventede min datter kunne jeg slet ikke, jeg havde møg ondt hver gang og vi endte med at holde pause i 3-4 mdr. da det ikke var den store fornøjelse for nogen af os, når det bare gjorde ondt ondt på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været meget forskelligt her in graviditet - i 1. trimester var jeg virkelig plaget af opkast, jeg kastede non stop op i en 4-6 uger og havde eller konstant kvalme, min krop var super påvirket af hormoner så mine bryster gjorde vanvittig ondt og generelt orkede jeg ikke at være i min egen krop og da slet ikke at dele den med min mand - havde nul overskud til ham der. - Da anden trimester kom havde jeg det skønt og fint og var voldsomt glad for min mand og havde konstant lyst. Han havde det ret svært ved det de første par gange, men fik ham efterhånden til at slappe af og ikke fokusere på at baby altså var der - det gik egentlig fint i en 4-5 måneder. Nu her i tredje trimester er jeg ved at få mave på sådan rigtig og hun bevæger sig vildt meget, samtidig med jeg er træt så der er frekvensen faldet en hel del - jeg har dog overskud til ham men har ikke rigtig lyst til selv at være med - det passer ham fint, de få gange jeg er i humør kan han ikke give slip fordi han er så bange for at skade mig og baby - så tror desværre ikke jeg får noget som helst før baby er ude og min krop er min igen. 

 

Men gennemsnitlig i graviditeten har det nok været 1-2 gange om ugen så - frekvensen har så været super svingende. Det har haft meget med min lyst at gøre men også at han ikke helt kan forholde sig til at der er nu er en stor baby imellem os. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde slet ikke sex overhovedet under min graviditet :( Jeg havde ellers lyst, men fandt ikke overskuddet til at tage initiativ og manden tog aldrig initiativ, hvilket igen fik mig til at føle mig uattraktiv - en ond cirkel. Jeg ordnede det selv nogle gange, måske 2-3 gange om måneden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og føler mig en lille smule wierd lige nu....

 

I starten af graviditeten havde vi sex 3-5 gange om ugen lige som vi plejer, men nu hvor maven er i vejen er vi nede på ca en gang om ugen..

 

Så ordner vi det på andre måder, men for det meste sammen. 

 

Der er stad masser af plads til spontanitet, og alverdens ting trods 36+ 1 

 

Og kunne vi ikke finde ud af tingene sammen, havde jeg helt klart taget "sove piller"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og føler mig en lille smule wierd lige nu....

I starten af graviditeten havde vi sex 3-5 gange om ugen lige som vi plejer, men nu hvor maven er i vejen er vi nede på ca en gang om ugen..

Så ordner vi det på andre måder, men for det meste sammen.

Der er stad masser af plads til spontanitet, og alverdens ting trods 36+ 1

Og kunne vi ikke finde ud af tingene sammen, havde jeg helt klart taget "sove piller"

Du er da ikke mærkelig :)

Jeg har haft en fin (og til tider høj) sexlyst i denne graviditet. Og det er jeg kun glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da ikke mærkelig :)

Jeg har haft en fin (og til tider høj) sexlyst i denne graviditet. Og det er jeg kun glad for :)

 

Pyh, synes da også at det ville være lige lovlig trist at undvære min mand alt for længe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og føler mig en lille smule wierd lige nu....

I starten af graviditeten havde vi sex 3-5 gange om ugen lige som vi plejer, men nu hvor maven er i vejen er vi nede på ca en gang om ugen..

Så ordner vi det på andre måder, men for det meste sammen.

Der er stad masser af plads til spontanitet, og alverdens ting trods 36+ 1

Og kunne vi ikke finde ud af tingene sammen, havde jeg helt klart taget "sove piller"

Sovepiller? :unsure

Edit: Fandt selv svaret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovepiller? :unsure

Edit: Fandt selv svaret :D

 

HAHA :-D 

 

Syntes det var sådan et fint udtryk, så tillod mig at låne det :-P

KAn godt se at det kan skabe forvirring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA :-D

Syntes det var sådan et fint udtryk, så tillod mig at låne det :-P

KAn godt se at det kan skabe forvirring.

Jeg har ikke fundet svaret.. Sovepiller? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet svaret.. Sovepiller? :D

Du skal kigge i første besvarelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det egentligt BSB? Har tit tænkt på dig og David(kom han ikke til at hedde det?)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal kigge i første besvarelse ;)

Nåååh... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER