Susanne

Testere i uge 47 & 48 - 17 testere :)

106 indlæg i dette emne

Min krop er mega forvirrende :/ kan godt ske :/ må se hvad weekenden byder.. for har massere tegn på den er der

Underligt når den anden test var så fin.. Håber den kommer her i løbet af weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter den skønneste aften med manden er jeg lige dømt ude for denne gang... Må op på hesten igen! Held og lykke til alle jer der venter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter den skønneste aften med manden er jeg lige dømt ude for denne gang... Må op på hesten igen! Held og lykke til alle jer der venter...

Øv bøv.. Vi må lave en ny testgruppe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 dage over tid og nu bløder jeg og har syge mens smerter :( har lagt mig i sengen med cola, lektier og varmepude. Er ked og sur. Hvordan kan det lade sig gøre med den svage test den anden dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 dage over tid og nu bløder jeg og har syge mens smerter :( har lagt mig i sengen med cola, lektier og varmepude. Er ked og sur. Hvordan kan det lade sig gøre med den svage test den anden dag :(

Ej altså troede den var der med den test du havde lavet... Plejer din cyklus at være spot on? For der må jo have været gang i noget siden du kunne lave to streger. Jeg er alene hjemme i aften og vil følge dit eksempel med varmedunk, film, dyne og så tilføje masser af selvmedlidenhed. Det må være en god cocktail til at komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må jeg da vist også hellere melde ind i den her tråd : jeg hsr snydetestet og jeg er gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså troede den var der med den test du havde lavet... Plejer din cyklus at være spot on? For der må jo have været gang i noget siden du kunne lave to streger. Jeg er alene hjemme i aften og vil følge dit eksempel med varmedunk, film, dyne og så tilføje masser af selvmedlidenhed. Det må være en god cocktail til at komme videre.

Jeg troede bestemt også den var der. Men ved ikke. Ja den kommer notmalt til tiden hver gang og har altid gjort det. Så det er lidt et chok at den rykker sig en uge :/ Så ved ikke hvad jeg skal tro. Må op på hesten igen når det slutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må jeg da vist også hellere melde ind i den her tråd : jeg hsr snydetestet og jeg er gravid :loveshower

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Alina :)

Jeg opdaterer listen tirsdag, når jeg er hjemme fra Beirut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må jeg da vist også hellere melde ind i den her tråd : jeg hsr snydetestet og jeg er gravid :loveshower

Kæmpe stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Alina89  :loveshower  :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Alina89  :loveshower  :hurra

 

 

Kæmpe stort tillykke

 

 

Tillykke Alina :)

Jeg opdaterer listen tirsdag, når jeg er hjemme fra Beirut.

 

 

Stort tillykke :)

 

 

Tak søde piger  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang en Negativ blodprøve og så også lige tvungen pause til januar/februar pga deres juleferie....!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snydetestede også lørdag.. + testede igen søndag og fik begge dage to svage teststreger. Stadig ingen mens, men tør ikke helt tro på det endnu. Men tror nu altså nok den er god nok :gravid

 

:bd til jer andre :)  og tillykke Alina89 :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang en Negativ blodprøve og så også lige tvungen pause til januar/februar pga deres juleferie....!!

ØV.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, mens 2 dage før tid!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snydetestede også lørdag.. + testede igen søndag og fik begge dage to svage teststreger. Stadig ingen mens, men tør ikke helt tro på det endnu. Men tror nu altså nok den er god nok :gravid

 

:bd til jer andre :)  og tillykke Alina89 :hurra

 

Og tillykke til dig :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.. Er ny her og vi prøver første gang t blive gravide. Testede dagen før forventet mens og den var negativ. Har siden dag 4 efter ÆL haft en masse symptomer (masser bumser på brystet hvilket j ikke plejer, niv og jagen i underlivet, svimmelhed og så var fornemmelsen der bare- hvis jeg ikke bilder mig alt det ind) min mens var endda 3 dage over tid. Plejer ikke have pletblødning i starten men det havde jeg så denne gang. Men som sagt testede jeg kun en gang dagen før forventet mens- negativ og så kom den så (igår). Har læst et sted man kan have symptomer fordi man ønsker det så meget, men igen så kan man være gravid selv med første mens? Tænker måske j ska teste igen efter mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang en Negativ blodprøve og så også lige tvungen pause til januar/februar pga deres juleferie....!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg har ikke fået skrevet her, jeg har så travlt i denne uge. Men jeg har desværre fået mens, så jeg er ude denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snydetestede også lørdag.. + testede igen søndag og fik begge dage to svage teststreger. Stadig ingen mens, men tør ikke helt tro på det endnu. Men tror nu altså nok den er god nok :gravid

:bd til jer andre :) og tillykke Alina89 :hurra

Tillykke!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang en Negativ blodprøve og så også lige tvungen pause til januar/februar pga deres juleferie....!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snydetestede også lørdag.. + testede igen søndag og fik begge dage to svage teststreger. Stadig ingen mens, men tør ikke helt tro på det endnu. Men tror nu altså nok den er god nok :gravid

:bd til jer andre :) og tillykke Alina89 :hurra

Wuhuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens her. Vi havde ingen sex omkring æl (kun en enkelt gang fem dage før æl, som jeg aldrig havde regnet med ville række), så det er helt forventet og ok. Så kram kan gives til de der behøver det mere :) Vil blot melde ud, da jeg jo står på listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med?? :)

post-11063-0-28586600-1417264366_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER