Lykke86

Erfaring med Fructus Femina (babyklister)

34 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Var igår til zoneterapi for første gang, noget vi har valgt at prøve, inden vi skal igang med at gøre brug af vores 3 fryseæg.

Hun nævnte jeg kunne prøve at bruge ovenstående inden jeg skulle have æg lagt op.

Nu er jeg interesseret i at vide, om andre har brugt dette middel, og om de har haft held med det.

Jeg er ikke typen der tror på sådan noget, og havde det lidt på samme måde med zoneterapi, men er efter 6 års kamp på at få en lille bebs, villig til at prøve ALT :)

Glæder mig til at høre fra jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er en del herinde der har prøvet det tidligere. Hvis du prøver at skrive "Fructus femina" eller "babyklsiter" i søgefeltet, så kommer der en masse gamle tråde op omkring det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte det med min datter :)

Jeg havde haft et par spontane aborter og det gav en ro at vide jeg "gjorde noget ekstra"..

Og hun hang ved ;)

Denne gang, har jeg ikke brugt det og ja, hun hænger også ved :p

Om det virker ved jeg ikke.. Men det er rart og trygt at føle man gør noget ekstra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg tror bare jeg prøver at købe det, det kan vel ikke skade :)

Ved I om det smager af noget? Er nemlig ikke voldsom god til specielle ting med smag i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg tror bare jeg prøver at købe det, det kan vel ikke skade :)

Ved I om det smager af noget? Er nemlig ikke voldsom god til specielle ting med smag i :D

 

Nej, det aner jeg faktisk ikke. Men kan huske at jeg en gang lærte at størstedelen af det man tror man kan smage, faktisk er noget man kan lugte. Så hvis du holder dig for næsen, mens du drikker/spiser noget der måske er lidt fælt, så smager det altså mindre grimt. Selvom man måske føler sig lidt fjollet, så hjælper det faktisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H is man holder sig for næsen i mens man drikker eller spiser ting og så skyller efter med noget man godt kan li, så kan man først smage noget bår man slipper taget fra næsen ;) bare hvis det nu skulle smage dårligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ok at tage det når man endnu ikke er gravid? Jeg tænker at det er beregnet til at bruge når man har en positiv test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ok at tage det når man endnu ikke er gravid? Jeg tænker at det er beregnet til at bruge når man har en positiv test?

Der er flere der bruger det, når de har været igennem IVF, for at der er større chance for, at ægget vil sætte sig fast, så svaret er ja : D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os gjorde det ingen forskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også taget Fructus Femina under min 1. IUI og frem til min 2. IUI, hvor flasken slap op. Den holdt vel ca 2-3 måneder. Om det lige var dét, som gjorde udfaldet skal jeg ikke kunne sige, men jeg er i hvert fald blevet gravid i denne omgang IUI

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H is man holder sig for næsen i mens man drikker eller spiser ting og så skyller efter med noget man godt kan li, så kan man først smage noget bår man slipper taget fra næsen ;) bare hvis det nu skulle smage dårligt ;)

Haha det må jeg prøve, så er spørgsmålet bare om jeg kan synke det :) Men fornemmer nu på folk, at det ikke rigtig smager af noget, så håber jeg klarer den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det aner jeg faktisk ikke. Men kan huske at jeg en gang lærte at størstedelen af det man tror man kan smage, faktisk er noget man kan lugte. Så hvis du holder dig for næsen, mens du drikker/spiser noget der måske er lidt fælt, så smager det altså mindre grimt. Selvom man måske føler sig lidt fjollet, så hjælper det faktisk :)

Håber det hjælper at holde sig for næsen :)

Det skal bare ned, hvis det nu kan hjælpe os til, at ægget sætter sig fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også taget Fructus Femina under min 1. IUI og frem til min 2. IUI, hvor flasken slap op. Den holdt vel ca 2-3 måneder. Om det lige var dét, som gjorde udfaldet skal jeg ikke kunne sige, men jeg er i hvert fald blevet gravid i denne omgang IUI

PS: Du fortynder bare de 10 dråber i et glas vand, og så smager det kun ganske lidt af øhm... blomstersaft? Jeg synes ikke, at det smagte grimt.

God fornøjelse og held og lykke✌

Tillykke med graviditeten, håber jeg kan følge trop :)

Jeg giver det i hvert fald en chance, og så håber jeg bare, at vi kan få et æg til at sætte sig fast denne gang.

Hvis det bare smager lidt af saftevand, så burde jeg sagtens kunne få det ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger det lige nu. 10 dråber 3 gange dagligt.

Det smager grimt.

Jeg plejer at bruge et shot glas med dråberne i og så fyldt op med saft eller juice (noget med smag) og så have et glas ved siden af. Og så hurtigt skylde babyklister shotten ned efterfulgt af en slurk saft. Så går det her.

Jeg har brugt det 4 cykluser nu.

2 cykluser tog jeg det ikke reglmessigt, og ikke alle de dråber man skulle. Og blev ikke gravid der.

Sidste år omkring jul tog jeg alle dråberne og blev gravid. Det endte desvære i en abort.

Nu har jeg lige taget en cyklus mere med babyklister, og fik en svag positiv test i morges, tre dage før testdag. Så håber de II holderved, og bliver tydeligere.

Held og lykke herfra.

Jeg tror babyklister virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger det lige nu. 10 dråber 3 gange dagligt.

Det smager grimt.

Jeg plejer at bruge et shot glas med dråberne i og så fyldt op med saft eller juice (noget med smag) og så have et glas ved siden af. Og så hurtigt skylde babyklister shotten ned efterfulgt af en slurk saft. Så går det her.

Jeg har brugt det 4 cykluser nu.

2 cykluser tog jeg det ikke reglmessigt, og ikke alle de dråber man skulle. Og blev ikke gravid der.

Sidste år omkring jul tog jeg alle dråberne og blev gravid. Det endte desvære i en abort.

Nu har jeg lige taget en cyklus mere med babyklister, og fik en svag positiv test i morges, tre dage før testdag. Så håber de II holderved, og bliver tydeligere.

Held og lykke herfra.

Jeg tror babyklister virker.

Århh nej da, jeg magter ikke at sluge ting der smager dårligt... Ja okay, lyder lidt forkert, men jeg får simpelthen nemt den der opkastfølelse :( Blander du det ikke op med vand eller hvad?

Uhh hvor spændende, jeg krydser fingrer for dig, og håber at du har to tydeligere streger en af de nærmeste dage :) Og så håber jeg det "smitter" lidt af på mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh nej da, jeg magter ikke at sluge ting der smager dårligt... Ja okay, lyder lidt forkert, men jeg får simpelthen nemt den der opkastfølelse :( Blander du det ikke op med vand eller hvad?

Uhh hvor spændende, jeg krydser fingrer for dig, og håber at du har to tydeligere streger en af de nærmeste dage :) Og så håber jeg det "smitter" lidt af på mig :D

Jeg kan heller ikke ting der smager grimt. Derfor jeg fylder shot glasset med saftevand eller juice. + de 10 dråber. (Appelsinjuice skjuler næsten smagen :D )

Og så en stor slurk juice fra et andet glas lige efter.

Håber det virker for dig, jeg har som sagt kun gode erfaringer når jeg tog alle dråberne.

Bd:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke ting der smager grimt. Derfor jeg fylder shot glasset med saftevand eller juice. + de 10 dråber. (Appelsinjuice skjuler næsten smagen :D )

Og så en stor slurk juice fra et andet glas lige efter.

Håber det virker for dig, jeg har som sagt kun gode erfaringer når jeg tog alle dråberne.

Bd:

Jeg prøver med lidt juice så :)

Og så bare 3*10 dråber hver dag, tænker morgen, middag og aften, og så fortsætter jeg bare, indtil jeg har fået en positiv test :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver med lidt juice så :)

Og så bare 3*10 dråber hver dag, tænker morgen, middag og aften, og så fortsætter jeg bare, indtil jeg har fået en positiv test :D

Jep helt rigtigt. :D

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her tror jeg også det har hjulpet...har mistet to gange hvor jeg ikke tog det...og denne gang gik jeg til zoneterapi og tog de dråber samtidig og har idag 3 uger til termin :-) tror jeg stoppede med dråberne omkring nf....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et fjollet spørgsmål, men jeg kan se, at der i deklarationen står "ethanol (et eller andet tal - kan ikke lige huske det) og v/v. Nogen som ved, hvad det betyder? Jeg tænker bare, om man må drikke "sprit" under sin graviditet...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et fjollet spørgsmål, men jeg kan se, at der i deklarationen står "ethanol (et eller andet tal - kan ikke lige huske det) og v/v. Nogen som ved, hvad det betyder? Jeg tænker bare, om man må drikke "sprit" under sin graviditet...?

Det er ren alkohol. Men 30 dråber om dagen kommer jo ikke i nærheden noget der kan gøre et foster noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på Gele Royale og fructus femina? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på Gele Royale og fructus femina? :unsure

Fructus femina hjælper til at holde på befrugtede æg- Gele Royale/Bidro Ren hjælper ved at booste æggene og gør dem bedre plus det kan hjælpe til stabilisering af cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fructus femina hjælper til at holde på befrugtede æg- Gele Royale/Bidro Ren hjælper ved at booste æggene og gør dem bedre plus det kan hjælpe til stabilisering af cyklus :)

Aha, så blev jeg lige klogere. Så er det helt sikkert Bidro Ren jeg skal prøve. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha, så blev jeg lige klogere. Så er det helt sikkert Bidro Ren jeg skal prøve. Tak :kiss

:kiss

Jeg overvejede godt nok bare at skrive, at jeg tænkte Bidro til dig ;) Du har jo ikke problemer med at holde på en graviditet, så fructus femina er ikke nødvendigt til dig :kiss

I øvrigt skal man også overveje fructus femina ift. Eks. Aborter, forstået sådan, at jeg blev frarådet fructus femina efter jeg havde en MA i 2011, for der var problemet ikke at holde på graviditeten, tværtimod. Men efter jeg havde de bioer i vinter, da overvejede jeg det, men med MA'en i tankerne, så turde jeg ikke, så hellere det går til grunde af sig selv, end at skulle igennem det andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER