MissChok

2 positive tests

15 indlæg i dette emne

Har haft det mystisk den seneste tid. Og googlede mig frem til det nok var bedst at ta en test. Købte 4. Brugte 2. Og begge positive!

I morgen ringer jeg til lægen.

Det var ikke li frem planlagt, men jeg er overrasket og glad. Det kan man bare ikke sige om manden. Han er mega i chok! Hvad gør man?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest tillykke! :loveshower  :balloons. Det er da dejligt, du er blevet gravid - særligt når du selv er glad og fornøjet! :)

 

Kæresten.... Tja, hvad gør man? Giver ham tid, tænker jeg. Nu ved jeg jo ikke, hvor længe I har været sammen, hvor gamle I er, hvor seriøse I er osv. Men hvis du gerne vil have barnet, er det jo i sidste ende dit valg. Og så må han ligesom bare følge med :rolleyes. Men derfor er det selvfølgelig klart bedst, at I er enige. Er der en chance for, lidt tid vil bløde ham lidt op? Kan I tale ærligt sammen omkring det uden at blive uvenner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge 29. Han har sommetider nogle sjove perioder og han er enormt konflikt sky!

Vi har været sammen i næsten 3 år..

Er faktisk helt overrasket over hvor glad jeg blev / er men vidste osse godt jeg ikke fik en jubel fra ham.

Jeg håber han tør op! For det barn skal ingen steder før om 8 måneder! Og det i mine arme!

Jeg håber virkeligt han sover på den i nat og er glad igen i morgen. Kan godt forstå han er i chok, er jeg osse selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dine to streger :loveshower Det er selvfølgelig ikke helt optimalt, hvis det ikke har været planen og din kæreste ikke er helt med på den, men håber for dig at I finder ud af det og at han bliver glad for at skulle være far, når han lige har haft mulighed for at fordøje nyheden lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Og jeg håber det mere end noget andet..

Jeg må se de næste dage an. Andet kan jeg ikke gøre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mooooon ikke han ser lysere på det i morgen? Ellers giv ham nogle dage. Dejligt at du er så glad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!

Første gang var min mand i "chok" indtil nf- scanningen, efter da begyndte han at glæde sig og kunne rigtig forholde sig til det ( det var planlagt, men havde egentlig forsøgt så længe at vi havde opgivet).

Anden gang ( tvillingerne) var der gevinst i 2. Cyklus og da havde han gættet det og glædede sig, inden jeg testede positivt, dog skulle beskedden om tvillinger lige fordøjes i et par dage.

Bedste råd giv ham tid og plads, og pas på med kun at snakke baby.

Håber at han hurtigt vender sig til tanken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige vågnet fordi jeg skal tisse! Han har sku sovet på sofaen i nat!

Tid! Det tror jeg og håber på er det jeg ser frem til..

Men Gud hvor har jeg lyst til at ruske i ham!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :loveshower Håber din mand vokser med opgaven :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ro på! :D Haha.. Giv lige den stakkels mand et par uger til at tygge på nyheden :)

Han har 100% ligeså mange tanker som dig- og det er ok at han reagrer anderledes. Giv det tid :)

Og tillykke!!!! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Har os tænkt at gi ham tiden. Og så må jeg se.. Uh ha! Lægen havde først tid i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Har os tænkt at gi ham tiden. Og så må jeg se.. Uh ha! Lægen havde først tid i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ang lægen, så sker der jo ikke det store. Han vil nok bare bekræfte din graviditet via en test.

Langt de fleste læger vil først ha at man kommer omkring uge 8-9 til vandrejournalen og blodprøver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!!! :kuller

 

Mænd de er bare for vilde hvad baby chok angår. Self. er din nok lidt mere når det ikke var planlagt.

Min mand har trods planlægning af baby været chok fri indtil efter NF scanning hvor han kunne se noget der lignede en baby. Bagefter fandt jeg dog ud af han allerede havde fundet praktisk bil, så han var igang på sin egen umelddelsomme måde.

 

Denne gang, hvor vi har forsøgt med behandling i 1½ år, mistet en, og jeg nu er i 10 uge - vil jeg sige han stadig ikke er heeeeelt med på vognen.

Og det er trods en tidlig scanning hvor man kunne se noget der lignede en lille bitte grillkylling (uge 7). Efter NF regner jeg med han kommer på banen igen. Han er tilbageholdende med at tro på det, før en læge har sagt den er sund og rask.

 

Og når det er sagt, så blev han altså først sådan rigtig rigtig glad da baby var kommet ud. Der skete bare et eller andet og siden har han været 100 % på.

Men det er jo også os der mærker alting, og hvis manden er heldig får han måske et spark eller to fra baby om cirka 1000 år i hans verden.

 

Måske I skulle tage en tidlig sacnning omkring uge 9, så ligner den en lille bitte baby med luffer. Det kan man købe sig til. Så kan det være din mand finder nogle fader følelser frem derinde. Og meget kan jo spille ind, hvordan var forholdet til hans egen far, mister han nu sin frihed, venner, sex med dig osv osv osv. Der er fantastisk mange skrækhistorier blandt mænd.

 

Held og lykke!!!! Og hold os gerne opdateret med hans og ikke mindst babys udvikling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er du sød!

Tak for dit svar!

tar en dag af gangen! Han må spørge hvis han vil vide noget. Vil ikke overfuse ham. Kunne jeg ikke finde på.

Hvordan må jeg løfte nu? Er der max kg på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER