Girl Next Door

Gode apps?

9 indlæg i dette emne

Hvilke apps bruger i i graviditeten? Hvilke er gode?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger en engelsk, der hedder pregnancy og så What To Expect. Jeg har prøvet virkelig mange, men der var ingen danske, der var lige så gode, synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger womanlog pregnancy. Den er virkelig dårligt oversat, og kan ikke rigtig "fatte" at man ikke nødvendigvis har haft ÆL på dag 14, men efter at have vænnet mig til den, er jeg egentlig fint tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ret simpel én, er Liboros. Den fortæller stort set kun lidt om hvad der sker fra uge til uge, og det er vist dét.

Ellers har jeg brugt en engelsk én der hedder My Pregnancy. Den gør det samme, inkl åndssvage sammenligninger mellem fosteret og forskellige frugter og grønsager :D Totalt unødvendigt, men meget sjovt.. Den har også diverse videoer og artikler om forskellige ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have /) Har valgt at købe den der hedder iPregnant. En forlængelse af iPeriod jeg har brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ret simpel én, er Liboros. Den fortæller stort set kun lidt om hvad der sker fra uge til uge, og det er vist dét.

Ellers har jeg brugt en engelsk én der hedder My Pregnancy. Den gør det samme, inkl åndssvage sammenligninger mellem fosteret og forskellige frugter og grønsager :D Totalt unødvendigt, men meget sjovt.. Den har også diverse videoer og artikler om forskellige ting :)

Er det den der har en fuldstændig urealistisk størrelse på frugt? "Fosteret er nu 4 cm - på størrelse med en vindrue." - jeg vil bare gerne vide hvilken grønthandler de bruger!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger graviditetskalenderen, den er lavet både i bogform og som app. Den har jeg været rigtig glad for... Jeg har fået den i bogform er min dejlige kæreste, da den kan indholde en masse andre oplysninger som app´en ikke lige kan. Men stadig en super app.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mistel, det er lige præcis dén :D Haha, det er så sjovt. Jeg kender ikke halvdelen af grønsagerne heller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig glad for "pregnancy plus" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER