Mor_til_to_86

Betragtes som 1. gangsfødende... ??

7 indlæg i dette emne

Hej de damer (længe siden) 

Jeg havde mødregruppe i lørdags og vi snakker om min 3. graviditet og kommende fødsel (til maj :) ) og en af dem siger så, at man faktisk bliver betragtet som førstegangs fødende igen hvis der går en vis antal år imellem sine fødsler... Har I hørt om det og hvornår er der så langt imellem at man så tænker sådan ?

Jeg har en fra 07- 10 og så får jeg igen i 15... er de knap 5 år der, nok til at betragte mig som 1. gangs igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver lidt betragtet som førstegangsfødende, men der er ti år mellem mine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver lidt betragtet som førstegangsfødende, men der er ti år mellem mine.

Ja okay.. det er dobbelt så meget som mig... Må bare spørge min JM den 19 når jeg skal til JM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jm sagde at det var noget vås, da jeg spurgte. Når kroppen en gang havde prøvet det, så vidste den det.

Der er 6 år mellem den mindste af de store og P.

Min 3. Fødsel var en drille fødsel som den slags typisk er. On off plukveer der gjorde nas i de sidste to mdr før termin og veer der startede og gik i sig selv flere gange.

Men da det så gik rigtigt i gang, så gik det stærkt og nemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor fik det i sin tid at vide med min lillesøster (nr 3 i flokken, med 7 år op,til nr 2), men den fødsels var den nemmeste hun havde. En times veer (hun blev faktisk født i modtagelsen), modsat med mig hvor den stod på i 28 timer (1. fødsel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det også at vide da jeg fik mit 4. Barn, da der er 7 år mellem 3. og 4. Jeg forstod nu aldrig helt på hvad måde det havde betydning, fødslen forløb hurtigt lige som de 3 første, og jeg fødte ambulant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tak for svar de damer :) Jeg ved 3. gang kan være en drille gang og er derfor meget spændt på den fødsel... også fordi jeg ikke just er fan af at føde... ;)

 

Jeg skal til JM den 19 så spørger jeg hende lige... også så jeg lige ved hvordan jeg skal forholde mig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER