Sabi89

Aflæsning fra tudemor

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Normalt bruger jeg ellers et af de andre forummet herinde, men lige nu er jeg virkelig ked af det og har bare brug for at læsse af..

Sagen er den at jeg har en datter på 3,5 år sammen med min x

Vi bor sammen med min kæreste og så er min datter på weekend hver 2. Weekend ved hendes far...

Faderen og jeg har kæmpet siden hun var lidt over 1 år gammel, bopæl, samvær... Den sidste kamp vi llige har afsluttet var fordi at hun har sagt flere gange at hendes far slår hende, og viser tydeligt hvor henne, men hun har ingen synlige mærker fra det. Men jeg vælger at tage min datter alvorlig og ja jeg har tabt den sag...

Hun er begyndt at stamme, rigtig meget, tisse i bukserne eller sofaen (hun er ikke 100% renlig endnu) men dette er når hun komme fra sin far...

I dag skulle jeg bare lige lukke hundene ud så de kunne tisse, jeg havde llige hentet hende, og inden jeg kommer ind begynder hun at græde helt vildt, og det er først da jeg er helt henne ved hende at hun stopper, og hun fortæller at jeg ikke må gå fra hende, at det var defor hun blev ked...

Hun lader mig helst ikke være ude af syne på noget tidspunkt og hun fare sammen bare døren lukker...

Nede i børnehaven er der ingen problemer overhovedet, og jeg får intet af vide fra hendes far, hellere ikke hvis jeg spørg ham ad...

Vi har 2 gange spurgt om hun heller ville være ved far, og 2 gang var i dag, da vælger min kæreste at spørg hende, pg der siger hun ja...

Min kæreste r træt af at det er sådan med min datter, at det hele lige vender når hun kommer hjem, til hans forsvar skal det siges at han har været på arbejde hele dagen syg og med mange smerter så han var mega træt da han sagde det men jeg bliver da alligevel ked og frygter at det vi herhjemme tilbyder ikke er godt nok til min datter

Jeg skrev til min x, spørgsmål, men fik bare svar tilbage der hed "stop" og skrev så at jeg ville bare gerne høre hvordan han gjorde tingene, men så fik jeg sådan et svar om at han godt var klar over at jeg enten var kunstig gravid eller også i gang med at Blive det, hvilket jeg ikke kan forstå for det er ikke noget vi har skrevet eller fortalt til andre end min familie, så skriver og spørg hvor han hat det fra med svar tilbage "Ja jeg er jo nok bedre kendt i odsherred end dig og kender jo mange mennesker synes det er synd at Nadja skal have det ind på livet"

Igen jeg aner ikke hvad han mener, så spørg indtil hvad han mener med det sidste og igen er svaret

"Ja men nu vil jeg gerne sove" det er alt hvad jeg får af svar og jeg må ikke få mere af vide...

Jeg r så fyldt op...

Jeg måtte bare have det ud for jeg kan ikke have det i mig mer, undskyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram skift er afskyeligt hårde for sådan nogle små størrelser - der er vist ikke andet for end at rumme det... Jeg er ked af at læse, at stemningen mellem dig og hendes far er sådan - det gør det bestemt ikke lettere for noge... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke som om hverken du eller din datter har det særlig godt :(

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men vil ikke forlade tråden igen uden et stort :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også lige et knus med herfra håber at det hele løser sig snart for jer :)

 

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram herfra!! Hvor lyder det bare ikke rart!

Jeg er dog sikker på at det I tilbyder din datter hos dig helt sikkert er godt nok :kram2 Der er jo ikke nogen tvivl om at du elsker hende og vil hende det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER