M.I.N.S

4 dage over, men negativ test

7 indlæg i dette emne

Jeg gået 4 dage over tid og testede ved 4+0 og 4+2 - desværre negativ.

 

Mit spørgsmål er så... Er der nogen af jer som først har kunne teste postiv langt henne i uge 5 og 6 eller?

 

Vil nok egentligt gerne bare vide om jeg kan bevare et lille håb? :chin: :rolleyes

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også gået over tid .. 2 dage... Jeg efterlyser også gode historier om sen testdag <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså 4+0 var meget svag her, og kom først efter tid... og først 5+0 fik jeg en streg som var så tydelig at manden ville tro på den ;) så det er ikke helt ovre endnu... nogle kan først teste positivt omkring 7+ - 9+, så altså... og havde en kollega som slet ikke testede positiv, men fik ultralydsscannet hendes nyre, og fik at vide hun var i 5 mdr... så giv endelig ikke op endnu...

til gengæld gik jeg 9 dage over sidste cyklus, men uden at der var nogen anden grund end min psyke til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu gået 7 dage over og testede negativ i lørdags. Nu venter jeg lige med at teste og ser hvad der sker :) Vi har først lige besluttet os for at blive gravide, så tror nu ikke det er psyken. Men kan jo være det bare er lidt forsinket denne gang :)

 

Hvor lang tid ville I vente med at gå til lægen når testen er negativ og mens ikke er kommet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu gået 7 dage over og testede negativ i lørdags. Nu venter jeg lige med at teste og ser hvad der sker :) Vi har først lige besluttet os for at blive gravide, så tror nu ikke det er psyken. Men kan jo være det bare er lidt forsinket denne gang :)

 

Hvor lang tid ville I vente med at gå til lægen når testen er negativ og mens ikke er kommet?

Jeg er 5 dage over tid, og bliver ved med at teste skyggestreger som kun mine øjne kan opfange :-D

Jeg krydser fingre for at du står med en positiv test en af dagene :)

I forhold til at gå til lægen, så synes jeg det er en smagssag. . Hvis du er nervøs så synes jeg at du skal ringe og få en tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5 dage over tid, og bliver ved med at teste skyggestreger som kun mine øjne kan opfange :-D

Jeg krydser fingre for at du står med en positiv test en af dagene :)

I forhold til at gå til lægen, så synes jeg det er en smagssag. . Hvis du er nervøs så synes jeg at du skal ringe og få en tid :)

Tak for det Håber også for dig, at den streg snart bliver tydeligere. Jeg ser ikke skyggen af en streg, men vil tage en test igen i morgen tidlig, så er det 3 dage siden sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså 4+0 var meget svag her, og kom først efter tid... og først 5+0 fik jeg en streg som var så tydelig at manden ville tro på den ;) så det er ikke helt ovre endnu... nogle kan først teste positivt omkring 7+ - 9+, så altså... og havde en kollega som slet ikke testede positiv, men fik ultralydsscannet hendes nyre, og fik at vide hun var i 5 mdr... så giv endelig ikke op endnu...

til gengæld gik jeg 9 dage over sidste cyklus, men uden at der var nogen anden grund end min psyke til det...

Tak for dit svar Vildt at din kollega var så langt henne... Jeg bevarer et lille håb endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER