Guest

symptomer?

10 indlæg i dette emne

Hvad oplever I af symptomer?

jeg er 5+3 idag. 3+2 om aftenen fik jeg første gang kvalme og har siden haft det en 4 gange tror jeg. En smule ømme bryster indimellem. Jeg har ikke mærket til kvalme et par dage nu og brysterne er heller ikke ømme. Øv det er træls når man kommer til at bekymre sig, jeg er jo ikke langt henne endnu. Ved min søn havde jeg meeeget kvalme helt til uge 16. Ved min datter ikke det vilde. Så tyder måske på jeg heller ikke bliver så "plaget" denne gang, men det kan jo nå at ændre sig. Sætter nok bare kvalme sammen med en "sund" graviditet når man så tit hører det er et godt tegn. Ih kom kvalme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt, man føler at man er mere sikker når man døjer med kvalme. Men min mor havde aldrig kvalme og havde serbere end nogensinde da hun var gravid, og hun fødte et raskt bern og gik uden om alle komplikationer. Men ville selv være bekymret, så forstår dig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Serbere= det bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer har indtil videre været eftermiddagskvalme, store, til tider ømme, bryster, problemer med maven og oppustethed,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med maven og oppustethed har jeg :)

men kvalmen har jeg ikke mærket siden tirsdag, men mener også det oftest starter ved 6-7 uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ømme bryster, kvalme og opkast, ligamentsmerter til tider og så er jeg træt. Så jeg er ikke i tvivl om jeg er gravid....

Jeg hungrede også efter kvalme og her efter en god uge med konstant kvalme og opkast flere gange om dagen, hader jeg det virkelig. FUCK der er lang tid til Juni :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg bekymrede mig for tidligt :) for kvalmen er vendt retur, og har nu varet næsten konstant siden igår formiddags. Mest sådan en "underliggende" kvalme, men også så jeg enkelte gange har været ved at kaste op. Så jo, nu tror jeg på jeg er gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det godt! Jeg døjer lidt med madlede og kan sommetider få en smule kvalme, men jeg er vidt ret mildt ramt. Mine bryster er voldsomt ømme og er blevet dobbelt så store - det er manden tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare gerne slippe lidt af med kvalmen, syntes ikke at jeg laver andet end   :puke hver gang jeg har spist... Lige pt er det mig der går hjemme, og så falder det også meget naturligt at det er mig der står for aftensmaden, men puha det kan godt være svært. Min vægt er begyndt at falde fordi jeg ikke rigtig kan holde det i mig... De ømme bryster er jeg også ramt af, dog mest om aftenen når det er koldt.. Overvejer at jeg snart skal finde mine uldammeindlæg frem, så de kan holde lidt på varmen.. Men jeg ved også godt at jeg dårligere jeg har det, jo bedre har den lille det... ja ja det er sku da nemt nok at sige, når man er konstant dårlig.  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mest mærkelige symptom:

-mine bryster er vokset, men mit ENE bryst er blevet en HEL skålstørrelse større end det andet HA HA HA!!

Håber det andet snart får indhentet det :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER