haaningmkl

Kort spørgeskema. Svar meget værdsat!

31 indlæg i dette emne

Igen, mange tak for svarene! Det er fedt at høre jeres meninger, også selvom de er negative!

Hvis jeg må have lov at stille et andet spørgsmål til jer af jer der ikke bryder jer om produktet.

Hvis armbåndet/ankelbåndet havde den funktion af den også kunne fortælle hvilken søvntilstand din baby er i ( overfladisk søvn, dyb søvn, eller drømmesøvn) (se mere om søvntyper: http://www.sundhedsplejersken.nu/born-0-5-ar/25-born-0-5-ar/1553-born-og-sovn). ville det så gøre produktet mere interessant? Med denne funktion vil man kunne forudsige hvornår babyen vågner op fra sin lur, samt hvor lang tid babyen burde sove for at fuldende sin søvncyklus.

Denne funktion er ikke beskrevet i spørgeskemaet da det stadig kun er en ide, men det kunne da være interessant at høre hvad i syntes om det?

Stadig ikke interesseret :) kan simpelthen ikke se pointen i at overvåge sit barn på den måde. Hvad skal jeg bruge den information til?

Jeg synes, det er en sørgelig tendens, at alt skal kunne overvåges og kontrolleres. Jeg oplever det lidt som et tegn på, at baby er en ting, som man kan styre. Det hverken kan eller skal man. Den omsorg, vi som forældre drager for vores børn skal ikke være i form af et teknisk apparat.

Åh det hele stritter altså på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er helt enig, Emilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ville ikke gøre mig mere interesseret, hvis den sagde noget om søvnrytmer, desværre.

Jeg bryder mig ikke om tankegangen, jeg synes det bliver sådan lidt som om man ser babyen som en lille robot, man kan tænde og slukke for :unsure Og jeg ville heller ikke tro på, at det virkede, babyer kører sgu aldrig efter en manual :D

Og HVIS det virkede, så ville jeg bekymre mig om, hvor meget stråling min babys hjerne mon ville få, for at dimsen kunne give mig de oplysninger :unsure

Ditto! Det der med stråling og mobiltelefon det er da no go, det ville jeg slet ikke turde bevæge mig ud i....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke interesseret :) kan simpelthen ikke se pointen i at overvåge sit barn på den måde. Hvad skal jeg bruge den information til?

Jeg synes, det er en sørgelig tendens, at alt skal kunne overvåges og kontrolleres. Jeg oplever det lidt som et tegn på, at baby er en ting, som man kan styre. Det hverken kan eller skal man. Den omsorg, vi som forældre drager for vores børn skal ikke være i form af et teknisk apparat.

Åh det hele stritter altså på mig.

Jeg er helt enig, en meget kedelig tendens der strider imod det menneskelig med kontakt og omsorg og tillid til sine instinkter som forældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får den altså heller ikke solgt til mig. Puls og søvninfo er ligegyldig. Og hvorfor checke en rask baby på den måde? Er der tale om et sygt barn, hvor den slags info er relevant, taler vi pludselig medicinsk udstyr, og så er vi ovre i en helt anden boldgade. Beklager, tror det er en ommer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kort kommentar: spørgeskemaet er bygget lidt uheldigt op, synes jeg. Jeg er ikke imponeret af produktet og kunne aldrig drømme om at købe det. Alligevel skal jeg svare på, hvor jeg helst vil have at det skal sidde og hvor meget det må koste. Ting, jeg jo er fuldstændig græsk-katolsk overfor, da produktet ikke interesserer mig. :)

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER