Jellybellyfyn

Graviditetstest...

6 indlæg i dette emne

Halløj,

 

så skal vi til det igen. Tage en test. 

 

Jeg har valgt at købe en hel bunke graviditetstest fra eBay, fordi det var langt billigere. Jeg er ikke vant til at bruge "strips" og her kommer min forundring nemlig.

 

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kan tydeligt se 2 streger. MEN, den ene streg er ved siden af, hvor jeg havde gættet på, den egentlig skulle være? Giver det mening. Det er ligesom om, den er placeret forkert.

 

Alligevel tænker jeg, at det nok ikke er noget. Og at jeg altså ikke er i nærheden af gravid.

Jeg er meget over tid denne gang. Jeg havde min sidste mens d. 11. sept.

 

Øhm ja. Nogle der har erfaring med disse? :)

 

 

Knus Leslie.

post-7090-0-55937600-1414665904_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt se, hvad du mener med at der er en streg nr. 2. Men da den ikke er placeret på 'test-stykket', men nærmest gemmer sig under plastikken, så tror jeg desværre ikke, at den kan tælle som en positiv test. Det er nok bare noget farve, der har samlet sig i den ende, desværre :( :(

 

Men hvis du virkelig er i tvivl, så kan du vel prøve en anden test-type, hvor der ikke kan være tvivl.

 

Håber du snart er heldig :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at de sidder helt op ad hinanden de 2 streger... Tror desværre den er ugyldig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænkte det nok, men den mindste tvivl får alligevel en til at tænke.. Hvad nu hvis :) 

 

Tak for det, vi fortsætter hvor vi slap  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg tror jeg har de samme som dig, også fra ebay, her er et billede af mine positive test. Dog er den ene meget utydelig. Håber du kan danne dig et billede af hvor stregerne skal være.

Mange gange held og lykke :D

post-10843-0-91439400-1414687368_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er slet ikke nogen test streg .

Det du ser i enden hvor der er en rød streg der ligesom forsvinder lidt ud, er bare farveophobning, som vil være der på de fleste strimmel-teste .

Det har intet med graviditet at gøre .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER