Barbamama

Terminsliste juli 2015

89 indlæg i dette emne

Juhu10.

Nu prøver jeg lige at quote igen.

Jeg kom på 4 personers stue, men der er enestuer. Tror dog de er forbeholdt nyfødte og mødre der har været lidt komplicerede forløb igennem.

Det er lidt øv at være så mange sammen, der var sådan lidt evig sløv stemning fordi der altid er nogen der sover.

-men her anden gang satser jeg på en hurtig fødsel og så lige hjem bagefter ;)

Ja det er jo lige det, der skal have været noget komplicerende før man får en stue alene..

Mig og hospitaler er bare ikke lige sagen i forvejen. Så har lidt svært ved at jeg kan komme til at ligge med en masse andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juhu10.

Nu prøver jeg lige at quote igen.

Jeg kom på 4 personers stue, men der er enestuer. Tror dog de er forbeholdt nyfødte og mødre der har været lidt komplicerede forløb igennem.

Det er lidt øv at være så mange sammen, der var sådan lidt evig sløv stemning fordi der altid er nogen der sover.

-men her anden gang satser jeg på en hurtig fødsel og så lige hjem bagefter ;)

Troede 2, 4 eller flere personers stuer var noget det hørte fortidens hospitaler til.

På Skejby sygehus er der kun ene stuer på barselsgangen. Og patient hotellet og forældreværelserne er også kun ene stuer.

Det eneste sted jeg oplevede der lå flere på en stue var på neo afdelingen. Og der var der kun babyer. De ekstremt sårbare neo babyer lå også på ene stue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg endelig terminsgruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg endelig terminsgruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, det var da godt nok tæt på at scannings sygeplejersken flyttede mig ud af den her termins gruppe... Men jeg fik lov at blive, men vil gerne lige rykkes til d 1/7 i stedet for 3 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det var da godt nok tæt på at scannings sygeplejersken flyttede mig ud af den her termins gruppe... Men jeg fik lov at blive, men vil gerne lige rykkes til d 1/7 i stedet for 3 :yay

Ok :) Dejligt, du bliver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til nf scanning og det gik fantastisk :-). Jeg vil gerne flyttes til den 4/7 i stedet for den 17/7 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til nf scanning og det gik fantastisk :-). Jeg vil gerne flyttes til den 4/7 i stedet for den 17/7 :-)

Hold da fast. Det var noget af et ryk. :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast. Det var noget af et ryk. :o

Ja men til den gode side :-).

Det har hele tiden været meget tvivlsomt hvornår jeg havde termin da jeg kun har haft min ments en gang efter min søn blev født og sidste gang var i juni måned så min egen læge har scannet mig da jeg skulle til undersøgelse med noget helt andet og der ved fandt vi ud af jeg var gravid og hun regnede så ud hvad termin var ved at se størrelsen på fosteret, men sagde det ikke var helt præcist :-). De sagde i dag til scanning at det var sidste dag for de kunne scanne mig da jeg var så langt henne, måtte jo så lige forklare dem at det jo ikke var min skyld også undskyldte de :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må gerne tilføje mig på listen d. 2. juli med fødested på Rigshospitalet :-)

 

Ny termin: d. 1. juli :-)

 

Og til Barbamama; ingen stress med at få det rettet til!  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny termin efter NF: 15/7:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny termin: 24 juli ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny termin den 22/7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min termin er stadig den samme efter NF, men da jeg gerne vil føde hjemme kan du jo skrive det på som fødested :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min termin er rykket til den 19 Juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne med på listen med termin 10/7, jeg skal føde i Horsens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må nok hellere få meldt mig herinde - det er jo her jeg "hører til" nu, efter enormt veloverstået NF. Termin 31/7 - fødested Åbenrå sygehus. Køn kender vi ikke endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må nok hellere få meldt mig herinde - det er jo her jeg "hører til" nu, efter enormt veloverstået NF. Termin 31/7 - fødested Åbenrå sygehus. Køn kender vi ikke endnu :)

 :yay velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til de nye :balloons Listen skulle gerne være opdateret nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ligger der jo nogle både meget tidligt og meget sendt i denne gruppe (naturligt nok ;) )

Men tænkte på, hvad gør I der føder i juni, eller august? Hopper i over i juni/august mødregruppen eller blir i, og følges stadig?

Man kan jo ikke lige regne med at babyerne kommer precis på terminsdatoen :p (siger hende der sidste gang fødte 9 uger for tidligt :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ligger der jo nogle både meget tidligt og meget sendt i denne gruppe (naturligt nok ;) )

Men tænkte på, hvad gør I der føder i juni, eller august? Hopper i over i juni/august mødregruppen eller blir i, og følges stadig?

Man kan jo ikke lige regne med at babyerne kommer precis på terminsdatoen :p (siger hende der sidste gang fødte 9 uger for tidligt :D )

Det har jeg slet ikke tænkt over endnu, men tror jeg bliver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ligger der jo nogle både meget tidligt og meget sendt i denne gruppe (naturligt nok ;) )

Men tænkte på, hvad gør I der føder i juni, eller august? Hopper i over i juni/august mødregruppen eller blir i, og følges stadig?

Man kan jo ikke lige regne med at babyerne kommer precis på terminsdatoen :p (siger hende der sidste gang fødte 9 uger for tidligt :D )

Jeg har tænkt at blive, men i min sidste gravidtet var det kun termins gruppen der holdte efter vi alle havde født og fortalt om vores fødsler så skete der ikke mere tror hurtigt man bare glemme det, men jeg håber da at vores dejlige juli gruppe bliver ved så vi kan følges lidt og hjælpe hinanden med spørgsmål osv :-) og bare hygge lidt her inde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver.. Som nævnt at andet steds, så satser jeg på PKS og så bliver det jo midt i juli alligevel.

Med den første, forblev jeg også i august-gruppen, seævo jeg endte med en september baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også :) Måske ville jeg snuse lidt i juni gruppen også, men jeg forlader ikke denne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER