Girl Next Door

Hjælp til spørgeskema 18-28 årige

13 indlæg i dette emne

Hejsa!

 

Vi er i gang med et projekt i skolen og har lavet et lille og simpelt spørgeskema, henvendt til især kvinder, i alderen 18-28 år.

Jeg ved godt at kvinder på et babyforum ikke er de mest idéelle at spørge når det kommer til om man overvejer børn ;) Men tænkte at i godt kunne hjælpe alligevel ;)

 

Vores opgave går på at lave en oplysningskampagne, og vi har valgt at lave en til unge om at det kan være smart at få børn tidligere. Det som er meget oppe i medierne lige pt.

 

 

Håber i vil hjælpe.

 

 

På forhånd tusind tak! :)

 

 

KLIK KLIK KLIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh spændende emne! :glad

Jeg har udfyldt :)

Studsede lige over to ting:

1. den med om man kendte fertilitetsproblemer, der læste jeg den først, som om man vidste at det var muligt at have dem, og ikke som om man vidste, om man selv havde dem

2. den nederste sektion virker for mig meget henvendt til nogen, man forventer ikke vil have børn. Og jo jo, vi er et babyforum, men andre unge kunne måske også ønske sig graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmålene er meget random, og lavet i samarbejde med de andre i gruppen som er 8-13 år yngre end jeg ;) Det er både til dem der gerne vil, dem der gerne vil senere, samt dem der ikke rigtig vil :)

 

Ved godt det er lidt rodet, men vi havde hun mulighed for at lave et med max 10 spørgsmål. Jeg ville gerne have lavet et, så hvis du svarede nej til noget, røg du et andet sted hen i spørgeskemaet osv.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også svaret.

Og nu bliver jeg da helt i tvivl. For jeg har svaret at jeg kender til alle de nævnte fertilitetsproblemer. Jeg forstod det ikke som om, at det gik på, om man selv har problemerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svaret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også svaret.

Og nu bliver jeg da helt i tvivl. For jeg har svaret at jeg kender til alle de nævnte fertilitetsproblemer. Jeg forstod det ikke som om, at det gik på, om man selv har problemerne?

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er blot om man kender dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er blot om man kender dem :)

Så har jeg svaret forkert  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg svaret forkert :oops

:ditto :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Done :)

Og jeg har også svaret forkert på fertilitetsspørgsmålet :oops

Jeg læste det som, kender man nogen personer med problemern. Sorry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER