girly1988

babyværelset :-)

6 indlæg i dette emne

Hvordan ser jeres babyværelser ud? Er de helt klar eller hvordan?

Her er værelset kaos, men er igang med at vaske alt der skal vaskes så jeg kan få ryddet op og lagt på plads...men ja har sq ikk helt overblikket som jeg troede...men det går nok :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu begynder værelset at tage form....men mangler stadig lidt...men nu har jeg et overblik...og det er rart :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke eget værelse til baby :)
- Hun skal sove sammen med mig - har pillet siden af en tremmeseng, og klemt den imellem væggen og min side af sengen.
 

Vi pusler på badeværelset, og når hun bliver større skal hun sove sammen med sine søskende <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores babyværelse skal også fungere som barnevogns plads (da vi ikke har skur eller andre steder den kan stå - og vores flotte Oddervogn skal dæleme ikke stå udenfor, den skal udenfor når vi bruger den til vores forhåbentlig mange gåture og lure), samt at der også er en gæsteseng på 120x200 - det er nødvendigt for os da manden har natarbejde og derfor skal have et sted at lægge sig hen om dagen for at kunne hvile. - Babys værelse ligger nemlig ikke lige op ad stue/køkken/bad som vores soveværelse - og Mie og jeg skal jo kunne lege og fungere i huset uden han bliver gnavpot. 

 

Ellers står der to natur lyst træ bogreoler hvor vi har mine gamle børnebøger i, mine gamle børnecd'er, lidt af mine gamle bamser (okay 3 hylder), mit gamle bamsehus med bamse og kylling figure - derudover er der 4 kasser i forskellige pastel farver (mintgrøn, hvid, lyserød, og himmelblå) hvor der skal legetøj i. Overfor disse reoler skal barnevognen stå på et skrivebordsunderlag og der står en trækiste i hvid som har plads til legetøj - tænker duplo. 

 

Så har vi en hvidkommode med 4 skuffer med hendes tøj i, herpå står vores ekstra tv (så har manden også noget at se på hvis han ikke kan sove) og der hænger en hylde oven over med en rød lampe fra min studie tid, et billede af min afdøde far, et bryllupsbillede af os, samt en coca cola med Mies navn på (fået af hendes farbror, en mand som i de 6,5 år jeg har kendt ham aldrig har givet mig en gave eller generelt tænker på andre så det er fandeme stort). efter kommoden står vores gæsteseng. På væggen er et stort wallstickers billeder af et træ med blade, små fugle, ugler, sommerfugler, og en aber, elefant, løve, zebra, og en giraf samt blomster. 

 

Ved siden af gæstesengen står tremmesengen som er hvid med lyserøde skuffer. Så kommer vinduet, og foran det står en gammel grøn lænestol med skammel (min afdøde fars ynglings stol). Over tremmesengen hænger en stor blyant tegning af lady og vagabonden, som min ene storesøster lavede til min da jeg var barn, samt der hænger et stor billede med tegneserie jungledyr som sidder opstillet som om de skal tages et billede af (mit ynglings billede da jeg var barn). I vinduet hænger et lyserødt mørklængningsrullegardin med orange og lilla ugler på - og der hænger en virkelig fin uro med safari dyr i træ jeg har købt i en genbrugsforretning. 

 

Vi har vores puslekommode ude på badeværelset. Derudover har vi en lille hvid (familie)krybbe til hende de første par måneder som står ved siden af min side af sengen i soveværelset - når hun vokser ud ad den skal tremmesengen ind. HUn skal sove hos mig (os) indtil hun jo er mindst 6 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadig lillesøsters værelse er kaotisk <_<

 

Ej, det er det nok ikke, men der mangler stadig en del før det er KLART! Filippas var jo klart nærmest flere måneder i forvejen ;) Puslebord, skab og seng er samlet og sådan set klar. Der skal lige fikses lidt på sengen, så den også er pæn efter et uheld ved flytningen for et år siden. Så skal der kasserne med tøj ud, for jeg har gjort str. 50 og 56 klar, 62 er undervejs og resten skal altså væk igen for en tid. Amme/spise-stolen skal derop, men først når hun er kommet - indtil videre nyder jeg den i stuen, for sidder skønt i den og hviler lænd og bækken :)

 

Der mangler blidt lys i form af vågelampe/lyskæde, men de er pt skrevet på ønskesedlen, så må vi se, om jeg kommer til at købe noget før jul afhængig af, hvornår hun kommer. Der skal også 3 billeder op, som ligger og venter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Værelset er malet. Vi har købt hus og skal flytte i morgen. Mega genialt en mdr. Før termin. Men baby kommer til at sove i soveværelset til at starte på.

Har intet overblik og alt et kaos. Meeeeen Ingen sorger på forskud, vi når det nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER