Guest

Baby has arrived! :)

87 indlæg i dette emne

Tillykke Maj2014 :balloons hun ser fin ud og har gode kinder ;) hvad var målene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er min Sif kommet til verden 16/11 kl 13:57. Mega hård fødsel og stort blodtab + efterfølgende syning af bristninger i 3 timer, men Sif havde det godt hele vejen igennem. Hun er en stor pige på 52 cm og 4330 gram :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Maj2014 :balloons hun ser fin ud og har gode kinder ;) hvad var målene?

.

Hun vejede 4808 g og hun var 56 lang, så man må sige hun er en ordenlig basse :) de skød godt nok meget ved siden af. Jeg fik kun 4 sting og det var kun en rift meget overfladisk, så dejligt. Fødslen var hård, men synes ikke det var så slemt igen. Det var mere fordi jeg var træt i forvejen pga. Det lange igangsættelsesforløb. Jordmoderen var fantastisk !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min Sif kommet til verden 16/11 kl 13:57. Mega hård fødsel og stort blodtab + efterfølgende syning af bristninger i 3 timer, men Sif havde det godt hele vejen igennem. Hun er en stor pige på 52 cm og 4330 gram :wub

Stort tillykke med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Hun vejede 4808 g og hun var 56 lang, så man må sige hun er en ordenlig basse :) de skød godt nok meget ved siden af. Jeg fik kun 4 sting og det var kun en rift meget overfladisk, så dejligt. Fødslen var hård, men synes ikke det var så slemt igen. Det var mere fordi jeg var træt i forvejen pga. Det lange igangsættelsesforløb. Jordmoderen var fantastisk !

Fedt! Jeg fik ikke lige en drømmefødsel og ville ønske, at jeg havde kunnet nøjes med 4 sting. Det lyder til at din krop er en god fødemaskine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Jeg fik ikke lige en drømmefødsel og ville ønske, at jeg havde kunnet nøjes med 4 sting. Det lyder til at din krop er en god fødemaskine :)

Det tror jeg også den er. Var først i aktiv fødsel kl. 17.30 og 20.16 var hun født efter 32 min. Med presseveer. Puha hvor er det vanvittig hårdt at presse en baby ud, men det ved du jo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min Sif kommet til verden 16/11 kl 13:57. Mega hård fødsel og stort blodtab + efterfølgende syning af bristninger i 3 timer, men Sif havde det godt hele vejen igennem. Hun er en stor pige på 52 cm og 4330 gram :wub

Stort tillykke med hende.

Lyder som en meget hård fødsel, håber du er nogenlunde ovenpå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min Sif kommet til verden 16/11 kl 13:57. Mega hård fødsel og stort blodtab + efterfølgende syning af bristninger i 3 timer, men Sif havde det godt hele vejen igennem. Hun er en stor pige på 52 cm og 4330 gram :wub

Nå, dér var svaret så.

Puha, det lyder rigtig hårdt! Godt at det er overstået  :kram

Har du efterfølgende fået snakket med en jordemoder om fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, dér var svaret så.

Puha, det lyder rigtig hårdt! Godt at det er overstået :kram

Har du efterfølgende fået snakket med en jordemoder om fødslen?

Nej, har ikke snakket fødsel igennem endnu som sådan, men det får jeg nok brug for på et tidspunkt. Lige nu er fokus på mit fysiske velbefindende og har fortsat lidt for lav blodprocent, så jeg skal måske have en portion blod i dag. Det går dog lidt fremad og Sif er skøn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den dejligste Magnus til verden i går 14 dage over termin kl 21.31 efter en lynfødsel. 5 timer fra første ve og ankom på sygehuset kl 21.25 og han er født i én presseve kl 21.31. Han er 53 cm og vejer 3670 g.

Det hele var lidt vildt og gik meget hurtigt - fødte næsten midt ude på gangen, men vi nåede det.

Vi har det alle godt og storesøstrene er meget stolte af deres fine lillebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den dejligste Magnus til verden i går 14 dage over termin kl 21.31 efter en lynfødsel. 5 timer fra første ve og ankom på sygehuset kl 21.25 og han er født i én presseve kl 21.31. Han er 53 cm og vejer 3670 g.

Det hele var lidt vildt og gik meget hurtigt - fødte næsten midt ude på gangen, men vi nåede det.

Vi har det alle godt og storesøstrene er meget stolte af deres fine lillebror.

Hold da op, det gik da stærkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det gik da stærkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den dejligste Magnus til verden i går 14 dage over termin kl 21.31 efter en lynfødsel. 5 timer fra første ve og ankom på sygehuset kl 21.25 og han er født i én presseve kl 21.31. Han er 53 cm og vejer 3670 g.

Det hele var lidt vildt og gik meget hurtigt - fødte næsten midt ude på gangen, men vi nåede det.

Vi har det alle godt og storesøstrene er meget stolte af deres fine lillebror.

 

wow, stort tillykke med lynfødslen herfra også :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske, om jeg har vist Sif frem herinde? I får i hvert fald lige et billede, og så opdaterer jeg lige vores liste på side 1 :)

 

post-6112-0-72927900-1416609739_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du: Tirsdag d. 18 november 2014

Tid og sted: Kl. 15.25 på Hvidovre Hospital
Køn og navn: Vores lille pige hedder Nova
Vægt og længde: 4024g. og 52 cm.
Andet: Efter halvanden dags igangsættelse gik vandet kl ca. 14 og efter 25 timers fødsel, kom Nova til verden efter en virkelig hård omgang der inkluderede 4 epiduraler og en masse panik fordi jeg ikke kunne holde til smerten. Alligevel fik jeg presset Nova ud efter halvanden times presseveer, selvom hun stod virkelig højt i bækkenet og havde drejet sig skævt ned. Det var satme noget af en forløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du: Tirsdag d. 18 november 2014

Tid og sted: Kl. 15.25 på Hvidovre Hospital

Køn og navn: Vores lille pige hedder Nova

Vægt og længde: 4024g. og 52 cm.

Andet: Efter halvanden dags igangsættelse gik vandet kl ca. 14 og efter 25 timers fødsel, kom Nova til verden efter en virkelig hård omgang der inkluderede 4 epiduraler og en masse panik fordi jeg ikke kunne holde til smerten. Alligevel fik jeg presset Nova ud efter halvanden times presseveer, selvom hun stod virkelig højt i bækkenet og havde drejet sig skævt ned. Det var satme noget af en forløsning :)

Stort tillykke med jeres lille Nova.. Puha 25 timer, det lyder som en drøj omfang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et ve helvede i mere end 12 timer kom vores lille dreng til verden kl 10.59 han måler 56 cm og vejer 4000 g.. Jeg er lidt med taget.. De kunne ikke få moderkagen ud, så røg på operationsbordet og har mistet 1600 ml blod.. Men vi har det alle godt og hvor er livet herligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ninnad: stort tillykke med jeres dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et ve helvede i mere end 12 timer kom vores lille dreng til verden kl 10.59 han måler 56 cm og vejer 4000 g.. Jeg er lidt med taget.. De kunne ikke få moderkagen ud, så røg på operationsbordet og har mistet 1600 ml blod.. Men vi har det alle godt og hvor er livet herligt

 

Stort tillykke og øv, at det skulle være sådan en hård omgang. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et ve helvede i mere end 12 timer kom vores lille dreng til verden kl 10.59 han måler 56 cm og vejer 4000 g.. Jeg er lidt med taget.. De kunne ikke få moderkagen ud, så røg på operationsbordet og har mistet 1600 ml blod.. Men vi har det alle godt og hvor er livet herligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et ve helvede i mere end 12 timer kom vores lille dreng til verden kl 10.59 han måler 56 cm og vejer 4000 g.. Jeg er lidt med taget.. De kunne ikke få moderkagen ud, så røg på operationsbordet og har mistet 1600 ml blod.. Men vi har det alle godt og hvor er livet herligt

 

Tillykke med fødselsdag til din lille dreng   :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et ve helvede i mere end 12 timer kom vores lille dreng til verden kl 10.59 han måler 56 cm og vejer 4000 g.. Jeg er lidt med taget.. De kunne ikke få moderkagen ud, så røg på operationsbordet og har mistet 1600 ml blod.. Men vi har det alle godt og hvor er livet herligt

Stort tillykke herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak allesammen.. Vi er endelig kommet hjem her i middags.. Min blodprocent er flot og jeg har ikke haft det bedre i mange måneder.. Ingen bækkensmerter, det jo for skønt.. Døjer lidt med min mave som er meget øm, efter at de har trykket helt utrolig meget på den i går, for at få blodet ud, så det ikke størknede i livmoderen.. Og vi er blevet enige om at vores skønne dreng skal hedde Jonathan.. Så nu har jeg Benjamin på 3 år og lille Jonathan, mine fantastiske drenge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER