Ezri

Testhold uge 11

50 indlæg i dette emne

Jeg har fået min menses, så ikke nogen graviditet til os i denne omgang. Det er egentlig også ok, da det jo var meningen, at vi skulle holde en lille pause.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen synderlige tegn på graviditet. Brysterne er lidt ømme, men det tror jeg er efter mammografi i tirsdags - det gjorde nas.

Ser spændt frem til torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en snydetest i morges... Den var negativ...

Der var meget lidt brunlig farve i udflådet i morges også, men har ikke set noget som helst til det siden. Har det ellers ikke mens-agtigt... Ved ikke helt om jeg synes løbet er kørt. Håber nok stadig lidt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror løbet er kørt. Der er lidt rødt når jeg tører mig, så det er et spørgsmål om tid før mens kommer... Øv bøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog også en snydetest i morges - efter en dag igår med mens lignende smerter :( den var som forventet negativ... men nu kan jeg slappe mere af og vente på min mens - i stedet for at stresse den til at være forsinket...

Så nu vil jeg glæde mig til næste ÆL og krydse fingre igen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens :(

dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er stadig ingen endelig afklaring. Vil gerne bare videre i teksten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menses er brudt ud. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens. Så kan jeg komme videre i teksten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens her :( Får jeg det ikke i løbet af dagen, må jeg prøve at teste igen i morgen tidlig... for har faktisk kun taget en "snyde" test før jeg burde, og slet ikke idag som faktisk er dagen.... men har haft mens lignende smerter de sidste par dage - så har bare ventet på det og ikke at skulle teste igen....

hmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens smerter kan være tegn på graviditet. Hvis bare ikke mens dukker op. Men den kan jo også være forsinket pga psyken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den plejer bare aldrig at være forsinket - plejer altid at få en lille smule dagen inden det rigtigt begynder... men har selvfølgelig også være nervøs denne gang :( der er vist ikke andet for at teste igen i aften eller morgen tidlig, hvis det stadigvæk ikke er dukket op....

Er der nogen der ved om man kan teste om aftenen, eller om det helst bør være om morgenen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, har testet 2 svage test i dag :goodluck men er med på en tester på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, har testet 2 svage test i dag :goodluck men er med på en tester på fredag.

Så er du sat på til i morgen. Håber stregerne bliver der good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den plejer bare aldrig at være forsinket - plejer altid at få en lille smule dagen inden det rigtigt begynder... men har selvfølgelig også være nervøs denne gang :( der er vist ikke andet for at teste igen i aften eller morgen tidlig, hvis det stadigvæk ikke er dukket op....

Er der nogen der ved om man kan teste om aftenen, eller om det helst bør være om morgenen?

generelt siges det at man bør teste om morgenen, men nogen tester tydligst senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet med digital clear blue her til morgen som sagde "ikke gravid" Har dog stadig 2 streger på den, fra apoteket, som jeg tog i går.

Er testen fra clear blue mest sikker? For der står på papirerne der fulgte med apotekets eget mærke, at hvis bare der er to streger (selv hvis de er meget svage) så er man gravid?

Nå, tror jeg prøver igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet med digital clear blue her til morgen som sagde "ikke gravid" Har dog stadig 2 streger på den, fra apoteket, som jeg tog i går.

Er testen fra clear blue mest sikker? For der står på papirerne der fulgte med apotekets eget mærke, at hvis bare der er to streger (selv hvis de er meget svage) så er man gravid?

Nå, tror jeg prøver igen i morgen.

Kom de to streger inden for tidsfristen der står anført på pakken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh.... træk lige vejret en gang Maria..... Sådan...

Nå testede her til morgen - og minsandten om der ikke var en fin - dog ikke så kraftig - streg ved siden af control stregen = to i alt = en meget forsigtig glad mig!

Synes det er lidt vildt og uvirkeligt - og de anbefaler også man tager en test igen om 48 timer, når den er lidt lysere end den anden.

Kan slet ikke forstå at vi skulle have held allerede første gang vi prøver? (selvom vi selvfølgelig har gjort et stort stykke forarbejde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh.... træk lige vejret en gang Maria..... Sådan...

Nå testede her til morgen - og minsandten om der ikke var en fin - dog ikke så kraftig - streg ved siden af control stregen = to i alt = en meget forsigtig glad mig!

Synes det er lidt vildt og uvirkeligt - og de anbefaler også man tager en test igen om 48 timer, når den er lidt lysere end den anden.

Kan slet ikke forstå at vi skulle have held allerede første gang vi prøver? (selvom vi selvfølgelig har gjort et stort stykke forarbejde)

Kan man skrive tillykke så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom de to streger inden for tidsfristen der står anført på pakken?

Jep, jeg kunne sidde og se stregen dannes mens den røde farve trak op ad testen. Stregen var dog meget svag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må i vist gerne sige tillykke.... testede igen idag for en sikkerheds skyld - og de to streger var ikke til at tage fejl af! Hoppede vist også lidt i sengen???.... er rigtig glad.

Så: :stork

Nu vil jeg gøre mig klar til en frokost med min gode veninde... min kæreste har fået mig til at sværge jeg ikke siger det.... det bliver virkelig svært ikke at måtte dele med nogen.... :(

:gravid :gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må i vist gerne sige tillykke.... testede igen idag for en sikkerheds skyld - og de to streger var ikke til at tage fejl af! Hoppede vist også lidt i sengen???.... er rigtig glad.

Så: :gravid

Nu vil jeg gøre mig klar til en frokost med min gode veninde... min kæreste har fået mig til at sværge jeg ikke siger det.... det bliver virkelig svært ikke at måtte dele med nogen.... :(

IIh, så siger jeg rigtig tillykke nu :balloons

Jeg synes også, at det var rigtig svært ikke at sige noget i starten.

Man tænker jo selv på det hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må i vist gerne sige tillykke.... testede igen idag for en sikkerheds skyld - og de to streger var ikke til at tage fejl af! Hoppede vist også lidt i sengen???.... er rigtig glad.

Så: :gravid

Nu vil jeg gøre mig klar til en frokost med min gode veninde... min kæreste har fået mig til at sværge jeg ikke siger det.... det bliver virkelig svært ikke at måtte dele med nogen.... :(

STORT tillykke :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må i vist gerne sige tillykke.... testede igen idag for en sikkerheds skyld - og de to streger var ikke til at tage fejl af! Hoppede vist også lidt i sengen???.... er rigtig glad.

Så: :gravid

Nu vil jeg gøre mig klar til en frokost med min gode veninde... min kæreste har fået mig til at sværge jeg ikke siger det.... det bliver virkelig svært ikke at måtte dele med nogen.... :(

Stort tillykke! :loveshower

Jeg ville også have svært ved ikke at sige noget :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER