Forårsbarnet

Vegetarisk mødregruppe i KBH?

9 indlæg i dette emne

Hej derude,

Kunne der mon være nogle søde kvinder derude, som kunne være interesserede i en mødregruppe af vegetariske/veganske/derhenaf-mødre/snart mødre...?  :gravid

Ville jeg personligt synes var super fedt! I så fald sig til! 

Jeg selv er 23 år, bor i kbh k, studerende, vegetar og sat til april næste år (så der er en del tid til ;) ) men lad gerne høre fra dig - enten her eller i en privatbesked.

 

God dag derude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej derude,

Kunne der mon være nogle søde kvinder derude, som kunne være interesserede i en mødregruppe af vegetariske/veganske/derhenaf-mødre/snart mødre...?  :gravid

Ville jeg personligt synes var super fedt! I så fald sig til! 

Jeg selv er 23 år, bor i kbh k, studerende, vegetar og sat til april næste år (så der er en del tid til ;) ) men lad gerne høre fra dig - enten her eller i en privatbesked.

 

God dag derude :)

Jeg har en veninde som selv er vegetar og spiser kun raw i dagtimerne. Hun har født for en måneds tid siden :)

Hun er dog ikke medlem herinde, men jeg kan da prøve at høre hende ad, om det er noget hun er interesseret i?

Hendes datter skal også gå i vegansk vuggestue når den tid kommer :)

 

Hun bor forresten i KBH S og er også studerende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ELSKE det! :) Men jeg bor desværre i Aarhus.

 

Jeg håber du finder en masse næstekærlige vegetarere i dit nærområde som har lyst til at lave en mødregruppe sammen med dig - det er virkelig en god ide :)

 

pssttt... hvad med at forhører dig inde på vegetarkontakt.dk?

 

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene! tænker også at forhører mig når min termin nærmer sig lidt mere :D

Ja, tror også jeg henvender mig i en af de mange facebookgrupper og hører der :)

NadiaDP, vil du ikke høre din veninde hvad dén vuggestue hedder? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene hedder Vuggen og Slottet, og er vegetarisk :)

Den anden hedder Bonsai og er vegetarisk, økologisk og så vidt muligt biodynamisk, står der.

Og den sidste hedder Krudtuglen og er uden madordning, så kan man selv styre det :)

 

Det var de tre hun har kigget på inden for en nogenlunde radius :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville elske en vegetarisk mødregruppe, men bor desværre for langt væk.

Er din kæreste/mand også vegetar og skal barnet opdrages vegetarisk ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville elske en vegetarisk mødregruppe, men bor desværre for langt væk.

Er din kæreste/mand også vegetar og skal barnet opdrages vegetarisk ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh tak NadiaDP.. må jeg lige kigge nærmere på selvom jeg tror de ligger for langt væk :(
 

Sinning: Nej min kæreste er ikke vegetar, og vores børn skal ikke opdrages vegetarisk - jeg kommer ikke til at servere kød for min børn (og begrænset med animalske produkter!), men da min kæreste spiser kød betyder hans mening (desværre ;) ) også en del :) Derudover synes jeg børn skal have lov at smage på hvad de har lyst - så man undgår kræsne børn og børn som ikke føler sig socialt isoleret. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sinning: Nej min kæreste er ikke vegetar, og vores børn skal ikke opdrages vegetarisk - jeg kommer ikke til at servere kød for min børn (og begrænset med animalske produkter!), men da min kæreste spiser kød betyder hans mening (desværre ;) ) også en del :) Derudover synes jeg børn skal have lov at smage på hvad de har lyst - så man undgår kræsne børn og børn som ikke føler sig socialt isoleret.

oki det lyder meget som den måde vores børn bliver opdraget... Når jeg laver mad er det vegetarisk, men ude og i vuggestuen og lidt herhjemme er kød... Så må de selv tage et valg når de engang bliver store nok. Synes især at den sociale isolation er svært at undgå hvis de altid skal have specialkost... Mine unger er bestemt ikke kræsne, de spiser nærmest alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER