Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

Jeg er os klar med en tester omkring d. 16 nov. Mens skulle komme den 14 nov. Men den har bare at blive væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der allerede for mange smiley'er i første indlæg igen :rolleyes

Men dejligt og hyggeligt at vi er så mange testere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det ikke bliver nødvendigt at blive en del af denne gruppe ;) Men jeg krydser fingre it Jer alle sammen!! Jeg håber der kommer stribevis af storke! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puhh kan godt mærke at alle mine godt intentioner om at vente til d 3/11 og være på den sikre side, smuldre, efterhånden som jeg nærmer mig 4+0, altså i morgen... :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puhh kan godt mærke at alle mine godt intentioner om at vente til d 3/11 og være på den sikre side, smuldre, efterhånden som jeg nærmer mig 4+0, altså i morgen... :bye

 

Hvis du vil være 4+0 i morgen, så er det da også længe at vente helt til 3/11 med at teste? Synes jeg personligt, jeg havde da testet i morgen så :blush Hvorfor vil du gerne vente så meget længere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æl var tirsdag eller onsdag og vi nåede at have sex lørdag morgen og lørdag aften, sent mandag aften og sent tirsdag aften herhjemme. Så nu håber jeg jo virkelig at det giver pote om små 14 dage. Det er tredje cyklus vi kører på nu, håber så inderligt at den tredje gang bliver lykkens gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi Alura, som jeg skrev tidligere i tråden så laver min krop nogle gange nogle mærkelige krumspring... sidste mrd kom mens 9 dage for sent (regnet fra æl), og ikke det der lignede skyggen af streger på mine test, så ikke engang en bio... men tror jeg tester i morgen, for har haft kvalme de sidste to aftner...  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh, den havde jeg lige misset, beklager. Så giver det jo god mening. Kan nu godt forstå at du overvejer at teste i morgen alligevel. Sidste gang var du jo så ikke gravid, så derfor er det jo slet ikke sikkert, at du ville have besvær med at få de to streger på denne tid nu, hvis du faktisk er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg har de sidste 4 måneder haft en cyklus på mellem 26-28 dage og ægløsning på dag 13-15. Jeg kan mærke det tydeligt (og undskyld detaljerne) dagen inden ægløsning for jeg altid en masse ægløsningsslim (den eneste dag jeg har det i øvrigt) denne måned ville jeg prøve zoneterapi for at se om det ikke kunne hjælpe til gevinst da jeg har læst en masse positive historier. Jeg var afsted i tirsdags for første gang på cyklus dag 7, og 2 dage efter for jeg ægløsningsslim om aftenene på dag 9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen... inden for tid kunne jeg ikke se noget, så gik i bad, og efter badet var jeg i tvivl, for man må jo ikke aflæse dem efter tid... Synes det var svært at se noget fordi glasset var ridset (hvilket vel egentlig er lidt mærkeligt men det var det altså!!!) og da jeg åbnede den :oops var der en streg... en svag skygge streg, men den er der, og med farve i... Glasset var vel også ridset indenfor tid, så gad vide om jeg kunne have set stregen inden, hvis jeg lige havde åbnet den??? :rolleyes

Så nu holder jeg fast i min testdag d. 3/11, for nu tror jeg godt jeg kan vente, selvom jeg nok aldrig i mit liv har været så spændt... :7himmel Eller også lader jeg manden bestemme hvornår jeg skal teste... Men han får kun at vide den var negativ, for han vil ikke vide det når det er efter tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen... inden for tid kunne jeg ikke se noget, så gik i bad, og efter badet var jeg i tvivl, for man må jo ikke aflæse dem efter tid... Synes det var svært at se noget fordi glasset var ridset (hvilket vel egentlig er lidt mærkeligt men det var det altså!!!) og da jeg åbnede den :oops var der en streg... en svag skygge streg, men den er der, og med farve i... Glasset var vel også ridset indenfor tid, så gad vide om jeg kunne have set stregen inden, hvis jeg lige havde åbnet den??? :rolleyes

Så nu holder jeg fast i min testdag d. 3/11, for nu tror jeg godt jeg kan vente, selvom jeg nok aldrig i mit liv har været så spændt... :7himmel Eller også lader jeg manden bestemme hvornår jeg skal teste... Men han får kun at vide den var negativ, for han vil ikke vide det når det er efter tid :D

Det lyder da super spændende  :) Krydser fingre for, at det var det ridset glas der gjorde, at du ikke kunne se din teststreg i første omgang også  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d. 30/10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d. 30/10

 

Så skal du i teorien med i den der hedder "Tester i oktober" i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test til morgen... inden for tid kunne jeg ikke se noget, så gik i bad, og efter badet var jeg i tvivl, for man må jo ikke aflæse dem efter tid... Synes det var svært at se noget fordi glasset var ridset (hvilket vel egentlig er lidt mærkeligt men det var det altså!!!) og da jeg åbnede den :oops var der en streg... en svag skygge streg, men den er der, og med farve i... Glasset var vel også ridset indenfor tid, så gad vide om jeg kunne have set stregen inden, hvis jeg lige havde åbnet den??? :rolleyes

Så nu holder jeg fast i min testdag d. 3/11, for nu tror jeg godt jeg kan vente, selvom jeg nok aldrig i mit liv har været så spændt... :7himmel Eller også lader jeg manden bestemme hvornår jeg skal teste... Men han får kun at vide den var negativ, for han vil ikke vide det når det er efter tid :D

 

Uha, hvor spændende. Jeg ville helt klart tage en ny test i morgen :) Krydser fingre for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d. 30/10

Jeg har sat dig på i oktober testgruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg forstået det korrekt,- hvis man her skriver hvornår man skal teste?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg forstået det korrekt,- hvis man her skriver hvornår man skal teste?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Er ny herinde. Er blevet IUI-H i dag, og fået besked på at teste 10. november. Vil gerne på listen hvis jeg må :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Er ny herinde. Er blevet IUI-H i dag, og fået besked på at teste 10. november. Vil gerne på listen hvis jeg må :-)

 

Velkommen til og rigtig meget held og lykke. Jeg krydser fingre for dig den 10. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Er ny herinde. Er blevet IUI-H i dag, og fået besked på at teste 10. november. Vil gerne på listen hvis jeg må :-)

Selvfølgelig :) Alle er velkomne!

Jeg sætter dig på. Rigtig meget held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og rigtig meget held og lykke. Jeg krydser fingre for dig den 10. :goodluck

 

 

Selvfølgelig :) Alle er velkomne!

Jeg sætter dig på. Rigtig meget held og lykke :goodluck

 

Tusinde tak til jer begge. Ønsker det bedste for jer alle herinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne tage mig af listen, for er tror jeg flytter over til den jeg i bund og grund høre til i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig under fanerne med testdag den 11/11. Fangede en lækker tydelig ÆL test søndag d. 26/10, med meget tydelige ÆL symptomer mandag d. 27/10, så nu går jeg rundt og hyggesnakker med min mave og fortæller den at denne gang har den bare at makke ret og sørge for at der snart er to fine streger ;)

 

Krydser fingre for alle jer andre, held og lykke! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig under fanerne med testdag den 11/11. Fangede en lækker tydelig ÆL test søndag d. 26/10, med meget tydelige ÆL symptomer mandag d. 27/10, så nu går jeg rundt og hyggesnakker med min mave og fortæller den at denne gang har den bare at makke ret og sørge for at der snart er to fine streger ;)

 

Krydser fingre for alle jer andre, held og lykke! 

 

Håber at den er der for dig denne gang. Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på den igen med IUI- og testdag d.14. november... fingers crossed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER