Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

Så er der ny tråd. Kom glad alle testere.



(Uge 44:)

Lør 1/11: Barbamama :stork
Søn 2/11:

Uge 45:

Man 3/11: Cocomous5 :stork
Tirs 4/11: stephi-pigen :angry
Ons 5/11: Alura :angry mariaelley :angry NSEllekilde :unsure
Tors 6/11: Guldpigen :stork
Fre 7/11: LilleMi :angry Københavnerpigen :angry Florastine :angry
Lør 8/11:
Søn 9/11: Fumlefis :stork

Uge 46:

Man 10/11: Mammie :angry Karin S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forventet mens den 3 eller 4, hvis jeg tager højde for at længden på min LP normalt er 11 eller 12 dage. Men min officielle testdag burde vel hedde den 5 (regner med at æl faldt enten den 21 eller i dag den 22)? Snydetester næsten helt sikkert fra den 1, hvis der ikke er tegn på mens til den tid.

 

Held og lykke til dig LilleMi - og til alle andre der kommer på i denne omgang også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm eftersom jeg havde senere ÆL end planlagt, så hører jeg vel egentlig til her, og ikke i den anden tråd :unsure

Kan jeg blive flyttet? Jeg har vel officiel testdag 4+0 og det er lige præcis 1/11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med testdag d. 10-11 november, alt efter hvornår jeg får pos. ÆL-test :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test dag også flyttet. Har været ved lægen og få tjek, og kan regne med testdag om 14 dage. Altså den 5. November.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med så mange allerede :yay

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den fine liste i første indlæg med testdag d. 4. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den fine liste i første indlæg med testdag d. 4. :)

Så gerne ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm eftersom jeg havde senere ÆL end planlagt, så hører jeg vel egentlig til her, og ikke i den anden tråd :unsure

Kan jeg blive flyttet? Jeg har vel officiel testdag 4+0 og det er lige præcis 1/11 :)

Jep jeg har slettet dig fra den gamle :)

Kan mærke der er meget mere held ved den her testgruppe :glad :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg har slettet dig fra den gamle :)

Kan mærke der er meget mere held ved den her testgruppe :glad :p

:super Og ja, det håber vi! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm eftersom jeg havde senere ÆL end planlagt, så hører jeg vel egentlig til her, og ikke i den anden tråd :unsure

Kan jeg blive flyttet? Jeg har vel officiel testdag 4+0 og det er lige præcis 1/11 :)

Jeg synes du skal tage den 2. November :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gerne ^_^

:yay tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med igen. Har test dag D 11 november. Tester dog den 10 november da det er den dag kæresten og jeg har 2 års dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne tilføjes testlisten og har testdag den 09. november  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med igen. Har test dag D 11 november. Tester dog den 10 november da det er den dag kæresten og jeg har 2 års dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med igen. Har test dag D 11 november. Tester dog den 10 november da det er den dag kæresten og jeg har 2 års dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vores bryllupsdag - det må betyde lykke på sådan en kærlighedsdag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal tage den 2. November :P

Haha er det årsdagen for hvornår du testede positiv med M? :D Jeg testede positiv med V d. 5., men så lang tid kan jeg ikke vente :P

Faktisk er det jo planen at snydeteste, så jeg tester reelt før. Men på testene fra Rema står der, at man kan forvente svar, den dag, man forventer mens, så jeg tænker at det må være den officielle dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Tillykke med bryllupsdagen, det er en skøn dag ❤ krydser så meget fingre, og også for dig D 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha er det årsdagen for hvornår du testede positiv med M? :D Jeg testede positiv med V d. 5., men så lang tid kan jeg ikke vente :P

Faktisk er det jo planen at snydeteste, så jeg tester reelt før. Men på testene fra Rema står der, at man kan forvente svar, den dag, man forventer mens, så jeg tænker at det må være den officielle dag :)

Nej- den 30.10.2011 var vores 1. Bryllupsdag OG dagen jeg testede positiv for alvor (og havde forventet mens ;)) med M. :P :wub

Den 2. November er min dag, som i den dag min mor efter veer og kamp siden 31.10.1980 endelig fik lov til at se vidunderet, i alt beskedenhed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej- den 30.10.2011 var vores 1. Bryllupsdag OG dagen jeg testede positiv for alvor (og havde forventet mens ;)) med M. :P :wub

Den 2. November er min dag, som i den dag min mor efter veer og kamp siden 31.10.1980 endelig fik lov til at se vidunderet, i alt beskedenhed :D

Arh for filen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I får en ekstra ting at fejre så :wub

Taak ❤ krydser fingre for jer andre også. Lad os nu få en hel stribe ned med de søde flyvende storke hos os alle. Kan mærke der er held ved denne her gruppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg håber at du har ret. Jeg vil så forfærdeligt gerne stå med en positiv test om to uger. Det er lige op til mandens fødselsdag, kort tid inden vores årsdag også, vi kan stadig nå at tage overraskelsen med til det årlige julebesøg hos familien, og jeg kan stadig nå at få den sommerbaby jeg så brændende ønsker mig... Kom nu 3. gang, vær lykkens gang, please :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet insemineret i dag, så testdag torsdag 6/11 i uge 45

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er lidt svært at vælge hvornår jeg skal teste denne omgang... hvis jeg skal tro på at mit fertile udflåd (og øgede sexlyst ;) ) var tegn på æl, så skulle jeg egentlig have testdag allerede nu på søndag, så vil jeg være to dage over... MEN sidste måned gik jeg jo så lige en uge længere, med negative test og ingen mens... så med den i baghovedet så tror jeg at jeg hopper på d 3/11 altså mandag i uge 45, så skulle jeg vel være på den sikre side :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER