Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

Jeg har mistet troen på det denne omgang. . Det er vildt hvor hårdt det egentlig er at gå og tænke på det så meget. .

Jeg håber du snart får dine to streger, og jeg synes du skal ringe til lægen og høre om du ikke kan få taget en blodprøve :-)

Det er super hårdt og svært at sætte sig ind i..

Surt du har mistet troen på det. Har mens vist dig eller er det en følelse du har? :kram2

 

Fik taget urinprøve ved lægen i dag og den viste sig (med lidt besvær) at være positiv, så det er super skønt :) . Håber du snart følger trop  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja hold da kæft.. Håber jeg aldrig der kommer til at ske igen :wacko

Mange tak :) Det er godt nok lidt surrealistisk, men fantastisk.

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke fumlefis!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mens her, fik den igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var virkelig dejligt  :)  Sygeplejersken var heller ikke helt glad for situationen. 

Mange tak  :) 

Mon ikke du står i samme glædelig situation om et par dage?

jeg håber og tror på det. 5 dage over tid nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, min mens startede ikke, som jeg troede forleden. I hvert fald ikke rigtigt endnu... har kun været lidt mørkt, og så slut igen. Har jeg ikke prøvet før. Men nu hvor jeg ikke er gravid, er det belastende, at mens ikke bare kan komme til tiden- så vi kan komme videre med næste IUI.

De siger, at det kan ske pga. behandlingen.

Nogen af Jer der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været nede ved lægen, det var godt nok en oplevelse gennem hele følelsesregistret  :unsure

 

Svaret på urinprøven var negativ, så sygeplejersken mente, at jeg nok snart fik min mens og at testen i morges så var ugyldig. 

Jeg bliver selvfølgelig helt ulykkelig og kører hjem igen. :(

Kort tid efter ringer sygeplejersken til mig og fortæller, at testen har udviklet sig og nu er den positiv. Hun har har drøftet det med lægerne og det viser sig, at jeg er gravid og har forventet terminsdato 18.07.2015 og derfor er 5+2 ca, hvilket også var det jeg selv havde regnet frem til.   :gravid

Så nu har jeg fået en tid hos lægen på mandag, hvilket jeg ser meget frem til. :)

 

Men sikke en oplevelse, puha.. 

 

Så der må gerne komme en stork ud fra mit navn nu  :)

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, min mens startede ikke, som jeg troede forleden. I hvert fald ikke rigtigt endnu... har kun været lidt mørkt, og så slut igen. Har jeg ikke prøvet før. Men nu hvor jeg ikke er gravid, er det belastende, at mens ikke bare kan komme til tiden- så vi kan komme videre med næste IUI.

De siger, at det kan ske pga. behandlingen.

Nogen af Jer der har prøvet det?

 

I 2 af mine IUI forsøg, så kom mens først 16 dage efter insemineringen. Hvor længe er det siden for dig nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 2 af mine IUI forsøg, så kom mens først 16 dage efter insemineringen. Hvor længe er det siden for dig nu?

31. oktober og 1. november hhv. på min dag 12 og 13, skulle vi have haft insemination, men fordi at der var alt for mange æg, fik vi ikke inseminationen- til gengæld havde jeg fået medicin og fik også ÆL-sprøjte. Vi var sammen begge dage. Så her d.14. nov havde jeg fået besked på at teste, hvilket jeg gjorde- den var negativ.

Warning- klammo detaljer i det følgende:

Her d.16. november kom der så en smule, der lignede blod- men der var meget lidt, og der kom ikke mere. I går og i dag har der ikke været blod, men kun noget mærkeligt brunt udflåd og ikke særlig meget af det.

Mens er nok på vej, for det prikker og stikker i underlivet. Synes bare, at det er en ret mærkelig mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været nede ved lægen, det var godt nok en oplevelse gennem hele følelsesregistret :unsure

Svaret på urinprøven var negativ, så sygeplejersken mente, at jeg nok snart fik min mens og at testen i morges så var ugyldig.

Jeg bliver selvfølgelig helt ulykkelig og kører hjem igen. :(

Kort tid efter ringer sygeplejersken til mig og fortæller, at testen har udviklet sig og nu er den positiv. Hun har har drøftet det med lægerne og det viser sig, at jeg er gravid og har forventet terminsdato 18.07.2015 og derfor er 5+2 ca, hvilket også var det jeg selv havde regnet frem til. :gravid

Så nu har jeg fået en tid hos lægen på mandag, hvilket jeg ser meget frem til. :)

Men sikke en oplevelse, puha..

Så der må gerne komme en stork ud fra mit navn nu :)

Tillykke. :yay

Så ses vi i TG juli 15. Jubii. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super hårdt og svært at sætte sig ind i..

Surt du har mistet troen på det. Har mens vist dig eller er det en følelse du har? :kram2

 

Fik taget urinprøve ved lægen i dag og den viste sig (med lidt besvær) at være positiv, så det er super skønt :) . Håber du snart følger trop  :)

 

Ej hvor er det fantastisk ! Stort tillykke :loveshower

 

Nej mens har ikke vist sig, men det kan mærkes helt ind i hjertet at den ikke er der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31. oktober og 1. november hhv. på min dag 12 og 13, skulle vi have haft insemination, men fordi at der var alt for mange æg, fik vi ikke inseminationen- til gengæld havde jeg fået medicin og fik også ÆL-sprøjte. Vi var sammen begge dage. Så her d.14. nov havde jeg fået besked på at teste, hvilket jeg gjorde- den var negativ.

Warning- klammo detaljer i det følgende:

Her d.16. november kom der så en smule, der lignede blod- men der var meget lidt, og der kom ikke mere. I går og i dag har der ikke været blod, men kun noget mærkeligt brunt udflåd og ikke særlig meget af det.

Mens er nok på vej, for det prikker og stikker i underlivet. Synes bare, at det er en ret mærkelig mens.

Hmm... Ok. Så kan jeg godt se, at mens lader vente på sig :( Og så det irriterende spørgsmål: du tester fortsat negativt eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Ok. Så kan jeg godt se, at mens lader vente på sig :( Og så det irriterende spørgsmål: du tester fortsat negativt eller hvad?

 

Lige testet til morgen for at være sikker- negativ. Gør det ikke mindre mærkeligt. Min cyklus er næsten altid 27 dage, og i det tilfælde skulle mens have været der d.13./14. november.

Synes bare, at det er meget mærkeligt- men det er også belastende, fordi vi ikke kan bestille scanning etc., før mens er kommet. Så venter bare... vil gerne nå vores sidste IUI inden vi skal på ferie nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige testet til morgen for at være sikker- negativ. Gør det ikke mindre mærkeligt. Min cyklus er næsten altid 27 dage, og i det tilfælde skulle mens have været der d.13./14. november.

Synes bare, at det er meget mærkeligt- men det er også belastende, fordi vi ikke kan bestille scanning etc., før mens er kommet. Så venter bare... vil gerne nå vores sidste IUI inden vi skal på ferie nemlig.

 

Øv, hvor er det bare irriterende. Hvis du have ÆL (pga ÆL-sprøjten) 1. nov, så er der nu gået 18 dage siden.... Det er altså ret længe. Kan du evt høre fertilitetsklinikken, hvad de siger?

 

Håber I når at komme videre, så det passer med ferien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er det bare irriterende. Hvis du have ÆL (pga ÆL-sprøjten) 1. nov, så er der nu gået 18 dage siden.... Det er altså ret længe. Kan du evt høre fertilitetsklinikken, hvad de siger?

Håber I når at komme videre, så det passer med ferien :)

Ja. I går sagde de, at jeg bare skulle ringe, når det kom... synes dog også, at 18 dage er meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. I går sagde de, at jeg bare skulle ringe, når det kom... synes dog også, at 18 dage er meget.

 

Det er mega meget... hmmm.... Jeg tænker, at det kan være 3 ting. Enten har ÆL rent faktisk ligget lidt senere (selv om det er mærkeligt med ÆL sprøjten), eller også er du så spændt på en afklaring, at det kan få kroppen til at udskyde mens, og til sidst kan det jo være, at du er gravid (selv det ikke desværre ikke tyder på det med dine negative test). Det er godt nok mytisk ellers. Kan godt forstå, hvis du bliver skør i hovedet af det :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega meget... hmmm.... Jeg tænker, at det kan være 3 ting. Enten har ÆL rent faktisk ligget lidt senere (selv om det er mærkeligt med ÆL sprøjten), eller også er du så spændt på en afklaring, at det kan få kroppen til at udskyde mens, og til sidst kan det jo være, at du er gravid (selv det ikke desværre ikke tyder på det med dine negative test). Det er godt nok mytisk ellers. Kan godt forstå, hvis du bliver skør i hovedet af det :wacko

Ja det er belastende :(

Men det kan ikke være graviditet, med to negative tests. Og ÆL-sprøjte er sikker- kunne også mærke min ÆL- ikke så mærkeligt med 7-8 æg derinde! Så enten var der bare en mens uden blod, eller også er min mens bare monster forsinket, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er belastende :(

Men det kan ikke være graviditet, med to negative tests. Og ÆL-sprøjte er sikker- kunne også mærke min ÆL- ikke så mærkeligt med 7-8 æg derinde! Så enten var der bare en mens uden blod, eller også er min mens bare monster forsinket, tænker jeg.

 

Ja, så har du nok ret i monster-forsinkelse, argghhh!! :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke

 

 

Tillykke fumlefis!! :D

 

 

Stort tillykke :yay

 

 

Tillykke. :yay

Så ses vi i TG juli 15. Jubii. :glad

 

 

Ej hvor er det fantastisk ! Stort tillykke :loveshower

 

Nej mens har ikke vist sig, men det kan mærkes helt ind i hjertet at den ikke er der...

 

Mange tak  :)

Er simpelthen så glad, det er en vild og surrealistisk følelse  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det fantastisk ! Stort tillykke :loveshower

 

Nej mens har ikke vist sig, men det kan mærkes helt ind i hjertet at den ikke er der...

 

Men hvis mens ikke har vist sig er der vel stadig en chance?  :unsure  :)  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber og tror på det. 5 dage over tid nu..

Det bliver mere og mere spændende  :)

Er der sket noget nyt hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ringet til lægen idag, og har nu fået en tid imorgen kl 15 :-D

 

Men jeg må faktisk indrømme at jeg ikke aner hvad jeg skal hos lægen?! Er det en gynækologisk undersøgelse, eller blodprøve eller bare en snak? Det fik jeg vist ikke spurgt om haha :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver mere og mere spændende  :)

Er der sket noget nyt hos dig?

Intet nyt over flere ligament lignende smerter. Tester i morgen tidlig og ellers får lægen et kald. Er på 7 dagen uden mens.. Men troen og håbet er der stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ringet til lægen idag, og har nu fået en tid imorgen kl 15 :-D

 

Men jeg må faktisk indrømme at jeg ikke aner hvad jeg skal hos lægen?! Er det en gynækologisk undersøgelse, eller blodprøve eller bare en snak? Det fik jeg vist ikke spurgt om haha :oops

Vil tro de vil tage en blodprøve for at tjekke hcg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov kom til at teste for 1 time siden og der er nu kommet denne meget utydelige MEN mest tydelig streg af de teste jeg har taget i 14 dage.

kan i os se den ?

Tager ny med morgenurin i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER