Carrie

Hvor tidligt kunne I teste positiv?

25 indlæg i dette emne

Hvor tidligt kunne I teste positiv og med hvilke graviditetstest?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede positivt 3+5 (faktisk ret tydeligt) Det var bare sådan en helt almindelig strimmeltest fra billigeteste tror jeg det var :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede positivt 3 dage før tid og der var testen meget svagt positiv, men 3+5 var den meget tydelig :) Det var en graviditettest fra apoteket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+4 med den billigste jeg ku' finde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt, da jeg var 3+5. Det var den første dag, jeg testede, så jeg ved ikke, om jeg har kunnet teste positivt endnu før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede første gang da jeg var 4+5 og der vidste den fint positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 2 dage efter forventet mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positiv 3+2 med en billig stavtest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt da jeg var 3+5 med en Valmed - det var første gang jeg testede i den cyklus, så ved ikke om jeg kunne have teste positivt før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

heej.. jeg testede positiv ca 6 plus 1. men det var kun fordi jeg havde det dårligt at jeg testede men den var også meget positiv og kom inden for 20 sek. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Kian testede jeg positiv 6+3, blev noget overrasket, da jeg lige var gået fra hans far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positivt med morgenurin 3+6 :)

Jeg ved ikke hvilken test jeg brugte... men den var købt i matas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først den dag jeg skulle have haft mens, så det blev til 4+3 :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede, da jeg var 4+2 og der var den helt tydelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+2 - og ret tydeligt. Er rt sikker på den også ville være positiv hvis jeg havde testet en dag eller 2 før, så tydelig var den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne gang som er 4. gang var jeg 3+4 - de andre 3 gange var jeg lidt længere henne - 4 el. 5+ noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede meget svag positiv 3+1 men vi var meget i tvivl om det var synsbedrag eller virkelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+0 første gang, mest fordi jeg var træt af negative teste p.g.a en dum krop.. anden gang 3+5.. Denne gang skrev den "gravid" så der var jo ingen tvivl! :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den laveste er 4+2 jeg kan komme med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge scanninger nu.. testede jeg positiv 3+2..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede tydeligt positiv i morges (og må efter mine beregninger være i 4. uge). Det er helt ønsket og planlagt, men alligevel en kæmpe overraskelse, da jeg lige har fået fjernet spiralen sidste måned! Kan ikke lade være med at dele det herinde, men fortæller ikke noget til familie eller venner før der er gået længere tid og den er mere sikker:-) Håber virkelig at graviditeten bliver til noget, men forbereder mig på, at det ikke er helt usædvanligt, hvis det "går galt", når det er så tidligt i forløbet. Kunne være sjovt, hvis der er andre, der er i samme situation:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jeg testede positiv 3+2, med en valmed fra netto:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har test 4 dage før forventet mens begge gange :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positiv da jeg var gået to dage over tid.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede tydeligt positiv i morges (og må efter mine beregninger være i 4. uge). Det er helt ønsket og planlagt, men alligevel en kæmpe overraskelse, da jeg lige har fået fjernet spiralen sidste måned! Kan ikke lade være med at dele det herinde, men fortæller ikke noget til familie eller venner før der er gået længere tid og den er mere sikker:-) Håber virkelig at graviditeten bliver til noget, men forbereder mig på, at det ikke er helt usædvanligt, hvis det "går galt", når det er så tidligt i forløbet. Kunne være sjovt, hvis der er andre, der er i samme situation:-)

Det er jeg.... Fik fjernet min spiral for under to uger siden og har lige her til morgen testet positiv... Godt nok var det også i første hug med storesøster men det her var nu så hurtig at det næsten er svært og forstå.... MEN dejligt det er det...

Og selvfølgelig gå alt som det skal... Krydser finger for os begge to.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER