Little Miss

Livmoderhalsen - nybegynder hjælp

3 indlæg i dette emne

Nå tøser. Jeg har brug for jeres ekspertise igen.

 

Jeg har aldrig rigtig undersøgt min livmoderhals men i denne cyklus har jeg gjort det 1 gang efter jeg så et indlæg herinde fra en af jer tøser. Det viste sig at være kort før min ÆL.

Der var min livmoderhals langt oppe. Kan ikke helt huske om den var blød/hård/åben/lukket. Husker bare der var langt op  :huh

 

Nå jeg har jo så de sidste par dage haft mærkelige symptomer på hvad ved jeg. Føles som mens er på vej med uro i understellet og ømme skamlæber som plejer at være tegn på mens. Men mens skulle helst IKKE komme d. 2/11. Da jeg ved at ÆL lå d. 15/10 (eller det var der jeg havde en knald positiv test) kunne jeg reelt set godt være 2+6 idag  :kuller

 

Da jeg ikke tør teste så tidligt tænkte jeg om man mon kunne mærke noget på livmoderhalsen  <_< . Den var så meget langt fremme og "fyldte" en del. Men jeg har jo kun prøvet det en gang før så her kommer mit spørgsmål - mærkeligt som det er at spørge om sådan noget....

 

Hvordan mærkes en livmoderhals hvis jeg evt. er gravid?  :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke at du kan mærke forskel - og slet ikke så tidligt!

 

Ro på og så en graviditetstest til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen kan mærke forskel tidligt andre kan ikke.. Det er et forsøg værd :-) 

Det der kan være en fordel ved at mærke sig frem er faktisk også at man en dag eller to op til mens allerede kan se at det kommer fordi der kommer en lille smule blod eller brunt udflåd på fingerspisen.. I know.. Det er måske ikke lige det fedeste! 

Jeg bruger meget denne metode for at se hvor jeg er henne af i min cyklus, selv om jeg godt ved det sådan ca :-)  Du kan se her hvordan og hvorledes det er: 

 

http://www.gravidsymptomer.dk/livmoderhals-aendringer/

 

Jo flere cykluser du prøver at mærke dig frem jo bedre bliver du til at kende forskel :-) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER