Efternøler

Mærke livmoderen udefra

4 indlæg i dette emne

Er der nogle der nu kan mærke livmoderen udefra? Jeg kan ikke... Men er heller ikke sikker på hvornår det nu er vi normalt kan det... :)

Så det kan da godt være at der går et par uger endnu måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har læst at det er fra 10 + 0 eller 11 + 0, at man kan mærke livmoderen, hvis man altså kan finde det rigtige sted hehe.

 

Den skulle ligge lige oppe over slutningen af skambenet.. Jeg har mærket noget hårdt men jeg har ikke forstand på det, så det kan lige så godt være blæren jeg har trykket på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu er jeg også rimelig polstret lige der på maven fra de to sidste to graviditeter, så det gør det nok heller ikke nemmere at mærke noget...

Åh, jeg leder bare sådan efter tegn på at alt er som det skal være... Jeg har ikke været til nogle tryghedsscanninger så er meget nervøs for om der overhovedet er noget/er liv derinde når vi skal til NF på torsdag :) og en voksende livmoder ville da være et godt tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 10+0 idag, og kan godt mærke den, hvis jeg presser lidt ned. Det føles som en hård bold :) Det er mit 4. Barn, og måske det er fordi jeg ved hvad jeg skal mærke efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER