Ema

Eget værelse hvornår?

4 indlæg i dette emne

Hmm, meningen var jo at Freja skulle have været på eget værelse når vi kom hjem fra Danmark for et par uger siden. Men så skete der jo det at jeg fik arbejde og vi flytter tilbage til DK pr 1. november og så syntes vi ikke vi ville flytte på hende før flytningen.

 

Men hvordan så når vi er flyttet?

Skal hun direkte på eget værelse eller skal hun sove hos os et stykke tid først og så flytte?

 

Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes er bedst.

At flytte hende med det samme giver kun et skift, men kan potentielt blive et voldsomt et af slagsen da det jo er et helt nyt hus osv.

At flytte hende senere, giver jo så i stedet to skift, men måske lidt blødere. Og hvor længe skal man så vente mellem de to skift?

 

Hun har jo været med i Danmark af to omgange, hvor vi har boet hos vores forældre og der synes jeg ikke hun har været synderlig mærket af at det har været nye steder. Men der har hun jo også sovet sammen med os

 

Nogle gode råd?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg ville have satset på at flytte hende direkte på eget værelse. Det vil formentligt være det der er det største skift, ikke at flytte i nyt hus, tænker jeg. Jeg ville, som Justme beskriver, sørge for at rutinerne er de samme, sengen er kendt, sengetøjet og bamser etc. Vi havde i sommer en periode med ferie, flytning, midlertidig bolig etc., så vores søn skulle sove 5 forskellige steder i løbet af 2 måneder! Han var 8 mdr da det begyndte. Det gik fint, da vi hele tiden har sørget for samme rutiner, kendt sengetøj, bamser etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er svært at planlægge, se tiden an vil være mit råd. Vi prøvede at rykke vigga da hun var 4 mdr men det var hun ikk helt glad for, da hun blev 8 mdr kunne vi mærke at det var hun nu, så der blev det og det gik helt smertefri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råd.

 

for lige først at svare på justmes spørgsmål: nej hun sover ikke igennem hver nat. Oftest vågner hun omkring kl 2 og får mad,hvorefter hun falde direkte i søvn igen.

Hun er begyndt at reagere på os når vi går i seng, hvis vi skal op om natten eller vi snorker.

 

Og nej, hun er ikke blevet passet ude med overnatning endnu. Det har ikke været nødvendigt, men tror egentlig ikke det ville være det store problem. Men der tænker jeg også at dem der ville være i spil til at passe hende, ville have hende i soveværelset, hvis det var.

 

Men tror vi ser hvordan det ser ud i løbet af selve dagen og hvis hun virker påvirket af det hele, så kommer hun jo nok med i soveværelset og så må vi se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER