Ema

Mad til fryseren

4 indlæg i dette emne

Kan godt mærke at midt i al vores flytte tam-tam så er det lidt svært at have mad klar til prinsessen flere gange om dagen.

 

Hun får købemad en gang i mellem, men vil helst gerne give hende lidt flere smagsindtryk end den færdiglavede kan give hende.

 

Og så var jeg tænkte at jeg ville sætte et par timer af til at fylde fryseren med alle mulige gode ting til bebs. Men er bare lidt usikker på hvordan og hvor meget der kan fryses uden af det bliver at for snasket/kedeligt?

 

Så kom frisk med gode råd til frysemad og evt. opskrifter. Tænker jeg bl.a. skal have lavet en masse forskellige grønt som kan mixes på alle mulige måder

 

Og hvad med frugtgrød? Bliver det grynet eller kan man også fryse det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frikadeller

Lasagne

Kødsovs

Fiskefrikadeller

Hov, vågen Noah :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens fryse frugtmos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt bægerne fra avent, så jeg har hele fryseren fyldt med sveske mos og kartoffel/blomkål/broccoli mos også har jeg kogt æble mos og froset i is terninge bakker så jeg har store bøtter fuld af æblemos terninger, det er super nemt lige at hive en skål mos op, i med en æbleterning og en klar Sveskemos også 3,5 min i miroocen og vupti så er der mad.. :) Synes købe maden er ulækkert og man aner ikke rigtig hvad der er i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER