Ezri

Spare penge på ægløsnings tests

4 indlæg i dette emne

Det her kræver lidt forklaring...

Min tante har sukkersyge og tidligere tissede hun på sådan nogle strips for at måle om hun havde sukkerstof i sit tis. Ja det er måske en lidt sjov historie, men pointen kommer lige om lidt :)

Disse strips var ret dyre, og hun er ret nærrig. Så derfor klippede hun dem over og VUPTI! så havde hun doppelt så mange...

Så er det jeg tænker om man kan gøre det samme med ÆL tests? Og også med grividitetstests... Altså det skal jo være strimmeltests, for at det kan lade sig gøre :)

Er der nogen, der har prøvet det eller ved om det kan lade sig gøre? help.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her kræver lidt forklaring...

Min tante har sukkersyge og tidligere tissede hun på sådan nogle strips for at måle om hun havde sukkerstof i sit tis. Ja det er måske en lidt sjov historie, men pointen kommer lige om lidt :)

Disse strips var ret dyre, og hun er ret nærrig. Så derfor klippede hun dem over og VUPTI! så havde hun doppelt så mange...

Så er det jeg tænker om man kan gøre det samme med ÆL tests? Og også med grividitetstests... Altså det skal jo være strimmeltests, for at det kan lade sig gøre :)

Er der nogen, der har prøvet det eller ved om det kan lade sig gøre? help.gif

Jeg har ikke prøvet, men det er da en super idé for dem der bruger strimler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du køber en "røvfuld" (på billige teste) kan du få strimmler til 6 kr pr. stk.. Ved ikke om jeg ville "gide" stå og klippe dem over for at spare en test så.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem jeg har købt var meget tynde. Så tænker de ville være svære at aflæse. Desuden var der en meget hård ende på man ikke ville kunne klippe i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER