Ema

Stiller sig op i sengen - græder

4 indlæg i dette emne

Søger lidt gode råd

 

Freja har lige lært at kravle og har kravlet frejdigt rundt i et par dage nu. Og nu er hun så åbenbart klar til at tage udviklingen et skridt videre og begynde at rejse sig op ad ting.

 

Især er det fantastisk at rejse sig ved tremmerne i sengen, når man skal sove.

 

Hun var ellers lige blevet så god til at falde i søvn selv. Vi kunne putte hende og så forlade værelset og måske komme ind et par gange og give hende sutten og så faldt hun ellers i søvn.

Var det helt galt kunne vi sidde med en hånd på hendes brystkasse et par minutter og så faldt hun til ro.

 

Men nu forsøger hun straks at rejse sig og bliver nærmest hysterisk hvis hun ikke får lov. altså hvis vi ligger hende ned eller forsøger at forhindre hende i at rejse sig ved at lægge en hånd på brystet (blidt, ikke som i at holde hende nede)

 

Får hun lov at rejse sig, går der kun et øjeblik for hun finder ud af at hun ikke kan komme videre eller ned igen og så græder hun også.

 

Så hvad gør man lige?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den fase var vi igennem ved vigga da hun lærte at kravle. Varede 2-3 uger og så var alt normalt igen. Når det var værst sov hun mellem os hvor vi kunne holde hende lidt fast mellem os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg sætte mig ned og messe det berømte mantra: Det er en fase, det er en fase

Gode råd modtages dog stadig gerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bliver rigtig god til at messe, når man har små børn :D

Jeg gjorde bare det at jeg gik ind en milliard gange og lagde Lise blidt ned og sagde "godnat skat". Det var ikke uden gråd og skrig, men vi prøvede at bevare roen og holdt så ellers bare ud. Og det var  som før sagt bare en fase ;) så blev hun "nem" at putte igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER