Tinakp

Hvilken flyverdragt?

146 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen sådan i tvivl - og jeg er ved at blive vanvittig af, at kigge på alverdens hjemmesider...

 

Hvilken flyverdragt har jeres børn - eller skal have? 

 

Jeg føler at jeg burde have styr på det for længst - men hey, jeg har da fået fat i vinterstøvlerne...som jeg så til gengæld slet ikke var i tvivl om.

 

Jeg ville allerhelst have en Reima til Elin, men har ikke kunnet finde en med dobbelt lynlås (som jeg synes bedst om).. 

Derfor har jeg kigget på Mikk-line, som jeg har været glad for ifht termotøj og uldfleece. Men har ingen ide om hvordan deres flyverdragter er.

 

Håber I kan hjælpe, for jeg giver snart op...

 

(behøver jeg sige, at I selvfølgelig meget gerne må ligge links ud - både på dem I har købt men også hvis I finder en go flyverdragt til en go udsalgspris - det må gerne være sidste års model)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej skønneste du :kram2

Vi har været super glade for MOLO.... De er skønne, bløde, varme, holdbare og også super flotte synes jeg :)

De laver en model som hedder Pyxis, og den har dobbelt lynlås....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber dem brugt, og alligevel holder de snildt til begge drenge.... Dejlig billigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt den her molo til Lucas: http://www.paradisvej.com/product/molo-baby-flyverdragt-pyxis-blue-danube-47650/

Jeg købte den på udsalg i januar, så jeg håber han kan passe den, har ikke lige fået prøvet den på ham endnu ;)

Jeg valgte molo fordi jeg synes den virker rigtig lækker, og så er jeg også stor fan at de to lynlåse så længe børnene er små - det gør det bare lidt lettere selv at tage flyverdragten på :) Og så betyder det også meget for mig, at det er en flyverdragt med højt vandsøjletryk og god åndbarhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej skønneste du :kram2

Vi har været super glade for MOLO.... De er skønne, bløde, varme, holdbare og også super flotte synes jeg :)

De laver en model som hedder Pyxis, og den har dobbelt lynlås....

 

Jeg har godt stødt på Molo og synes også at de laver nogle flotte flyverdragter, men har ikke kunnet finde nogle til udsalgspris... 

Har du evt set nogle hjemmesider? Eller har du købt i butik? Hviilken størrelse har du til charlie? 92?

Og tusind tak for svaret søde chris! :loveshower  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt den her molo til Lucas: http://www.paradisvej.com/product/molo-baby-flyverdragt-pyxis-blue-danube-47650/

Jeg købte den på udsalg i januar, så jeg håber han kan passe den, har ikke lige fået prøvet den på ham endnu ;)

Jeg valgte molo fordi jeg synes den virker rigtig lækker, og så er jeg også stor fan at de to lynlåse så længe børnene er små - det gør det bare lidt lettere selv at tage flyverdragten på :) Og så betyder det også meget for mig, at det er en flyverdragt med højt vandsøjletryk og god åndbarhed :)

 

Ja jeg er så en af dem, som åbenbart altid er ude i sidste øjeblik, men jeg er så dårlig til at satse på at tingene passer... 

Men hvor er den da fed den flyverdragt!! Fed farve - og jeg er nemlig også stro tilhænger af at der er dobbelt lynlås, det havde vi også sidste år i en brugt Hummel. Og det er bare det bedste, når nu de har den alder, de har, hvor de (elin i hvert fald) vil det hele selv....

 

Tak for svaret søde!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Caroline har fået denne hummel flyverdragt, hun har også haft hummel de 2 foregående år, og vi var været fint tilfredse, derfor blev det hummel igen

post-1980-0-54938100-1413318072_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er så en af dem, som åbenbart altid er ude i sidste øjeblik, men jeg er så dårlig til at satse på at tingene passer... 

Men hvor er den da fed den flyverdragt!! Fed farve - og jeg er nemlig også stro tilhænger af at der er dobbelt lynlås, det havde vi også sidste år i en brugt Hummel. Og det er bare det bedste, når nu de har den alder, de har, hvor de (elin i hvert fald) vil det hele selv....

 

Tak for svaret søde!  :loveshower

Oh yes, kan selv, vil selv! Der er vi også, i stor stil ;)

Jeg var også bare så heldig at jeg fandt den til 440 kr fra ny, fordi det var den sidste i størrelsen i den farve, og det var lige netop den jeg gerne ville have, så jeg slog til, og nu håber jeg bare han kan passe den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt stødt på Molo og synes også at de laver nogle flotte flyverdragter, men har ikke kunnet finde nogle til udsalgspris...

Har du evt set nogle hjemmesider? Eller har du købt i butik? Hviilken størrelse har du til charlie? 92?

Og tusind tak for svaret søde chris! :loveshower

Jep, Charlie har overtaget den (brugte) dragt Marlon fik sidste år, i str 92 :)

Og har købt ny (brugt) molo til Marlon igen i år i str 104 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige kigget lidt på nettet, og den her reima ser ud til at have to lynlåse http://www.heaven4kids.dk/B%C3%B8rnet%C3%B8j/reima-brnehavetaske-120244, jeg ved ikke om det kunne være noget? :)

 

Jeg har godt set den - og det er faktisk et godt bud... men er ikke helt solgt... måske fordi jeg er mere til lilla, men også fordi jeg gerne ville finde en der var lidt billigere... ja, jeg er lidt besværlig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har fået denne hummel flyverdragt, hun har også haft hummel de 2 foregående år, og vi var været fint tilfredse, derfor blev det hummel igen

 

Elin havde også en brugt hummel sidste år - og den var jeg rigtig glad for. Men hold mand hvor er de dyre fra ny. Og jeg har ikke kunnet finde en på udsalg... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt en ny hulabalu flyverdragt, forelskede mig lidt i mærket sidste vinter. Vi købte den her: http://www.miinto.dk/p-740858-hulabalu-flyverdragt på tilbud - dog ikke helt så billig som på linket. Også købte en brugt i samme mærke, som intet fejler og den gav vi 50kr for ;) 
Så mener at vi har købt to flyverdragter for 400kr... Det er ikk så ringe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, Charlie har overtaget den (brugte) dragt Marlon fik sidste år, i str 92 :)

Og har købt ny (brugt) molo til Marlon igen i år i str 104 :)

 

det er meget smart at det kan gå i arv, for ellers er det noget af en udskrivning med flyverdragter til to børn... Har du billeder af den nye brugte til Marlon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt en ny hulabalu flyverdragt, forelskede mig lidt i mærket sidste vinter. Vi købte den her: http://www.miinto.dk/p-740858-hulabalu-flyverdragt på tilbud - dog ikke helt så billig som på linket. Også købte en brugt i samme mærke, som intet fejler og den gav vi 50kr for ;) 

Så mener at vi har købt to flyverdragter for 400kr... Det er ikk så ringe ;)

 

Ej det er da noget af et kup, du har gjort dig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.smartkidz.dk har -20% på alle ikke nedsatte varer hvis du bruger rabatkoden "efterår20". De har bl.a. Molo og Småfolk med dobbelt lynlås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er meget smart at det kan gå i arv, for ellers er det noget af en udskrivning med flyverdragter til to børn... Har du billeder af den nye brugte til Marlon?

Ja :)

ahpXzQX.png

yJgCmJH.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mest til lilla, prøv at tjekke den her ud så: http://www.billigskitoj.dk/shop/skitøj+til+børn/skisæt/hulabalu+stars+heldragt/?g=80&v=5137 ;)

 

Der skal bare helst være dobbelt lynlås.... Men ellers synes jeg faktisk at den med stjerne er vildt sød! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.smartkidz.dk har -20% på alle ikke nedsatte varer hvis du bruger rabatkoden "efterår20". De har bl.a. Molo og Småfolk med dobbelt lynlås.

 

Tak anita - det prøver jeg lige at tjekke ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angående Mikk-line så har jeg også kun hørt godt om det. Ved Louise = ønskebebs har det til hendes M. De får vist også ret gode testresultater i de svenske tests af flyverdragter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :)

ahpXzQX.png

yJgCmJH.png

 

Ej hvor er den fin - og sød med stjernerne! Og ikke mindst praktisk pga farven! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angående Mikk-line så har jeg også kun hørt godt om det. Ved Louise = ønskebebs har det til hendes M. De får vist også ret gode testresultater i de svenske tests af flyverdragter. :)

 

Okay, det er jo lige det jeg har lyst til at høre, fordi jeg har kigget lidt på en fra Mikk-line, som er ganske fin og ikke særlig dyr... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal bare helst være dobbelt lynlås.... Men ellers synes jeg faktisk at den med stjerne er vildt sød! 

Ja, det ville jeg også helst.. Men synes egentlig ikke, det var noget der gjorde den store forskel for mig sidste år.. Nu prøver vi det af :) eller må vi se om vi kan finde en billig med dobbelt lynlås.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER