Tinakp

Hvilken flyverdragt?

146 indlæg i dette emne

Okay, det er jo lige det jeg har lyst til at høre, fordi jeg har kigget lidt på en fra Mikk-line, som er ganske fin og ikke særlig dyr... 

Vi havde Mikk-Line sidste år og var kun tilfredse! Dragten fylder ikke så meget, hvilket er godt for bevægeligheden. Plus dem vi havde havde den ekstra lap/lukketing ved halsen.. Giver det mening? Men uanset, den ekstra ting var vi også glade for! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2013: Bäst-i-test.se flyverdragt test

Den svenske side Bäst-i-test.se foretog i 2013 en stor omfattende test af 15 forskellige flyverdragter. Testen er måske den største skandinaviske test, der er blevet foretaget. Den varede en hel vinter, hvor børn afprøvede hver flyverdragt. Efter en vintersæson blev kvaliteten af flyverdragten så vurderet. For at gøre resultatet mere præcist blev hver model brugt af flere børn.

I testen fik Mikk Line en delt fjerdeplads. Fjerdepladsen blev delt med Molo og Didriksons flyverdragter. I testen var Mikk Line modellen Oxford repræsenteret. Den blev testvinder blandt testens “billige flyverdragter”. Dragten beskrives i testen som en rigtig god dragt, der er velegnet til forældre, der ikke vil betale særlig meget for en dragt, men stadig vil have høj kvalitet. Den flyverdragt der klarede sig bedst i testen var ReimaTec.

Kopieret fra denne side http://test-nu.dk/mikk-line-flyverdragt/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina.... nu er jeg så vildt dobbeltmoralsk lige nu.. der er lækre Hulabalu flyverdragter i butikken i Tarm, hvis du vil se mærke og prøve på! - jeg har så valgt at købe en brugt Mini a ture til Luna i år... 250 på dba. Og den er i virkelug fin stand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2013: Bäst-i-test.se flyverdragt test

Den svenske side Bäst-i-test.se foretog i 2013 en stor omfattende test af 15 forskellige flyverdragter. Testen er måske den største skandinaviske test, der er blevet foretaget. Den varede en hel vinter, hvor børn afprøvede hver flyverdragt. Efter en vintersæson blev kvaliteten af flyverdragten så vurderet. For at gøre resultatet mere præcist blev hver model brugt af flere børn.

I testen fik Mikk Line en delt fjerdeplads. Fjerdepladsen blev delt med Molo og Didriksons flyverdragter. I testen var Mikk Line modellen Oxford repræsenteret. Den blev testvinder blandt testens “billige flyverdragter”. Dragten beskrives i testen som en rigtig god dragt, der er velegnet til forældre, der ikke vil betale særlig meget for en dragt, men stadig vil have høj kvalitet. Den flyverdragt der klarede sig bedst i testen var ReimaTec.

Kopieret fra denne side http://test-nu.dk/mikk-line-flyverdragt/

 

Super at du lige smider det link ind - jeg ville så gerne have enten en Reima eller Mikk-line, men har bare ikke fundet den der gør, at jeg slet ikke er i tvivl....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina.... nu er jeg så vildt dobbeltmoralsk lige nu.. der er lækre Hulabalu flyverdragter i butikken i Tarm, hvis du vil se mærke og prøve på! - jeg har så valgt at købe en brugt Mini a ture til Luna i år... 250 på dba. Og den er i virkelug fin stand!

 

Haha Sara... ja det tør siges.. puha, hvad siger Jane til det??? (det er da skide ligemeget) Det var selvfølgelig en mulighed at køre derind og kigge nærmere på det. Det er også en mulighed det med at købe brugt, men uh, jeg har det bare bedst med at se flyverdragten først, hvis den er brugt....

Tak for svaret Sara! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1202-719-t.jpg

Jeg kan ikke finde ud af ligge linket ind på denne, men det er den her jeg har kig på fra Mikk-line - den koster nemlig kun 479 kr - det eneste jeg kan blive i tvivl om er farven - den er måske en anelse upraktisk.... og måske lidt for kedelig...

Måske jeg bare skulle tage ud og kigge i nogle fysiske butikker i stedet for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid været meget glade for Reima tec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jdNZKk8.jpg

William har fået en brugt Wheat dragt, med dobbeltlynlås. Den virker mega lækker!

Jeg 250 på trendsales og man kan ikke se den er brugt.

Det er en str 92, lidt stor der for 1,5 måned siden men jeg tror at den er ved at være der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Lego flyverdragt til Lucas i år.. med 70% på her i sommer..

Hvis det er så har justforkids.dk procenter på alt Lego resten af ugen mener jeg det var.. mener det var 50%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige et pip om, at jeg skulle kigge herinde :)

Jeg har haft Mikk-Line til M. Både sidste år og i år :) M. Var dejlig varm i den hun havde sidste år, så derfor er jeg gået samme vej i år :) De har også ret højt index for kulde, vandtryk og den slags plus den har 2 lynlåse :super Holdbarheden er også god, den hun havde sidste år er stadig fin i farven, selvom den var pink. Så havde forventet den måske blev lidt mørk og kedelig i takt med den blev brugt- men det har nu ikke været tilfældet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en fra småfolk med to lynlåse i brun med pink foer. Købte den på dba af en som havde glemt den i skabet :)

Den lilla du har fundet er bestemt ikke kedelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt celavi til Lasse igen i år. Den sad perfekt på ham sidste år, så det fortsætter vi med.

Købte den med 25 % i babysam. Den mørkeblå med elefanter på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får endelig brugt den molo dragt, som jeg købte billigt til januar udsalg for 1,5 år siden :lolhit

QRiwKYl.jpg

Det er en 92 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sUBLQlg.png

Jeg har købt denne fra wheat (ser rød ud, men er pink).

Dobbeltlynlås, vandsøjletryk på 10.000 og virkelig lækkert. Købt "brugt" med prismærke til 325,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bella Gry har dragt fra Wheat. Johan fra Miniature :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske du overså denne :)

Jeg er også på udkig efter en flyverdragt til Lise og bor ca. 30 min kørsel fra dem Troldemor har linket til :) Overvejer at køre derhen med Lise for at prøve dragten, hvis du vil have den anden med må du lige sige til! (der er to og man sparer lidt, hvis man køber begge). Måske jeg så kan sende den til dig.

Du kan jo prøve en tilsvarende dragt i butikken for at se om str. passer og så kan jeg lige "kigge på varen", når jeg er derude for at tjekke at de er i god stand inden vi køber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sUBLQlg.png

Jeg har købt denne fra wheat (ser rød ud, men er pink).

Dobbeltlynlås, vandsøjletryk på 10.000 og virkelig lækkert. Købt "brugt" med prismærke til 325,-

Jeg tror det er den præcis samme som Ws, bare lidt mere maskulin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har fra Ej Sikke Lej og den er virkelig super :) Hun havde en sidste år og den var dejlig varm og tør. Vi cyklede jo langt (14 km) hver dag og hun var aldrig kold eller klam :) Den er med dobbelt lynlås..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har igen i år en regnbue Molo (Den samme som Mettes Valdemar - utroligt han kun skal have en 92, det er Silke Elia' nemlig også. Troede han var meget højere :) ). Vi var SÅ glade for den sidste år. I år er det "bare" hendes kusines hun har arvet. Den fejler intet, selvom den er blevet brugt en sæson.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på udkig efter en flyverdragt til Lise og bor ca. 30 min kørsel fra dem Troldemor har linket til :) Overvejer at køre derhen med Lise for at prøve dragten, hvis du vil have den anden med må du lige sige til! (der er to og man sparer lidt, hvis man køber begge). Måske jeg så kan sende den til dig.

Du kan jo prøve en tilsvarende dragt i butikken for at se om str. passer og så kan jeg lige "kigge på varen", når jeg er derude for at tjekke at de er i god stand inden vi køber.

 

Ej det kunne faktisk være super Mette! For jeg synes nemlig at den er vild fed, den som troldemor har linket til - men er ikke meget for at købe brugt uden at have set det - men hvis du kigger på det, og siger go for det - se så er det jo en anden sag!

Jeg er på vej til herning, for at se om der skulle være noget (meget optimistisk) så er det rart at have den som plan B... og så er det jo billigt for os begge, hvis det er noget.

Tak fordi du spørger Mette!

Hvornår regner du med at tage afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du overså denne :)

 

Undskyld chris - nej jeg så den godt, men glemte helt at kommentere - det er lige præcis min stil - eller min stil til Elin - det eneste der var et "problem" er det med at jeg ikke har det godt med ikke at have set den og mærket den inden køb... 

Men måske Mette A er svaret på det problem! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det kunne faktisk være super Mette! For jeg synes nemlig at den er vild fed, den som troldemor har linket til - men er ikke meget for at købe brugt uden at have set det - men hvis du kigger på det, og siger go for det - se så er det jo en anden sag!

Jeg er på vej til herning, for at se om der skulle være noget (meget optimistisk) så er det rart at have den som plan B... og så er det jo billigt for os begge, hvis det er noget.

Tak fordi du spørger Mette!

Hvornår regner du med at tage afsted?

Det har jeg ikke lige fundet ud af ;) så den først nu, men måske imorgen eller i weekenden, alt efter hvornår sælger kan. Har ikke kontaktet dem endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, har været i Herning til nu sammen med Marlon.... Vi skulle da havde mødtes over en gelatte superior!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har en fra Mikk-Line og fra Celavi / De tidligere dragter var også fra Mikk-Line og de var gode :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER