somummy

Scanninger og lægebesøg

157 indlæg i dette emne

Jeg har bestilt endnu en tidlig scanning på onsdag :) håber spiren er vokset fint derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været til NF i dag. Min læge havde glemt at sende doubletesten ind, så der går ca. 10 dage før vi ved om der er Downs eller ej.

Æv.

Men baby lå og hoppede og dansede og havde et næseben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til NF i dag. Min læge havde glemt at sende doubletesten ind, så der går ca. 10 dage før vi ved om der er Downs eller ej.

Æv.

Men baby lå og hoppede og dansede og havde et næseben.

Øv, dumme læge. Men dejligt at se en lille livlig baby.

Jeg så min læge putte mine blodprøver i køleskabet, så går ud fra de er nået frem :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, dumme læge. Men dejligt at se en lille livlig baby.

Jeg så min læge putte mine blodprøver i køleskabet, så går ud fra de er nået frem :huh

Man skal ikke være for sikker, så langt kom mine også - men hvad der siden er hendt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til tidlig scanning i aften. Var afsted for knap 2 uger siden, men jeg er en tidlig starter, så der var ikke meget at se. Er i 9+2 i dag så håber det ser fint ud. Har svært ved at glæde mig pga kvalmen og er nu deltidssygemeldt. Synes det er meget værre denne gang. Har allerede halsbrand, væskeophobninger og bækkenløsning - det bliver en laaaang graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til tidlig scanning i aften. Var afsted for knap 2 uger siden, men jeg er en tidlig starter, så der var ikke meget at se. Er i 9+2 i dag så håber det ser fint ud. Har svært ved at glæde mig pga kvalmen og er nu deltidssygemeldt. Synes det er meget værre denne gang. Har allerede halsbrand, væskeophobninger og bækkenløsning - det bliver en laaaang graviditet.

Held og lykke send lige en update senere. Håber baby er vokset som den skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsscanning på fredag. Jeg er SÅ spændt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsscanning på fredag. Jeg er SÅ spændt! :yay

Allerede :o Jeg er jo langt bagud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke send lige en update senere. Håber baby er vokset som den skal.

Fin lille spire som vokser som den skal. Dejligt at få den at se, så bliver det pludselig lidt mere virkeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede :o Jeg er jo langt bagud :D

Hihi! Jeg er heller ikke sikker på, det kan lade sig gøre. Jeg er præcis 14+0 fredag ifølge nf, men ifølge min egen beregning er jeg kun 13+4. Men hvis det kan lade sig gøre, er det jo fantastisk, så vi tager chancen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 stk fin sprældende baby i min mave. Ny NF om 13 dage :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 stk fin sprældende baby i min mave. Ny NF om 13 dage :glad

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin lille spire som vokser som den skal. Dejligt at få den at se, så bliver det pludselig lidt mere virkeligt :kuller

:loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 stk fin sprældende baby i min mave. Ny NF om 13 dage :glad

:balloons dejligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi! Jeg er heller ikke sikker på, det kan lade sig gøre. Jeg er præcis 14+0 fredag ifølge nf, men ifølge min egen beregning er jeg kun 13+4. Men hvis det kan lade sig gøre, er det jo fantastisk, så vi tager chancen ;)

Fedt!!! Det tror jeg godt det kan, til min sidste NF kunne de godt se det, var en af de sidste NF dage, så passer meget godt.

Vi tager kønsscanning medio december 16+0 tror jeg det blev, så er der lidt mellem NF og MD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning idag efter egne beregninger 9+2 men han målte spiren til 9+4 :) den er vokset hele to cm siden sidste scanning for to uger siden, og arme og ben kunne tydeligt ses, og den bevægede sig <3 jeg fatter det stadig ikke. Tænk der er et 3. Mirakel på vej til os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning idag efter egne beregninger 9+2 men han målte spiren til 9+4 :) den er vokset hele to cm siden sidste scanning for to uger siden, og arme og ben kunne tydeligt ses, og den bevægede sig <3 jeg fatter det stadig ikke. Tænk der er et 3. Mirakel på vej til os!

Sejt, tillykke igen med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!!! Det tror jeg godt det kan, til min sidste NF kunne de godt se det, var en af de sidste NF dage, så passer meget godt.

Vi tager kønsscanning medio december 16+0 tror jeg det blev, så er der lidt mellem NF og MD

Årh, vildt at de kunne se det til nf! :O

Det er en god ide at lægge det sådan lidt i midten. Vi kunne bare ikke vente, hihi. Vi tager nok en ekstra scanning i julegave :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mit nakkefolds billede uge 12+1 :loveshower

Jordemoder her den 15, privat køns scanning den 20 og MD scanning 12/1, dejlige ting at se frem til.

post-8050-0-79173400-1417688734_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mit nakkefolds billede uge 12+1 :loveshower

Jordemoder her den 15, privat køns scanning den 20 og MD scanning 12/1, dejlige ting at se frem til.

Hvor er den fin :wub

Du får da verdens bedste måned at se frem til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mit nakkefolds billede uge 12+1 :loveshower

Jordemoder her den 15, privat køns scanning den 20 og MD scanning 12/1, dejlige ting at se frem til.

:glad

 

Dejlig tid du går i møde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj et skøn billede. Tillykke med milepælen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh! Det er i morgen jeg skal til NF og er ved at sprænges af utålmodighed.

Samtidig er jeg mega træt, så orker ikke at give mig til noget fornuftigt, der kunne få tiden til at gå.

Er så nervøs og spændt!

Samtidig er jeg nok den, der trækker strået med at tage førstefødte med til gymnastik.

Orker det ikke og er bange for, at man kan se, at jeg er gravid.

Må prøve at lokke manden, til at tage tjansen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....og så har jeg lyst til vafler og pandekager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh! Det er i morgen jeg skal til NF og er ved at sprænges af utålmodighed.

Samtidig er jeg mega træt, så orker ikke at give mig til noget fornuftigt, der kunne få tiden til at gå.

Er så nervøs og spændt!

Samtidig er jeg nok den, der trækker strået med at tage førstefødte med til gymnastik.

Orker det ikke og er bange for, at man kan se, at jeg er gravid.

Må prøve at lokke manden, til at tage tjansen.

Håber på en fantastisk nf til dig imorgen :)

Jeg har også gymnastik tjansen med Marius. Men jeg har idag bestilt en trøje til gymnastikopvisning, som manden også kan passe ;) Tror ikke jeg kan holde til det hele sæsonen. Er allerede godt øm i hofter og baller efter sådan en time...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER