somummy

Scanninger og lægebesøg

157 indlæg i dette emne

Tak sunspirit, dit held og lykke hjalp. Lægen synes jeg skulle have en tidlig scanning, så sendte en henvisning til næste uge. Det er jeg bare så glad for. Nu håber jeg bare alt ser fint ud

Ej hvor dejligt. Bliver helt misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen du skal vel også have en Anita?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen du skal vel også have en Anita?

Ja, jeg vil gerne, men ved bare ikke lige om pengene er til det. Ville gerne op til weekenden hvor min mor bliver 60, så vi er helt sikker på liv der. Måske jeg spørger ude ved Jørn Rolighed hvad de skal have, når jeg aflyser min tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vil de ikke ofte scanne alligevel, når I nu har været tæt på at skulle i behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du har en tid allerede, giver dig forhåbentligt lidt ro. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vil de ikke ofte scanne alligevel, når I nu har været tæt på at skulle i behandling?

 

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg er ikke helt klar til at aflyse min tid derude endnu, men tror jeg spørger, når jeg engang gør det. Jeg er jo ikke ret langt henne endnu :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå Anita

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sunspirit: ja det kunne være en dejlig forandring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til selvbetalt scanning i går 6+1 og så hjerteblink. Skal igen næste onsdag hos GYN hvor vi har været i behandling. Har mistet i marts og blødt flere gange denne gang, så kunne ikke vente på GYN.

Derudover regner jeg med vi tager en i uge 9-10 stk og igen to-tre uger efter NF. Og så igen en mdr efter misdannelse scanning. Jep kører hele trygheds pakken.

Når vi ser alt er godt på onsdag bestiller jeg tid hos lægen til 1 lægebesøg.

Jeg har ingen gener what so ever denne gang, så jeg er ikke helt tryg ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til selvbetalt scanning i går 6+1 og så hjerteblink. Skal igen næste onsdag hos GYN hvor vi har været i behandling. Har mistet i marts og blødt flere gange denne gang, så kunne ikke vente på GYN.

Derudover regner jeg med vi tager en i uge 9-10 stk og igen to-tre uger efter NF. Og så igen en mdr efter misdannelse scanning. Jep kører hele trygheds pakken.

Når vi ser alt er godt på onsdag bestiller jeg tid hos lægen til 1 lægebesøg.

Jeg har ingen gener what so ever denne gang, så jeg er ikke helt tryg ved det.

Kan godt forstå du er utryg så. Krydser fingre for at alt bliver ved med at være godt :) og er nok ingen dum ide at købe en tryghedspakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til min 3.scanning på mandag, og 1. Lægeundersøgelse på torsdag.. Jeg glæder mig meget til at få min vandrejournal, så kan man for alvor sige at man er gravid. Er dog ikke i tvivl om at jeg er gravid for lider så meget af kvalme og opkastning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til scanning på klinikken i dag! Weee vi er officielt udskrevet fra dem. Vi fik knus og tillykke! Og videre færd hos lægen som normalt.

Baby er 11 mm og blødningen har ikke noget med den at gøre og er på retrete kunne hun se.

Weeeeeeeeeee.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til scanning på klinikken i dag! Weee vi er officielt udskrevet fra dem. Vi fik knus og tillykke! Og videre færd hos lægen som normalt.

Baby er 11 mm og blødningen har ikke noget med den at gøre og er på retrete kunne hun se.

Weeeeeeeeeee.

Hvor er det godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh skal til scanning i morgen på fertilitetsklinikken, er meget spændt. Har ligget hjemme med ekstrem kvalme og konstant opkastninger i snart 2 uger, (heldigt jeg  ikke har så meget undervisning på uni at jeg går glip af meget), så er lidt spændt på at se årsagen til al den dårligdom. Ligenu er det nemlig ikke særligt sjovt at være gravid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh skal til scanning i morgen på fertilitetsklinikken, er meget spændt. Har ligget hjemme med ekstrem kvalme og konstant opkastninger i snart 2 uger, (heldigt jeg  ikke har så meget undervisning på uni at jeg går glip af meget), så er lidt spændt på at se årsagen til al den dårligdom. Ligenu er det nemlig ikke særligt sjovt at være gravid. 

Bliver spændende med en opdatering fra dig idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hende Sunspirit, måtte godt lige slå vejen forbi og give en update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en tidlig scanning 17/11. Håber alt er vel til den tid og vi ser et hjerte blinke. Er ca 8+0 der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til 1. graviditetsundersøgelse. Der skete jo ikke så meget andet end at man blev målt i hoved og r**. Blodprøver, blodtryk, vægt, højde osv. Vandrejournal er oprettet og der er booket tid til doubletest og nakkefoldsscanning. Desværre kunne vi først få tid d. 24. november - det har jeg meget svært ved at vente på! Er 13+0 dér.

Nu vil jeg gerne med sikkerhed vide om der er liv derinde eller man skal indstille sig på det modsatte, og så skal man vente næste en hel måned. Øv bøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7+6 (7+5)

Hjerteblink

post-10788-0-79249900-1414610301_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja, glemte helt tilbagemelding :P scanningen gik fint. Alt er lige efter bogen. Synes mest det ligner en klat endnu, men det kommer jo nok. Tudede da jeg så den for har ikke for alvor turde tro på det.

post-366-0-68617100-1414669285_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu fik jeg endelig taget min blodprøve, målt blodtryk og blodprocent. Jeg synes, det gør så vanvittigt ondt at få taget blodprøver :(

Men nu har jeg endelig fået begge sider af min vandrejournal :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har lige været til tidlig scanning, og fik at vide der er 2!!!

Har lyst til at grine, græde, råbe og alt muligt andet på samme tid. Jeg var slet ikke forberedt på det... Grunden til vi ville have en tidlig scanning var fordi, at vi havde tænkt os at fortælle familien det i weekenden, men nu ved vi slet ikke, hvad vi skal gøre af os selv.

Der er bare 1000 tanker som flyver rundt i hovedet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiiii, stort tillykke med de to små bloppere. Jeg tror alle ville være ved at gå ud af deres gode skind hvis de fik at vide at de ventede tvillinger. Men jeg er sikker på at når chokket har lagt sig, så vil I glæde jer over at netop I får lov at få tvillinger! Hvor er det fedt for jer. Har I andre børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har lige været til tidlig scanning, og fik at vide der er 2!!!

Har lyst til at grine, græde, råbe og alt muligt andet på samme tid. Jeg var slet ikke forberedt på det... Grunden til vi ville have en tidlig scanning var fordi, at vi havde tænkt os at fortælle familien det i weekenden, men nu ved vi slet ikke, hvad vi skal gøre af os selv.

Der er bare 1000 tanker som flyver rundt i hovedet!!!

Stort tillykke! Sikke en fantastisk nyhed I kan give familien i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER