Fru_Simonsen

Total Reddebyggeri :D

2 indlæg i dette emne

Så er det startet! Langt om længe :P

 

Har i denne graviditet ikke rigtig været "gravid" - forstået på den måde, at livet er gået sin vanlige gang og at der ikke er blevet sænket lillepigen mange tanker, udover når der har været kontroller og scanninger.

Maven har fået lidt opmærksomhed i takt med at jeg er blevet større, men jeg har ikke været i "graviditets-mode" endnu.

 

Det er jeg så kommet nu :wub

- Mange tanker omkring fødslen. Mange kærlige tanker og følelser til lillepigen hver dag, og nu er listerne og indkøbene til hende blevet skudt igang. Endelig.

Hele vores hus har været under luppen og der er blevet købt ind og ryddet op og planlagt til den helt store guldmedalje efterhånden <3 Det er SÅ hyggeligt at være nået hertil. Endelig! Jeg er begyndt at glæde mig.. Rigtig meget!

 

60 dage tilbage, sådan rundt regnet- så er hun her :loveshower

 

- Hvordan har i andre det?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med reddebyggeri ;-)

Her er tankerne mest gået på at klare arbejde indtil barslen begynder og der skal jeg så ha overblik over alt vi har klar og hvad vi mangler...:-)

Men nu hvor jeg om et par dage har 7 uger til termin er panikken omkring fødslen og alt det nye og uvisse begyndt at komme on og off...tanker om han nu har det godt...hvordan han er når han kommer ud...kan vi klare alle de udfordringer det giver med en lille ny...bleskift, amning osv..men for hver gang han lige giver en lille møffe tur så glæder jeg mig bare til at se ham, holde ham, se ham smile og ta billeder af ham i sit fine tøj osv...ja alt hvad der nu kommer :-)

Vi glæder os helt vildt både faren og jeg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER